בנוסף, סלקום מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי 2012 ומציגה שיפור מהותי בתזרים המזומנים הפנוי לרבעון השלישי שהסתכם ב-414 מיליון ש"ח, עלייה של 58% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד

הלקוחות מעדיפים את סלקום: סלקום ממשיכה ביישום תוכנית ההתייעלות, ומציגה חסכון של כ-480 מיליון ש"ח במונחים שנתיים

קרא עוד:

[postim]

בהתייחס לתוצאות אמר ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: "אנו שבעי רצון מיישום אסטרטגית החברה: מיזוג נטוויז'ן, מצויינות תפעולית וחיזוקנו כקבוצת תקשורת.

החברה ביצעה צעדי התייעלות אגרסיביים שהובילו עד כה לחסכון של כ-480 מיליון ש"ח במונחים שנתיים2 תוך מיקוד במצויינות תפעולית. בכוונתנו להמשיך בצעדי ההתייעלות גם ברבעון הרביעי של השנה וגם בשנת 2013.

אנו ממשיכים למנף ולהרחיב את מכלול שירותנו כקבוצת תקשורת, הפונה אל כל סוגי הלקוחות, ורואים הצלחה גדולה לתוכנית "סלקום טוטאל", אותה השקנו בחודש יולי השנה, ובעקבותיה הוספנו גם את תוכנית "סלקום טוטאל לעסקים", חבילת פתרונות התקשורת הכוללת והמשתלמת לעסקים קטנים ובינוניים. בד בבד, ניכרת תרומתה של נטוויז'ן להצלחת החברה, כשברבעון השלישי הציגה EBITDA של 75 מיליון ש"ח, וזאת על ידי מינוף סינרגיות בין סלקום לנטוויז'ן וצמצום עלויות כפולות בין החברות".

בהתייחס לתחרות בשוק, ציין ניר שטרן: "ברבעון השלישי גייסה החברה כ- 5,000 מנויים חדשים נטו. זהו הישג מרשים לאור התחרות העזה. גם בתחום הטלפוניה הביתית מציגה החברה ברבעון זה גידול שיא בכמות המנויים.

אנו נמשיך בחיזוק מעמדה של סלקום כקבוצת תקשורת מובילה, תוך ניצול ההזדמנויות הצפויות בעתיד, כדוגמת השוק הסיטונאי, וכניסה לתחומי פעילות חדשים, כדוגמת כרטיס אשראי סלולרי ובחינת הכניסה ל- IPTV".