נופשוני "רפואה וחיים" הביאו שמחה וחירות הנפש למאות משפחות וילדים מיוחדים

בחג הפסח התקיימה פעילות אדירה בכל האגפים כדי שכולם ירגישו כבני חורין" מספרים בהנהלת האגודה • מבצע ענק של חלוקת תלושי מזון למשפחות חולים ונזקקים • אירועי שמחה בבתי אבות ובמרכזים רפואיים • הגר"ש גלאי שליט"א בביקור חיזוק בנופשון פסח התבטא בהתרגשות: "יהי חלקי עמכם" *מעל 350 חניכים מיוחדים השתתפו בנופשוני פסח תשפ"א של רפואה וחיים במגוון קבוצות לפי התאמה.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הימים השמחים והמאירים שעברו עלינו לטובה בימי חג הפסח והחירות עברו על מתנדבי רפואה וחיים בעשייה רצופה ובסיפוק אדיר מסביב לשעון.

המנכ"ל הרב ברוך הימל שיחי' אומר ומסכם בהתרגשות כי בחג הפסח שעבר עלינו לקחו צעד קדימה וביוזמה תקדימית הפיקו וערכו את נופשון הפסח בימי חול המועד לכ-350 ילדים שהשתתפו בנופשון ענק זה במגוון קבוצות ובחלוקה לפי התאמה. ומוסיף כי ככל שמתוודעים למקרי הצלת הנפשות ותחושת החירות המוענקת למשפחות של הילדים שנמצאים בקייטנות הללו מבינים עד כמה גדולה היא הזכות להוציא ילדים אלו מבתיהם ולאוורר אותם ואת הוריהם בפרט בימי המועד כשרבים יוצאים לביקורי חג ולנסיעות ויציאות משפחתיות .

לרגעים של חיזוק והתרגשות זכו משתתפי הנופשון כאשר הגה"צ הרב שמעון גלאי שליט"א הגיע לביקור מיוחד בעיצומו של ימי החג, במהלך בביקורו בנופשון התבטא הגה"צ שליט"א ביקוד ליבו: "זכה עם ישראל שיש בקרבו מפעל חסד קדוש, אשר כשמו כן הוא 'רפואה וחיים' המביא רפואה לחיים, לחולה ולסובבים אותו. אשרי העוסקים והמסייעים בחסד נשגב זה. אתם מסייעים להקב"ה ע"י העזרה שאתם מטפלים בנשמות קדושות אלו ויהי חלקי עמכם"

החניכים והמתנדבות זכו לברכות אישיות מהאורח הרם, שלא גמר את ההלל על עבודת הקודש המסורה הנעשית על ידם בהתמסרות ובנאמנות כבירה המעוררת חסדים ורחמים לגאול את עם ישראל ממצריו.

מנהל אגף החניך המיוחד הרב נפתלי ויינברגר הי"ו וזוגתו, הממתיקים את המרור בכל השנה, ומארגנים את השבתות והנופשונים במסירות שלא ניתן לתאר כלל במילים, ציינו כי רואים על  פני הילדים המיוחדים, הן בבואם  לנופשון הפסח והן בשובם לביתם את האושר והשמחה הנסוכים על פניהם הטהורות, ובמיוחד בימי חג ומועד בהם אין מסגרות פעילות לחינוך המיוחד, וכאן לוקחים אחריות בכל עת ועידן, ומעניקים להם מעטפת חמה ותוססת של פעילות דינאמית, חברתית תומכת ומהנה.

במבצע ענק בוצעה חלוקת "קמחא דפסחא" בהצלחה רבה, באמצעות שוברי מזון ברשתות השיווק, למשפחות חולים ונזקקים המתמודדים עם מצבים סוציאליים קשים במשפחתם כדי להביא גם לביתם את שמחת חג הפסח, ושיחושו אף הם כבני חורין מתו שפע והרווחה.

אגף השמחה הפועל באינטנסיביות כל השנה בניצוחו של היו"ר הרב יצחק רוט שליט"א תיגבר את כוחותיו לרגל החג ומידי יום בחול המועד יצאו צוותות מתוגברים לעשרות מקומות אשפוז וסיעוד לתשושי נפש כמו גם למחלקות סופניות ל"ע בבתיה"ח. במסיבות החג השתתפו מיטב הנגנים והכליזמרים שהכניסו את אור ושמחת החג גם לנפשות הכבויות ביותר. רפואה וחיים מעלה על נס את המתנדבים הרבים העוזבים את משפחתם וביתם בימי החג כדי להצטרף למעגל החסד והשמחה בימי חול המועד – זמן חירותנו ופדות נפשנו.

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture