יונתן זינדל פלאש 90

שנת שמיטה ותוכניות לנוער: אלו הפרויקטים החדשים לציבור החרדי

בשורה לציבור החרדי: ביוזמת ח"כ מקלב יצאה לדרך שורת פרויקטים לרווחת בני הישיבות בארץ הקודש על ידי ארגוני הנוער השונים, לקראת שנת השמיטה הקרובה ולהעמקת הידע ההלכתי בנושא וכן מספר תכניות ליצירת ביטחון כלכלי לבני התורה בעיר ירושלים

הרשות החרדית הודיעה היום (ב') כי היא יוצאת במספר פרויקטים חדשים לרווחת הציבור החרדי, ביניהם יוזמה ייחודית לקראת שנת השמיטה, תכניות למען בני הישיבות על ידי ארגוני הנוער ומהלכים שונים ליצירת ביטחון כלכלי בירושלים.

סגן שר התחבורה, הרשות החרדית והבטיחות בדרכים הרב אורי מקלב, ראש הרשות החרדית מר רועי אסף והמנהל הכללי של המשרד לענייני ירושלים מר אבי כהן סקלי נועדו אמש ב'זום' וסיכמו את הדברים.

סגן השר הרב אורי מקלב עמד בדבריו אודות חשיבות שיתוף הפעולה בין הרשות החרדית שהוקמה בחודשים האחרונים יחד עם המשרד לענייני ירושלים ומורשת. "אנחנו רואים את המהפך שמתרחש בעיר ירושלים, זו עיר הבירה וזו תהיה אבן השואבת לכל הארץ, רוב מניין ובניין של תושבי העיר ירושלים כיום הם בני הציבור החרדי כן ירבו ב"ה. ולכן יש את הצורך בשיתוף בהעמקת שיתוף הפעולה", אמר ח"כ מקלב.

בסיום סוכם כאמור על התנעה של שורת פרויקטים לרווחת בני הישיבות בארץ הקודש על ידי ארגוני הנוער השונים, לקראת שנת השמיטה הקרובה ולהעמקת הידע ההלכתי בנושא וכן מספר תכניות ליצירת ביטחון כלכלי לבני התורה בעיר ירושלים דבר הנחוץ מאוד בימים אלו בעת משבר הקרונה, וכן תכנית אסטרטגית משותפת לרשות החרדית, למשרד לענייני ירושלים ולעיריית ירושלים לצמצום הפערים כלפי הציבור החרדי בעיר הבירה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו