אשדוד: אריה דרעי בביקור בחמ"ל מד"א

אל ר' אריה דרעי התלווה ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי * השניים ביקרו בתחנת מד"א הפועלת מתוך המרחב המוגן באשדוד והתפעלו מן העשייה הרבה, היעילה ומצילת החיים של עובדי ומתנדבי מד"א

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

היום (שני) בסמוך לשעה 13:00 בצהריים, בעוד כוחות מד"א פועלים בזירות הנפילה השונות של הרקטות בישובי הדרום, הגיע אריה דרעי מש"ס לביקור בתחנת מד"א באשדוד.

קרא עוד:

[postim]

דרעי הגיע כשהוא מלווה בראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. את פניהם קיבל בתחנה מנכ"ל מד"א אלי בין, שהעניק לשניים סקירה נרחבת על ההיערכות בכלל גזרות הדרום ובאשדוד בפרט.

בין היתר, דיווח מנכ"ל מד"א כי על מנת להעניק מענה מיידי ומהיר ככל הניתן לכל קריאה, הוצבו אמבולנסים כוננים בבתי עובדי ומתנדבי מד"א, המאפשרים להם להגיע במהירות רבה יותר אל זירות הנפילה במרחב. בנוסף הסביר מנכ"ל מד"א לדרעי ולד"ר לסרי בהרחבה על המערכות המיוחדות המשמשות להתראה על נפילת טילים במחוז הדרום, וציין כי גם הצוותים ממוגנים בציוד מגן מיוחד.

המנכ"ל סקר באופן מלא את מספר הנפגעים ומצבם בימים האחרונים, והרחיב על הפעילויות השונות בהן עוסק מד"א בכל הישובים המטווחים בישראל.

במהלך הביקור, החלה להישמע בעיר אזעקת צבע אדום, שאפשרה לאריה דרעי ולראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, לעמוד מקרוב על פעילות המוקד המרחבי של מד"א הפועל מתוך המרחב המוגן. לזירה הוזנקו בתוך שניות אמבולנסים, שביצעו סריקה מהירה וקפדנית ודיווחו בחזרה למוקד בתוך דקות כי גם בנפילה זו, בדרך נס, לא היו נפגעים.

אריה דרעי וראש עיריית אשדוד התפעלו רבות מן היעילות, המהירות והקפדנות על כל פרט שמאפשרות הצלת חיים במהלך כל השבוע האחרון במחוז הדרום.

"אני מתפעל מהעבודה של כוחות מד"א ורואה מקרוב את הכוננות הגבוהה. אני מברך ומקווה שתהיו רק בכוננות ולא תהיה לכם הרבה עבודה. התרשמתי מהמערכת שהיא ערוכה ומוכנה ושמחתי לראות את המתנדבים הרבים שעושים הכל על מנת לסייע. טוב לחזור הביתה לירושלים מתוך ידיעה שיש על מי לסמוך", אמר אריה דרעי למנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, החמיא אף הוא לפעילות מד"א: "שיתוף הפעולה בין העירייה למגן דוד אדום הוא מצוין והוא מודל לחיקוי עבור מערכות חירום אחרות", אמר לסרי למנכ"ל מד"א. על מנת להוקיר את הערכתו ותודתו לפעילות מד"א, הודיע לסרי כי עיריית אשדוד דאגה לארגן שני אוטובוסים שיקחו מחר את ילדי עובדי מד"א, הנמצאים לבדם בעוד הוריהם עוסקים בהצלת חיים, ליום בילוי והנאה בספארי בר"ג.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "כוחות מד"א עושים את המוטל עליהם מסביב לשעון, לאורך כל ימות השנה. במהלך השבוע האחרון, כוחות מד"א, על עובדיו ומתנדביו, משקיע את כל כולו בהצלת חיים במרחבים המטווחים- הן בדרום והן במרכז. בנוסף, כוחות מד"א ממשיכים לפעול בשאר חלקי הארץ להצלת חיים כבשגרה. אין ספק כי על ההקרבה, על הנתינה ועל היכולות המדהימות מגיעה תודה רבה לכלל עובדי ומתנדבי מד"א".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבותיי טייערע אידן, אנחנו חייבים להתעורר,
ריבונו של עולם מעורר את היהודים, שהם יהודים אמיתיים, מהשגרה והתרדמת. הקדוש-ברוך-הוא אומר להם 'קומו יהודים, הגיע זמן גאולתכם! אין עוד זמן! הזמן הזה, עכשיו, כשיש שִבעה מיליארד אנשים בעולם, זה הזמן הקשה ביותר שהיה בעולם אי-פעם, מאז תחילת העולם! בורא עולם נכנס להילוך גבוה מאוד, לדין קשה בעולם, על מנת לסלק את כל הטומאה, כל הרשע וכל המפריעים! זה זמן התגלות מלך המשיח, זמן לעולם חדש!

הגויים סביבנו מתכננים לשלוח הרבה מזל"טים, כדי להכין נקודות לפגיעה בארץ ישראל. המכ"מים וכל מי שאחראי על הגבולות האוויריים של מדינת ישראל, חייבים לפקוח עיניים! ישלחו עשרות מזל"טים ולא יפסיקו, חיל האוויר חייב לשלוח מטוסי-סיור ולפוצץ אותם.

האיראנים שמחים, רוקדים וצוהלים על שאובמה נבחר. הם לא יודעים שגם זו תוכנית של הקדוש-ברוך-הוא והכל לטובת עם ישראל.

מבחינה פנימית, אובמה וכל ארצות-הברית, שומרים ומגינים על עם ישראל. ארצות-הברית זקוקה למדינת ישראל, כי היא המפתח במזרח התיכון לכל העולם. לפני הבחירות, אובמה 'כאילו' לא התערב במשבר עם איראן, כדי לזכות בקולות של כולם, גם יהודים וגם מוסלמים. עכשיו, כשנבחר לנשיאות לארבע שנים נוספות, ילך עם עַם ישראל, בעיניים עצומות, במטרה לפרק את איראן! ה' בחר אותו כדי שיגרש את היהודים מאמריקה ויעזור ליהודים בארץ ישראל – זה תפקידו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture