עוד בטרם נכנס שר התיירות יואל רזבוזוב לתפקידו יצא משרד התיירות בקמפיין בערוצי התקשורת המעודד חופשה בערים בישראל.
אלא שמאז עלו מחירי החופשות, זאת בין היתר בגלל משבר הקורונה, העלויות הגבוהות, החוסר בעובדים ומגבלות הכניסה לישראל.
לכן, קיים היום שר התיירות שיחות מקצועיות בשיתוף מנכ"ל משרדו אמיר הלוי בהן הוחלט שלא להמשיך את שידור הקמפיין.
שר התיירות יואל רזבוזוב: "אינני רואה טעם להמשיך בקמפיין במצב בו מחירי החופשות כל כך גבוהים – חבל לבזבז את כספי הציבור לכך. חופשה היא לא מנת חלקם רק של העשירים. בכוונתי לפעול בדחיפות לטובת הסדרת הנושא".