אוחנה: למנות בינתיים את שבתאי כמ"מ המפכ"ל – כחול לבן מסרבים למינוי קבוע

השר לביטחון הפנים העלה כעת לישיבת ממשלה טלפונית בקשה למנות את ניצב קובי שבתאי כמ"מ המפכ״ל ואת גונדר קטי פרי כמ"מ נציבת שב"ס. "גוש כחולבן צריך לאשר נושאים שעל סדר יום הממשלה, ואישור למינוי קבוע לא ניתן על ידם. על כן אני נאלץ להביא הצעה למנות אותם כמ"מ"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה העלה כעת לישיבת ממשלה טלפונית בקשה למנות את ניצב קובי שבתאי כמ״מ המפכ״ל ואת גונדר קטי פרי כמ״מ נציבת שב״ס. אוחנה פנה לחברי הממשלה: "השניים אושרו על ידי הוועדה המייעצת לממשלה שבחנה, דיקדקה ואישרה בתוך זמן קצר את המינויים, לאור החלטתם של שני ממלאי המקום היוצאים להודיע על יציאתם לחופשה כבר ביום א' הקרוב (3.1.20), ואני מודה לה על כך", מסר.

"סברתי שנכון יהיה להביא את מינוי הקבע לאישור מיידי בממשלה, לאחר יותר משנתיים שבשני הארגונים מכהנים ממלאי מקום, וזאת בזמנים קשים ומאתגרים במיוחד לארגונים. לצערי, המדובר בממשלה פריטטית בה גוש כחולבן צריך לאשר נושאים שעל סדר יום הממשלה, ואישור כזה לא ניתן על ידם".

"על כן אני נאלץ להביא בפניכם הצעה חלופית בהסכמה, למנות את השניים לממלאי מקום ראשי הארגונים, באמונה ובתקווה שבזמן הקרוב ביותר תינתן הסכמת כחולבן להשלמת מינויי הקבע לשני הגופים הביטחוניים, המשוועים לכך כבר יותר משנתיים. על כן אבקשכם להצביע בעד מינויים כממלאי מקום, עד להבאת האישור למינוי הקבע במהרה בימינו בע"ה".

עוד הוסיף כי "מאז כניסתי לתפקיד לפני קצת יותר מחצי שנה, עמלתי קשה כדי למצוא את האנשים הנכונים לעמוד בראשי הארגונים – מפכ"ל למשטרת ישראל ונציב לבתי הסוהר. פגשתי את כל הגונדרים בשב"ס, את כל הניצבים במשטרת ישראל וגם קצינים בדימוס בשני הגופים. ביקרתי ביחידות כדי להתרשם מהמאפיינים הייחודיים, מהפעולות שנקטו המפקדים ומהאתגרים".

"לאחר כל זאת, שוכנעתי כי האנשים המתאימים לעמוד בראשות הארגונים הם: ניצב קובי שבתאי, מפקד משמר הגבול, לתפקיד המפקח הכללי של משטרת ישראל. המדובר במפקד שהצעיד את החיל לשיאים חדשים בשנים קשות ומאתגרות והפך אותו לחיל המבוקש ביותר לשירות בקרב המתגייסים (כולל צה"ל כמובן), ונושא אחריו כשלושים שנות שירות במשטרה במגוון תפקידים, במהלכן סיכן לא אחת את חייו ונפצע. קובי נושא את עיטורי האומץ והמופת, ומוערך מאוד על ידי פקודיו ומפקדיו כאחד".

"וגונדר קטי פרי, מפקדת מחוז הדרום, לנציבת בתי הסוהר. גונדר פרי שירתה אף היא כשלושים שנה במגוון תפקידים עד שנהייתה למפקדת המחוז הראשונה. בתפקידה הקודם, אף הוא בדרגת גונדר, היתה ראש המנהלת להתאמת בתי הסוהר לבג"צ שטח המחיה, הנושא הכי חשוב שילווה את שב"ס בשנים הקרובות. בתפקידיה הפגינה יוזמה, אומץ ואיזון נכון בין ייעודי שב"ס השונים, ומוערכת אף היא על ידי מפקדיה ופקודיה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture