ביוזמת ארגון 'לא אלמן ישראל': חלוקת 'סכין' מהודר שנתברך ע"י צדיקי הדור

"החותך חיים לכל חי" – לקראת ר"ה: יוזמה חדשנית ומבורכת מבית "לא אלמן ישראל" יצאה לדרך בימים אלו, עם חלוקת 'סכין' מהודר לכלל האלמנים היקרים חברי הארגון. הסכין המחולק לקראת ראש השנה תשפ"ב, התברך על ידי גדולי וצדיקי הדור שליט"א לסגולה ולישועה בכל הענינים.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כמו כן, הוחלט בהנהלת הארגון, לחלק כמות מצומצמת של סכינים מהודרים אלו, גם לסגל התורמים הנכבדים אשר תומכים ומטים שכם בכל ימות השנה בעזר וסיוע לפעולות הארגון, לאות הוקרה והכרת הטוב.

ארגון 'לא אלמן ישראל' בהנהלת הרב חיים מאיר פרנקל, ובהכוונת ובברכת גדולי וצדיקי הדור שליט"א, נטל על עצמו להקל על אלמנים שמתמודדים עם שכול במשפחה. כמי שחרט על דגלו את המקצועיות והיכולת לסייע לאנשים כאלה, מקיים הארגון פעילויות שונות ומערך שוטף של עזרה וסיוע לאלמנים. הארגון מקיים, בנוסף לסדנאות מקצועיות וייעוץ במכלול נושאים, קבוצות תמיכה, שבתות התאחדות ומנוחה במקומות נופש, מסייע בייעוץ מקצועי ומעניק תמיכה סביב מעגל השנה.

במטרה להאיר ולשמח בבתיהם של אלו אשר מתמודדים בכבוד ובגבורה באתגר שמשמים הועידו עבורם – גידול ילדים קטנים ללא נוות ביתם אשר עזבה אותם לאנחות ה"י – החליטו לחלק 'סכין' מיוחד לקראת ראש השנה.

והנה ידוע, כי מנהג קדום לקנות סכין חדש בערב ראש השנה, ומקובל שהדבר מסוגל לפרנסה והשפעות טובות, כמובא בספרים בשם הרה״ק רבי יצחק אייזיק מזידיטשוב זי״ע שאמר שיקנה לו כל אחד בערב ראש השנה סכין חדש וישחיזנו, והוא מסוגל לפרנסה לכל השנה.

ובספר 'סגולות ישראל' מבאר, לפי שסכין פגום רומז לס"מ כמו שכתוב בתיקוני זוהר: "מאן סכין פגום, דא סמא"ל", ואחר כך כשמסירין ממנו הפגימות מורידים אות מ', לפי שאות מ׳ הוא הרע שבסמא״ל שמרמז על מוות, ונשארו רק אותיות סא״ל שהוא שם הקדוש גימטריא פא״י ראשי תיבות 'פ'ותח א'ת י'דך', ובא״ת ב״ש הוא אותיות חת״ך שם הפרנסה.

ואכן, גדולי וצדיקי הדור אשר התבשרו על היוזמה המבורכת התרגשו למשמע אוזנם. מרן הגאון הגדול רבי דוב לנדו שליט"א ראש ישיבת סלבודקה קיבל בחום ובחביבות את חברי הארגון ובראשם ראש הארגון הרב חיים מאיר פרנקל, כאשר ראש הישיבה שליט"א התרגש לשמוע את שלל הפעולות המבורכות הנעשים בכל ימות השנה לתועלת האלמנים היקרים, ולסיום ביקש לתרום בעצמו סכום נכבד עבור הפעילות השוטפת, ובירך מעומק ליבו את תורמי הארגון ואמר "זו זכות גדולה ליום הדין להיות שותפים איתכם".

ביקור מרומם נערך במעונו של הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, אשר קיבל בחיבה את ראשי הארגון ונהנה לשמוע סקירה מקיפה על כל פעולות הארגון. הרב שליט"א בירך בכל ליבו את הסכינים המיוחדים, ואמר "בטוחני שאלו שיזכו להכניס ברכה וסגולה זו לתוך ביתם יהיה להם פרנסה ברוח כל השנה כולה"!!.

כאמור, פעילות ברוכה זו הוא שרשרת אחת בתוך עשרות הפעילויות אשר מקיים הארגון "לא אלמן ישראל", בהכוונתם התמידית של גדולי וצדיקי הדור שליט"א, ואף בפרטים קטנים ונשכחים דואגים ראשי הארגון לדאוג ולטפל. וכמו למשל שמירה על הילדים בימי ר"ה ויוהכ"פ כשהאבא זקוק ללכת לתפילה לשפוך את נפשו לפני קונו, ולצערו אין מי שישמור על הילדים בבית באשר נוות ביתו שבקה חיים לכל חי ה"י, ואף כאן נרתמו בהנהלת הארגון באיתור 'בייבי סיטר' מתאימים לכל משפחה ולרוחה, תוך שדואגים לתשלומים מכובדים, והכל לתועלת ולרווחת המשפחות היקרות.

וב"ה יהודים יקרים מצליחים כל פעם להפתיע מחדש במעשי חסד מופלאים ומקוריים שאף אחד לא חשב עליהם קודם, ולכך נוסד הארגון "לא אלמן ישראל" – ארגון הגג לתמיכה באלמנים ויתומים, השולח אלומות אור בוהקות להאיר פינה חשוכה בבתי ישראל.

מיום ראשית דרכו של הארגון שהוקם על ידי גדולי ישראל שליט"א, מתווספים יותר ויותר עדויות של אלמנים, מכל הגילאים ומכל העדות והחוגים, מראשי ישיבות ותלמידי חכמים מובהקים ועמלי יום, מאברכים טריים ועד מבוגרים יותר שאיבדו את רעייתם רח"ל – המספרים כולם על שינוי עצום לטובה שהתחולל בחייהם מאז התוודעו לארגון.

אם אתה משמח את שלי , אני משמח את שלך.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture