Hadas Parush/Flash90

לאחר פרישתו של ח"כ מרגי מוועדת האתיקה: גמליאל הודיעה כי היא מוותרת על המינוי

לאחר הכרזתו של יו״ר הכנסת אמש על מינוייה של ח״כ גילה גמליאל כחברה בוועדת האתיקה של הכנסת, הועברו הצעות פשרה מטעמה של ח״כ גמליאל שלא נענתה בחיוב עד לרגע זה. על כן, ח״כ גמליאל השיבה במכתב כי היא מוותרת על המינוי

לאחר פרישתו של חבר הכנסת יעקב מרגי ממפלגת ש"ס מוועדת האתיקה שהוקמה על ידי יו"ר הכנסת מיקי לוי, מודיעה הערב (חמישי) חברת הכנסת גילה גמליאל ממפלגת הליכוד כי גם היא מוותרת על המינוי.

מלשכתה נמסר כי לאחר הכרזתו של יו״ר הכנסת אמש על מינוייה של ח״כ גילה גמליאל כחברה בוועדת האתיקה של הכנסת, הועברו הצעות פשרה מטעמה של ח״כ גמליאל שלא נענתה בחיוב עד לרגע זה. על כן, ח״כ גמליאל השיבה במכתב כי היא מוותרת על המינוי.

״כפי שידוע לך, ישנו חשש כבד מצד סיעות האופוזיציה באשר להתנהלות לא הוגנת מצד גורמים בקואליציה במסגרת וועדת האתיקה. הכנסת הנוכחית מלווה בהתנהלות לא עניינית כלפי האופוזיציה, ובכך מלאכת הפיקוח והבקרה על פעילות הממשלה לא מתאפשרת באופן מיטבי״, ציינה גמליאל.

עוד כתבה כי ״הדמוקרטיה היא נר לרגלינו. אסור כי וועדת האתיקה תהווה כלי לפגיעה בתפקודה של האופוזיציה. האינטרס הדמוקרטי והציבורי גובר על כל גחמה פוליטית ואישית״.

ממפלגת הליכוד נמסר כי "ח"כ גילה גמליאל פעלה בהתאם לעמדת הסיעה מאז שמונתה ועד שהתפטרה מוועדת האתיקה. כולנו מאוחדים במאבק כנגד הפגיעה של הקואליציה במעמד הכנסת ובדמוקרטיה הישראלית".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו