Yonatan Sindel/FLASH90

נתניהו: "אנחנו נערכים למבצע חיסונים נוסף בעוד חצי שנה, תכינו את הכתפיים ואת הילדים"

מתקפה חריפה מצד ראש הממשלה ושר הבריאות נגד בני גנץ שעיכב את רכישת החיסונים הנוספים לישראל: "לא ראיתי הפקרות כזאת בנוגע לבריאות", אמר נתניהו ואדלשטיין הוסיף: "בנושא רכש החיסונים, אין ולא היה שום בזבוז"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין מסרו הערב (שלישי) הצהרות לתקשורת, בתום דיון בנושא החיסונים והמשך המאבק בקורונה, ואחרי החתימה אמש על רכישת חיסונים מחברות פייזר ומודרנה.

לדברי ראש הממשלה, "אנחנו נערכים למבצע חיסונים נוסף בעוד שישה חודשים, תכינו את הכתפיים ואת הילדים". נתניהו הוסיף: "ביקשנו מראשי החברות לקנות פחות כי אנחנו יכולים להתחייב כלכלית לפחות ואת היתרה נרכוש באופציות – לשמחתי הם הסכימו. הדבר הזה מבטיח שיהיו לנו חיסונים ושלא נחזור אחורה".

נתניהו התייחס למחלוקות שהיו בממשלה בנוגע להצטיידות בחיסונים, ותקף את כחול לבן: "לא ראיתי הפקרות כזאת בנוגע לבריאות. הייתי צריך להילחם ולתת את המילה האישית שלי מול ראשי פייזר ומודרנה, אמרתי להם שאנחנו רוצים לרכוש חיסונים נוספים ושאנחנו מוכנים להתחייב על מספר גדול והם הסכימו".  לדבריו, "הם ביקשו התחייבות תקציבית גדולה. באתי לקבל את ההתחייבות הזאת ונתקלתי במכשול פוליטי".

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר כי "הצוות של משרד הבריאות בסיוע משרדי ממשלה נוספים עבד לילות כימים להשגת ההסכמים. כשאנחנו חגגנו את ליל יום העצמאות, ישבו הצוותים, הם עבדו וניסחו את ההסכמים. התוצאות מדברות בעד עצמן".

"ישראל מובילה בפער על כל המדינות בעולם מבחינת מבצע החיסונים. רואים זאת גם בשטח. המשק פתוח, אנשים נהנים מכמעט שגרה מלאה ואנחנו בודקים איך ניתן להקל עוד על האוכלוסייה".

אדלשטיין הוסיף כי "מה שמעיב על השמחה בלבי זה כמה תדרוכים שראיתי היום של אותם גורמים שבחוסר אחריות ניסו לטרפד. לא רק שלא מתביישים ולא אומרים 'טעינו'. עכשיו יש עוד טענות שבהתנהגותם הם חסכו משהו ומנעו בזבוז".

"בנושא רכש החיסונים, אין ולא היה שום בזבוז. החודש האחרון כיסה כל מה שרכשנו ומה שעוד נרצה לרכוש. לכן כבר לפני חודשים רבים ההנחיה שלי היתה לא לשים את כל הביצים בסל אחד. כך עשינו. אני מבקש מהאזרחים שטרם התחסנו להגיע. מבצע החיסונים נמשך. לא מאוחר. תבואו. יש חיסונים. המדינה תמשיך לשגשג רק אם נהיה מחוסנים נגד קורונה".

מלשכת שר הביטחון בני גנץ נמסר בתגובה: "בזכות ההתעקשות של גנץ נחסכו מיליארדים, נרכשו חיסונים ולא הוגדל הגירעון בצורה מופקרת כלכלית כדי להשאיר רזרבות לתקציבים פוליטיים. נתניהו וכל שותפיו לפשע ממשיכים להוכיח שהדבר החשוב ביותר הוא המשפט שלו ועבורו הוא מוכן היה להקריב גם חיי אדם לשיטתו. ההתנהלות הזו ששמה את צרכיו האישיים של נתניהו מעל לכל מוכיחה שהוא בלתי כשיר להמשיך בתפקידו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תגידו זה אמיתי?????
'תכינו את הכתפיים ואת הילדים??
עד מתי תמשיך הניסויים על העם שלנו??
אמש הבהירו כל עורכי הדין שמנהלים תביעה בבג"ץ כנגד הדיקטטורה השלטונית והאפליה נגד העם בחסות 'הקורונה'- אין מצב חירום של 'מגיפה' – ולכן גם אין שום צורך לחסן ילדים שממילא לא חולים ולא נדבקים! אף ילד לא אושפז עם קורונה בשנה האחרונה! המטרה האמיתית מאחורי החיסולים – המצאת 'מוטציות חדשות' במטרה לחסן ולדלל אוכלוסין. כלומר כל הדור הצעיר כרגע לא יוכל להביא ילדים! תבדקו תתעוררו!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture