צילום: דוברות המשטרה

מתנדב משטרה נדרס למוות בנהריה: שב"חים נעצרו בשל מעורבות באירוע

במהלך בדיקת צוות השיטור את אישורי העבודה והשהייה של פועלים באתר בנייה, רכב ברח מהמקום כשבמהלך הבריחה דרס הנהג שוטר ומתנדב. השוטר והמתנדב תושבי ירכא, נפצעו באורח קשה ובינוני, בהמשך נקבע מותו של אחד מהם

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אירוע דריסה התרחש הבוקר (שלישי) באתר בנייה בנהריה נהרג מתנדב המשטרה סמ"ר חוסאם סגייר, בן 32 מהיישוב הדרוזי ירכא. האירוע התחיל לאחר ששוטר ומתנדב נקראו לטפל באירוע תגובה על חשד לרעש בנייה ושוהים בלתי חוקיים באתר בנייה בנהריה.

במהלך בדיקת צוות השיטור את אישורי העבודה והשהייה של הפועלים באתר, הגיע למקום רכב ובמהלך דין ודברים בין צוות השיטור לנהג, החל בבריחה במהלכה, דרס את השוטר והמתנדב. השוטר והמתנדב תושבי ירכא, נפצעו באורח קשה ובינוני ופונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של המתנדב, חוסאם סג׳ייר בן ה-32.

כוחות משטרה גדולים בפיקוד תת ניצב שאול צמח, מפקד מרחב אשר, הוזעקו לזירה ופתחו בסריקות נרחבות אחר חשודים ועצרו את המפגע, תושב עראבה בן 44, לחקירה. מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ומפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר הגיעו לזירת האירוע ובהמשך ביקרו את השוטר הפצוע ובני המשפחה בבית החולים. בהערכת מצב מיוחדת שקיים מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר ובתיאום עם גורמי הביטחון נשלל הכיוון הלאומני וחקירת האירוע החמור הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף.

המפכ"ל, רנ"צ יעקב שבתאי, אמר: "משטרת ישראל מרכינה ראשה ומשתתפת בצער משפחתו של סמ"ר חוסאם סג'ייר ז"ל, מתנדב גיבור שהפך היום למודל של חריצות ותרומה למדינה. משפחת סג׳ייר, קשרתם בין רגע את גורלכם עם משטרת ישראל ואנו נלווה אתכם לעד. יהי זכרו ברוך. איחולי החלמה מהירה לשוטר הפצוע אותו אנו מלווים כעת בבית החולים".

עוד אמר: "אירוע שמתחיל כאירוע שיטור קלאסי ומסתיים בכך שמתנדב מאבד את חייו ושוטר נפצע באורח בינוני, ממחיש לנו עד כמה עבודתם של השוטרים והמתנדבים עלולה להפוך בין רגע משגרה לחירום, מעוד אירוע במשמרת לאירוע של סכנת חיים, פציעה ואף אובדן. זו עליית מדרגה מסוכנת בחוסר שיתוף הפעולה ובאלימות אליהם חשופים לא פעם השוטרים במהלך עבודתם והיא מהווה תמרור אזהרה שצריך להדאיג את כולנו".

בעקבות הפעילות המבצעית במהלכה בוצעו סריקות רכובות, רגליות ואוויריות לאיתור החשודים עפ״י מידע, לפני זמן קצר איתרו השוטרים סמוך למחלף חמד בשטח מיוער 11 שוהים בלתי חוקיים תושבי הכפר יאטה, שחלקם חשודים כמעורבים באירוע.

החשודים שנעצרו יועברו בשעות הקרובות להמשך חקירה ביחידה המרכזית של מחוז חוף. בעקבות הפעילות היו עומסי תנועה באזור ובשלב זה הכביש נפתח לתנועה מלאה.

מפקד המחוז, ניצב יורם סופר ציין כי, "אירוע בו פוגעים בשוטרים בעת ביצוע תפקידם הוא חמור ביותר. החקירה נמצאת בעיצומה וכלל המשאבים העומדים לרשות המשטרה עומדים לטובתה. נשקיע מאמץ רב במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים. לצד פעילות החקירה אנחנו מחבקים ומלווים את משפחתו של המתנדב סמ"ר חוסאם סג'ייר ז"ל ומלווים את השוטר הפצוע ובני משפחתו".

סגייר הותיר אחריו את אשתו, שני ילדים, הורים, אח ושתי אחיות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture