המקובל התגלה לבנו בחלום: "זו הסיבה שביאת המשיח מתעכבת" • מצמרר

בנו של המקובל הצדיק רבי ברוך חורי זיע''א חשף חלום מצמרר במהלכו נגלה אליו אביו המנוח והסביר לו מהי הסיבה שבגינה ביאת המשיח והגאולה מתעכבת: "בשל זלזול באמירת ''אמן'' בשני מקומות שתובעים את עלבונם", סיפר • האזינו

הרב יהודה חורי בנו של המקובל רבי ברוך חורי זיע"א חשף במהלך היממה האחרונה מסר מרעיד ומצמרר שהוא קיבל מאביו שהתגלה אליו בחלום "באשמורת הבוקר", כך לפי דבריו, והסביר לו מדוע ביאת המשיח מתעכבת.

בדבריו חשף בנו של המקובל שהגה את מיזם "התהילים המחולק" כי הסיבה שביאת המשיח מתעכבת הוא משום זלזול באמירת של "אמן" בשני מקומות במהלך חזרת שליח הציבור בתפילת שמונה עשרה.

לדברי הבן,"אומר לי אבא באשמורת הבוקר, פעמיים הציבור משתתף עם החזן באופן פעיל, בברכת מחייה המתים ובברכת המחזיר שכינתו לציון. אבל, במחייה המתים אנשים רבים טועים ולא שמים לב ומיד עוברים לנקדישך, ככה גם בהמחזיר שכינתו לציון רבים עוברים מיד למודים ושוכחים להגיד קודם אמן. זה בעיה, אסור לשכוח".

עוד הוסיף בן המקובל, "פלא פלאים הציבור משתתף בעניין של תחיית המתים וביאת המשיח. ואומר לי אבא שהודיעו לו בשמים תגיד לבן שלך שיגש לשטיבל ויודיע לכולם שהגאולה ותחייה המתים מתעכבת בשל שני האמנים האלה שקמים וזועקים למה מתעלמים מהם ולמה לא משמיעים אותם ברוב הקהילות. והם תובעים את עלבונם בשמים".

לסיום אמר בנו של המקובל מהדרום, "זה מרעיד את הלבבות, חוסו על נפשותנו כל אחד יקח על עצמו להתחזק בזה. אנא הפיצו את הדבר ושמחו את הקב"ה. אבא הבטיח לי שכל מי שישתדל הוא יברך אותו ברכה אישית. כל מי שיזכה להפיץ מן השמיים יבורך. ואבי מורי, עבד השם יתפלל על כל אחד תחת כסא הכבוד לישועות מרובות".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture