Emil Salman/POOL

מנותק: בשיא התפרצות המגיפה יוצא ראש הממשלה לחופשה משפחתית

מגיפת הקורונה בישראל מתפשטת במהירות שיא ובזמן שמרבית הבכירים בממשלה לא מתעניינים כלל בנושא, בוחר ראש הממשלה נפתלי בנט לצאת דווקא עכשיו לחופשה משפחתית • בניגוד להמלצות: יאיר לפיד המריא ובנימין נתניהו ימריא לחופשה

ראש הממשלה נפתלי בנט יוצא לחופשה משפחתית בצפון הארץ, דווקא בימים אלו כאשר מגיפת הקורונה משתוללת בישראל, והתחלואה, לצד נתוני החולים הקשים והתמותה שוברים שיאים שליליים חדשים. בנט ינפוש עם משפחתו עד ליום ראשון הקרוב, ובסביבתו מסרו כי הוא יהיה זמין טלפונית לעדכונים.

עד כה, בנט הוא מהבודדים בממשלה שבכלל מתייחסים לנושא הקורונה, כאשר מרבית הבכירים, ובהם שר האוצר איווט ליברמן ושר החוץ יאיר לפיד כלל לא משתתפים בישיבות קבינט הקורונה ולא עוסקים במגיפה הגובה חיי אדם, ותחלואה קשה.

רק בעקבות הביקורת, השתתף אמש לפיד בישיבת קבינט הקורונה למשך דקות בודדות באמצעות שיחת וידאו מרחוק, ורק הודיע למשתתפים כי הוא סומך על ההחלטות של בנט, בלי שיהיה מעורב בעצמו במתרחש ובקבלת ההחלטות על ההגבלות הנוספות.

יצוין כי גם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צפוי להמריא לחופשה בארה"ב, וזאת למרות ההמלצות שלא להמריא לחו"ל בימים אלו. יצוין כי בניגוד לבנט, לנתניהו אין כעת סמכויות בנושא, והוא ממריא לחופשה במדינה שאינה אדומה לפי משרד הבריאות.

מי שעוד נמצא כעת בחו"ל למרות המלצת הממשלה להימנע מטיסות, הוא שר החוץ יאיר לפיד שהמריא למרוקו, שם הוא חונך שגרירות זמנית של ישראל הנפתחת אחרי הסכמי השלום שנחתמו בחסות ממשל טראמפ בארה"ב בתקופת ממשלת נתניהו.

איש התקשורת בר שם אור תהה בחשבון הטוויטר שלו אמש: "0.02 אחוז מתושבי מרוקו מאומתים. 0.01 אחוז מתושבי איחוד האמירויות מאומתים. יש סיבה שאיחוד האמירויות זה שבוע בידוד ומרוקו לא? לבד מן העובדה כמובן שראש הממשלה החליפי ושר החוץ לפיד מבקר שם, אבל לא סבור חלילה שיש קשר בין הדברים".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחחח מצוין שישכחו מהקורונה המטופשת הזאת זה כמו שפעת זהו יאללה לא צריך לעשות ענין מהקורונה היה יש יעבור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו