צילום pixabay

דרכי התניידות בתקופת הקורונה

בעקבות נגיף הקורונה ניתן לראות שינוי משמעותי בעומס בכבישים כמו גם בתחבורה הציבורית, לא מעט בשל החשש מפני הידבקות. כיצד בכל זאת ניתן להגיע ממקום למקום באופן בטוח אך גם מהיר? להלן הפרטים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

התניידות בתקופת הקורונה: כך תוכלו לשמור על עצמכם ולהגיע ליעד

אם לפני תקופת הקורונה רבים מאיתנו התלוננו על עומסים בתחבורה הציבורית כמו גם בכבישים, ניתן לראות כיצד נגיף אחד הצליח לחולל שינויים דרמטיים שמשפיעים מאוד על היכולת של כל אחד ואחת מאיתנו להגיע למקום העבודה, לביקורים אצל המשפחה או לפגישות. למעשה, נרשמה ירידה של עשרות אחוזים במספר הנוסעים בתחבורה הציבורית, לא מעט בשל הסיכוי הגבוה להיחשף ולהידבק. בשל כך, רבים ובוודאי גם אתם, תוהים כיצד ניתן בכל זאת לצלוח את התקופה הזו ולשמור על שגרת החיים מבלי להיחשף לחולים. כדי לסייע לכם, בחרנו להציג את הדרכים הטובות ביותר, כך שתוכלו להמשיך את שגרת היום יום – עם התאמות לעידן החדש, והמאתגר.

השכרת רכב

דרך אחת להתנייד בקלות בתקופת הקורונה, ומבלי לחשוש – היא באמצעות השכרת רכב. מדובר באפשרות מצוינת הן בשל העובדה כי כיום ניתן לבצע השכרה של רכבים חדשים במחיר נוח לכל כיס כמו גם העובדה כי ניתן להפחית באופן משמעותי את הוצאות אחזקת הרכב. משום שהתדירות של שימוש ברכב פחתה באופן משמעותי, ניתן לשכור את הרכב באופן נקודתי בהתאם לצרכים ועל כן מדובר בדרך מצוינת להתנייד בתקופה מורכבת זו.

שימו לב כי לפני שאתם מבצעים את ההשכרה עברו היטב על החוזה ווודאו כי יש לכם רישיון נהיגה בתוקף. נוסף על כך, בדקו האם החברה מספקת לכם אפשרות גם לחנייה שמורה, מתוך מטרה שתוכלו לחסוך את הזמן המתיש של חיפוש חנייה, בייחוד במרכזי ערים.

נסיעה שיתופית

דרך נוספת להתניידות בתקופת הקורונה היא דרך נסיעה משותפת עם בני המשפחה או עמיתים לעבודה, שאתם נמצאים איתם בקפסולות. מעבר לחיסכון הכספי ניתן לומר כי נסיעה שיתופית מהווה דרך מצוינת להעביר את זמן הנסיעה כמו גם להפחית את הסיכון להידבק, בשל העובדה כי אתם נוסעים עם אותם אנשים באופן קבוע.

מונית

למרות שמדובר באופציה יקרה למדי, נסיעה במונית מהווה גם היא דרך להגיע ממקום למקום באופן בטוח באופן יחסי. אולם, הקפידו להיכנס למונית עם מסכה וכן בחנו האם יש הפרדה ביניכם לבין הנהג. כיום ניתן לראות ברוב המוניות הפרדה מוחלטת בין הנוסע לבין הנהג דרך מחיצת פלסטיק, ועל כן שמירה על כללי היגיינה הכוללים עטיית מסכה לכל אורך הזמן מהווה חלק בלתי נפרד מהבטיחות שלכם כמו גם הבריאות.

קורקינט/אופניים

אם אתם צריכים להגיע לנקודה קרובה, ניתן בהחלט להשתמש בקורקינט או באופניים שאותם ניתן לשכור בחלק מהערים לטובת נסיעה קצרה. הורידו לפני את האפליקציה של התחבורה השיתופית ואל תשכחו לחטא את הידית לפני שאתם עולים, לא רק בעקבות הופעתו של הנגיף אלא גם לצורך שמירה על היגיינה כתוצאה מחיידקים שנותרו על גבי המושב (אם מדובר באופניים) או על הכידון.

לסיכום, יש לא מעט דרכים בהם תוכלו לנקוט כדי להגיע ממקום למקום באופן בטוח אך גם מהיר. בדקו את האפשרויות, ואל תחששו גם לגוון מדי פעם. זכרו כי בסופו של דבר מדובר בתקופה אשר תחלוף, אבל עד אז נדרש לסגל הרגלים חדשים של שמירה על היגיינה מתוך מטרה לא רק לשמור על עצמכם אלא גם על הסביבה הקרובה ובני המשפחה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture