Flash90

נמל אשדוד במגעים לשיתוף פעולה עם חברת הענק DP WORLD מדובאי

משלחת מטעם DP WORLD בראשות הסולטן אחמד בן סוליים, הגיעה לפגישה עם יו"ר נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור במטרה לגבש שיתוף פעולה שיתמקד בתחום הטכנולוגי

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

נמל אשדוד, הנמל הגדול בישראל, נמצא בשבועיים האחרונים במגעים מתקדמים לשיתוף פעולה עם חברת DP WORLD, שאחראית על שינוע של מעל לעשרה אחוזים מכלל המכולות בעולם ועם למעלה ל-80 טרמינלים בעולם.

בשבועות האחרונים התקיימה סדרת פגישות בין יו"ר הנמל, הגברת אורנה הוזמן- בכור ומנכ"ל הנמל, מר שיקו זאנה עם הסולטן אחמד בן סוליים , יושב ראש הקבוצה והמנכ"ל וצוות ההנהלה של קבוצת DP WORLD.

לפגישה שהתקיימה בארץ, בה דובר על שיתוף הפעולה התפעולי טכנולוגי, הגיעה משלחת מטעם DP WORLD בראשות הסולטן. השת"פ עוסק במספר סיגמנטיים תפעוליים וטכנולוגיים ברציף 21 המחודש שעתיד להיות הרציף הגדול והעמוק בנמלי ישראל. הרציף בו יוכלו לעגון מגה אוניות בעלות קיבולת של 24 אלף מכולות, אוניות הגדולות מסוגן בעולם, מיועד להיות בעל עורף לוגיסטי חצי אוטומטי. האורחים הציעו לנמל טכנולוגיה חדישה המתקדמת ביותר בעולם בתחום המכולות, כמו כן נדונה גם סוגיית הפיכת נמל אשדוד לנמל שטעון אזורי ל DP WORLD, כל זאת תוך פיתוח וחיזוק העורף הלוגיסטי . האורחים מצדם גילו עניין רב בתחום החדשנות הטכנולוגית בנמל בייחוד תחום הסייבר וביקשו להכיר מקרוב את פרויקט הקמת החממה הטכנולוגית שמבוצע הימים אלו בשותפות בינלאומית.

דירקטוריון חברת הנמל אישר זה מכבר, תקציב השקעות של כ – 2.4 מליארד שקל לפיתוח הנמל בשנים הקרובות. מסך תקציב זה מוקצה להשקעה ברציף 21 סכום של מעל למיליארד שקל. התקציב כולל עבודות שדרוג של הרציף בעלות של 582 מליון שקל, רכישת 5 מגה מנופי גשר בעלות של 220 מליון שקל ופיתוח מסוף חצי אוטומטי בעורף רציף 21 בעלות של 157 מליון שקל.

יו״ר הדירקטורין אורנה הוזמן- בכור: "אנו גאים להוביל את שיתוף הפעולה הראשון בסדר גודל כזה עם אחת החברות הימיות המובילות בעולם שבבעלותה 82 טרמינלים והיא בין 5 החברות הגדולות בעולם לשינוע מכולות. DP WORLD הינה שותפה אמיתית לחזון הכלכלה הימית האזורית ואנו בטוחים ששיתוף פעולה זה הוא רק התחלה של פעילות משותפת רחבת היקף שתשפיע רבות על כלכלת האזור כולו".

DP WORLD הינה מפעילת מסופי נמל גלובלית אמיראית הממוקמת בדובאי, המנהלת 82 מסופים ימיים. החברה מתמחה בלוגיסטיקה של מטענים, פעילות מסופי נמל, שירותים ימיים ואזורי סחר חופשי. DP World הוקמה בשנת 2005 על ידי מיזוג רשות הנמלים בדובאי ונמלי הבירה הבינלאומיים של דובאי. מטפלת בכ- 70 מיליון מכולות המובאות על ידי כ -70,000 ספינות מדי שנה. זה שווה לערך 10% מתנועת המכולות הגלובלית שמטופלים על ידי 82 המסופים הימיים שלהם שנמצאים ביותר מ -40 מדינות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture