זירת הפיגוע. צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום: הנרצחת בפיגוע בשומרון – אסתר הורגן הי"ד תושבת טל מנשה

אסתר הורגן הי"ד, בת 52, היא הנרצחת הלילה בפיגוע ביער בצפון השומרון. הורגן הייתה אם לשישה ילדים, שתי בנות וארבעה בנים, הקטן שבהם חגג בר מצווה לפני כ-3 חודשים. צו איסור פרסום הוטל על החקירה. גורמי צבא מסרו כי "בשלב זה הנושא בבירור"

אסתר הורגן הי"ד, בת 52 מטל מנשה, היא הנרצחת הלילה בפיגוע ביער ריחן בצפון השומרון. הורגן הייתה אם לשישה ילדים, שתי בנות וארבעה בנים, הקטן שבהם בן 13 חגג בר מצווה רק לפני כ-3 חודשים. הלווייתה של הורגן תתקיים היום בבית העלמין שקד.

כוחות משטרה איתרו הלילה את הורדן ללא רוח חיים בשמורת יער ריחן. על גופה נמצאו סימני אלימות, צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה. חוקרי המשטרה הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ראיות וביצוע פעולות חקירה. שורה של ממצאים בזירה מצביעים שהרקע לאירוע לאומני, השב"כ שותף לחקירה. צו איסור פרסום הוטל על החקירה. גורמי צבא מסרו כי "בשלב זה הנושא בבירור".

ההודעה על מציאת הנרצחת התקבלה במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 01:45. לפני שנמצאה, נעדרה האישה במשך כמה שעות, וחיפושים אחריה התקיימו מאתמול בשעות הערב. היא נמצאה לפנות בוקר כשהיא מוטלת בצד הדרך ביער ריחן, עם סימני חבלה בראשה. לצד משטרת מחוז ש"י הוזנקו לנקודה כוחות של צה"ל, ואנשי מז"פ הגיעו גם הם למקום. במהלך הלילה גם כוחות מיוחדים שביצעו סריקות לאיתור ממצאים ביער.

היא הוכרזה כנעדרת בשעות הערב לאחר שמשפחתה הודיעה שיצאה לריצה ולא חזרה. כוחות משטרה ומתנדבי יחידות חילוץ פתחו במהלך הלילה בסריקות בעקבותיה, עד שנמצאה בשעת לילה. מאוחר יותר דיווחה חברתה כי היא ראתה אותה נכנסת ליער ב-13:50.


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 01:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על אשה מחוסרת הכרה, ביער שקד, בצפון השומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, מדווחים על אשה כבת 50 ללא סימני חיים וקובעים את מותה. פאראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה אשה כבת 52 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה ומתנדבי יחידות החילוץ של המשטרה עסקו במהלך הלילה בסריקות לאיתור נעדרת בשנות ה 50 תושבת השומרון לאחר שהתקבל דיווח מבני משפחתה על היעדרותה. לפנות בוקר אותרה הנעדרת על ידי הכוחות ביער באזור השומרון שהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות. חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה".

במועצה האזורית שומרון קבעו שמדובר בפיגע ומסרו כי "הנרצחת יצאה אתמול בסביבות השעה 13:00 בצהריים לריצה בשמורת הטבע יער ריחן הסמוך לישוב. בשעות הערב לאחר שלא הצליח ליצור איתה קשר הזעיק בעלה את כוחות הבטחון. צוותי הסריקה בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה. בסביבות השעה 1 לפנות בוקר היא נמצאה ע"י אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים, כשגולגולתה מרוסקת".


צילום: המועצה האזורית שומרון

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ': "‏מתעוררים לאירוע קשה וכואב בצפון השומרון. שולח תנחומים למשפחתה של הנרצחת הי"ד ומבקש לחבק ולחזק את תושבי הישוב טל מנשה והשומרון כולו. כוחות הביטחון ישימו בעזרת השם את ידיהם על מבצעי הפיגוע הנורא הזה ויבואו איתם חשבון. וניקיתי דמם לא ניקיתי".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר בזירת האירוע: "אשה יקרה מלאה כ"כ בטוב לב, בעזרה לאנשים, יוצאת בצהרי היום במרכז מדינת ישראל, לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה, ונרצחת עי בני עוולה בצורה כ"כ אכזרית. ואני שואל איזה ברברים, כמו בימי הביניים, איזו אכזריות לרטש פרצוף של אשה בת 52 עם סלע בדם קר. מול איזה רשע אנחנו עומדים. ואני רוצה לומר בצורה ברורה לברברים האלו מהרשות הפלסטינית מול כל העולם: לעולם לא תשברו אותנו ההתיישבות בשומרון תפרח ותגדל ותבנה יחד עם כלל מדינת ישראל, כי אתם ברשות הפלסטינית הברברית בחרתם במוות ואנחנו בחרנו בחיים. אתם מתנהגים כמו ברברים בימי הביניים ואנחנו נמצאים בשנת 2020 ועם ישראל ינצח".

עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית: "הרצח המזעזע ממחיש עד כמה ראוי צודק והגון השימוש בעונש מוות למחבלים. עם כל הכבוד לפוליטיקאים שייגנו את הרצח ויזדעזעו ממנו, מה שדרוש מהם זה מעשים ולא דיבורים. הגיע הזמן לדרוש מהפרקליטות הצבאית ליישם את חוק עונש המוות. מבלי זה אין לנו הרתעה נגד רוצחים שפלים שהולכים לבלות מקצת מחייהם בתנאי בית מלון".

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר: "אסתר הורגן הי"ד, אם לשישה ילדים יצאה אתמול מביתה מבלי שוב. היא נרצחה באכזריות, שפכו את דמה רק בגלל שהיא יהודייה. ברגעים אלו ליבנו עם משפחתה. בע״ה נבוא חשבון עם המרצחים, לא ננוח ולא נשקוט עד שהאחראים לרצח המתועב הזה ישלמו את המחיר".

יו"ר ש"ס שר הפנים דרעי: "‏מזועזע וכואב על הירצחה של אסתר הורגן הי״ד. ליבי נקרע על ששת היתומים שנכנסו למעגל השכול האכזרי. תנחומיי למשפחה ולתושבי טל מנשה והשומרון. סמוך ובטוח כי צה״ל וכוחות הביטחון ישימו ידיהם על מבצעי הרצח הנתעב".

צילום: דוברות המשטרה

צילום: יחידת החילוץ שומרון ובקעת הירדן

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עונש מוותתת למחבלים!!!! ודייי ליפיי הנפש המזוכסטים

ישוב חדש
על כל פגיעה ביהודי להקים ישוב חדש בשומרון איוש בכל ישראל

אוהבים אותך אסתר הקדושה. את נמצאת במקום הטוב ביותר למעלה: בהיכל קידוש השם. התפללי על בעלך, על ילדייך ועל כל משפחתך שירגישו את זה!

על כל פגיעה ביהודי, להשמיד את כל הכפר של הרוצח הערבי. ככה לא ירצחו יותר יהודים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture