אלעד נחמני

רוצים גם? זה המחיר לרכישת חוף פרטי על שפת הכנרת

הקרקע נמצאת חלקה הצפוני של טבריה וכוללת חוף באורך 165 מטר וכן קרקע חקלאית ממערב • מנכ"ל הקבוצה שרכשה את השטח, דתי שמסביר כי מדובר ב"אחת מעתודות הקרקעות האחרונות הפנויות בטבריה ובאזור הכנרת, והיא נחשבת לנדירה"

תמיד חלמתם על חוף פרטי על שפת הכינרת? זה המחיר: קבוצת תצפית נדל”ן רכשה חטיבת קרקע בשטח 135 דונם בכניסה הצפונית לטבריה על אגם הכנרת, מתוכם רצועת חוף של 20 דונם.

תמורת איזה סכום? ובכן, מתברר כי שווי הקרקע הוערך על ידי שמאי בכ-50 מיליון שקל, אך על פי הערכות, בשל ריבוי הבעלים הסכום ששולם בפועל היה גבוה יותר.

המוכרים הם יורשיו של היזם יאיר ובמן, מגדולי היזמים והקבלנים באזור צפון בארץ. הרוכשים, הם קבוצת תצפית נדל"ן בבעלות זאב ג'וזף ואיש העסקים המקומי אבי דהאן.

מדובר בקרקע הפרטית הגדולה ביותר באזור טבריה, והתב”ע שחלה עליה כוללת מספר ייעודים שונים, ביניהם כ- 43 דונם מיועדים למתקנים הנדסיים בהם ניתן לעשות מספר שימושים כגון- מתקני סירות, אגירת חשמל, מתקני פינוי אשפה וכדומה. היזמים יוכלו בין היתר להשתמש בחלקות החוף לשירותי הסעדה.

בשלב ראשון יקדמו היזמים את הסבת המבנים הקיימים לצורכי הסעדה, ולפתוח את החוף כחוף מוכרז כבר בעונת הרחצה הבאה. עלות ההתאמות הנדרשות לצורך פתיחת החוף והנגשתו לציבור עומדות על כ-5 מיליון שקל.

לדברי זאב ג'וזף, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תצפית נדל"ן, "הקרקע שנרכשה ובתוכה גם רצועת החוף היא אחת מעתודות הקרקעות האחרונות שהיו פנויות בטבריה ובאזור הכנרת, והיא נחשבת לנדירה. האזור זוכה לביקושים גבוהים ומחירי הקרקעות מרקיעי שחקים. אנו רואים בה עסקה אסטרטגית לחברה ומאוד מאמינים באזור".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו