דיווחים בסוריה: מערכות הנ"מ הופעלו בעקבות תקיפה באזור דמשק

כלי תקשורת בסוריה מדווחים על תקיפה ישראלית במדינה. הטלוויזיה הסורית ציינה כי מערך הנ"מ הופעל בעקבות תקיפה בפרברי דמשק, וכי נשמעו פיצוצים בדרום הבירה הסורית. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם כי ב-48 השעות האחרונות ביקרו באזור מפקדים ממשמרות המהפכה

מערכות ההגנה האווירית של הצבא הסורי הופעלו בעקבות תקיפה ישראלית מדרום לדמשק – כך דווח הלילה (רביעי) בתקשורת הרשמית בסוריה. לפי שעה, לא ידוע על נזק או נפגעים כתוצאה מכך. דובר הצבא הסורי מסר כי טילים ששוגרו מרמת הגולן כוונו לכמה מטרות, וכי מערכת ההגנה האווירית יירטה כמה טילים. בשידור ישיר בטלוויזיה המקומית, נראה בניין רב-קומות שעולה באש.

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה שמקום מושבו בבריטניה, דיווח כי בשעה 23:10 ישראל תקפה מהאוויר באמצעות כמה מטחי טילים מאזור רמת הגולן לעבר מטרות באזור הדרום. מערכות ההגנה האוויריות יירטו בהצלחה את רוב הטילים. במרכז טוענים כי ב-48 השעות האחרונות ביקרו באזור מפקדים ממשמרות המהפכה.

בשבוע שעבר סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה כי חייל אחד נהרג ושלושה נפצעו בתקיפה המיוחסת לישראל. לפי הדיווח, נשק הנ"מ הסורי הופעל באזור א-נבי האביל, צפונית-מערבית לבירה דמשק. קרבת האזור לגבול עם לבנון הפכה את הכבישים בו לצירי הברחות מוכרים מסוריה לחזבאללה. סוכנות הידיעות הסורית האשימה כי ישראל ביצעה תקיפה באזור מסיאף שבמערב המדינה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין פה כלום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו