קנדה: בית חב"ד בטורנהיל עלה באש • ספרי התורה לא ניזוקו

רב הקהילה ושליח חב"ד הרב חיים הילדסהיים אמר לכתב JDN במקום, 'בניסי ניסים ספרי התורה אשר היו בארון הקודש בבית הכנסת לא נפגעו ולא ניזוקו כלל, דבר שהינו פלא גדול ועצום כאשר כל המבנה מסביב נחרך כולו ו המבנה וכל אגפיו יצאו מכלל שימוש, וספרי התורה לא ניזוקו בכלל'

בית חב"ד בקנדה עלה באש, יחד עם הנזק הגדול למבנה נשרפו גם הרבה ספרי קודש ומתשמישי קדושה, ספרי התורה לא ניזוקו, רב הקהילה המשמש כשליח חב"ד במקום הרב חיים הילדסהיים שהה בכינוס השלוחים בקראון הייטס.

קרא עוד:

[postim]

השריפה פרצה בבית חב"ד בטורנהיל אשר בקנדה, בית חב"ד של יוצאי חבר העמים, השריפה הוציאה את המבנה מכלל שימוש ובית הכנסת אשר שוכן במבנה בקומת המחסן שלו, גם הוא ניזוק ונשרף כליל כאשר כל הסידורים ותשמישי הקדושה השונים נחרכים וטעונים גניזה.

ככל הנראה השריפה פרצה בעקבות קצר חשמלי במבנה, ולא בעקבות תקרית אנטישמית כלשהי מה שרבים מבני הקהילה פחדו שיתרחש, לעת עתה התפילות והפעילות הרוחנית נמשכת מבית שליח חב"ד ורב הקהילה השוכן במרחק כמה דקות הליכה מבית הכנסת.

רב הקהילה ושליח חב"ד הרב חיים הילדסהיים אמר לכתב JDN במקום, 'בניסי ניסים ספרי התורה אשר היו בארון הקודש בבית הכנסת לא נפגעו ולא ניזוקו כלל, דבר שהינו פלא גדול ועצום כאשר כל המבנה מסביב נחרך כולו ו המבנה וכל אגפיו  יצאו מכלל שימוש, וספרי התורה לא ניזוקו בכלל'.

רב הקהילה רוצה להעביר את בקשת הקהילה לכלל יהודי קנדה והעולם באמצעות אתר JDN. 'הקהילה מבקשת מכלל יהודי העולם להתגייס לטובת ולעזרת יהודי טורנהיל, לאחר שבית חב"ד מרכז החיים היהודי בעיר נשרף כליל' אומר הרב בשם חברי הקהילה.

בית חב"ד החרוך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו