מחשובי חסידי בעלזא: לאחר שנדבק בקורונה – הרה"ח רבי משה יוסף ויסמן ז"ל

המנוח הרה"ח רבי משה יוסף ויסמן ז"ל נולד בשנת ת"ש כשהיה בגיל חמש ברח לסיביר. כשהיה בגיל ארבעים ושתיים נפטרה עליו אשתו רח"ל ומני אז גידל את כל ילדיו לבדו במסירות נפש של ממש. בשבוע האחרון לאחר שקיבל את מנת החיסון השנייה נדבק המנוח בנגיף הקורונה ובשבת נפטר

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי משה יוסף ויסמן ז"ל מזקני וחשובי חסידי בעלזא באשדוד זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השמונים ואחד לחייו.

המנוח הרה"ח רבי משה יוסף ויסמן ז"ל נולד בשנת ת"ש כשהיה בגיל חמש ברח לסיביר שם שהה חמש שנים. לאחר מכן בצעירותו עלה לארץ הקודש והחל ללמוד בישיבת בעלזא בתל אביב כשהוא זוכה עוד להסתופף בצילו של כ"ק האדמו"ר מהר"א מבעלזא זיע"א.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' כי המנוח היה עוזר לכל אחד ואחד כשהוא משקיע את כל כוחותיו בעסק התורה הק', הוא קיבל כל אדם בסבר פנים יפות, וצהלתו הייתה על פניו תמיד.

כשהיה בגיל ארבעים ושתיים נפטרה עליו אשתו רח"ל ומני אז גידל את כל ילדיו לבדו במסירות נפש של ממש, הוא מעולם לא נכנס לעצבות וקיבל עליו את דין שמים באהבה.

בשבוע האחרון לאחר שקיבל את מנת החיסון השנייה נדבק המנוח בנגיף הקורונה, מצבו הידרדר במהירות עד שבמהלך השבת השיב הוא את נשמתו ליוצרה למגינת לב.

זכה המנוח והשאיר אחריו דור ישרים ומבורך, בניו הרב החסיד אברהם יעקב – אשדוד, העסקן עזריאל אשדוד – קוממיות, העסקן בן ציון אנטוורפן, הרה"ח אהרן אוסטרליה. בנותיו: מונהייט רוט קופרשטיין קליין ופריד.

ההלוויתו תצא מאשדוד בשעה שמונה וחצי לירושלים להר המנוחות שם ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מעולם לא היתה ישיבת בעלזא בתל אביב

נפטר בערב שבת

נפטר בערב שבת לא קבל חוסון כלל

לא קבל חוסון כלל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו