נתניהו באירוע בכפר חב"ד, ארכיון. צילום: Yehuda Haim/Flash90

ביום חמישי: ראש הממשלה ישתתף בהתוועדות של חסידי חב"ד • פרסום ראשון

ביום חמישי הקרוב תתקיים התוועדות של חסידי חב''ד באופן מקוון זאת לרגל שבעים שנה לתחילת נשיאות כ''ק האדמו''ר מליובאוויטש זיע''א. מי שיופיע כ'אורח הכבוד' הוא לא אחר מראש הממשלה בנימין נתניהו אשר נמצא בשיאה של מערכת בחירות וזקוק לקולותיהן של חסידי חב''ד בישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להשתתף ביום חמישי הקרוב כ'אורח הכבוד' במהלך התוועדות של חסידי חב"ד שתתקיים באופן מקוון עם ציון שבעים שנה לנשיאות כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זיע"א.

ל'חדשות JDN' נודע כי לרגל י' שבט, יום הכתרת האדמו"ר מליובאוויטש זיע"א יקיימו בחסידות התוועדות באופן מקוון בהשתתפות אלפי חסידים מכל רחבי העולם, מדובר באירוע משמעותי מאוד מבחינת חסידות חב"ד.

באורח מפתיע מי שיתכבד להופיע כ'אורח הכבוד' הוא לא אחר מראש הממשלה בנימין נתניהו אשר נמצא בשיאה של מערכת בחירות וזקוק מאוד לקבלת קולותיהם של חסידי חב"ד בישראל.

יצוין כי ראש הממשלה יופיע לצדם של הרבנים הראשיים לישראל הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א, רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א ועוד רבנים ומשפיעים נוספים. האירוע מתקיים בשיתוף בית חב"ד במרכז ירושלים של הרב סלונים שליט"א.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עכשיו נזכרתם

אולי שיעשה שנורר במא"ש לקולות

מישהו ראה את ביב מטייל לאחרונה בכפר?
(חוץ מלפני הבחירות הקודמות, והקודמות והקודמות…)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו