חכמי התורה בעצרת נגד כוונת הזדון של שר התקשורת לחולל שינויים בקומה הכשרה

עצרת המונים בראשות גדולי ישראל חכמי התורה שליט"א כנגד מגמת הזדון של שר התקשורת לחולל שינויים בקווי התוכן בפלאפון הכשר ובקומה הכשירה, לצד גזירות הממשלה לפגוע במערך הגיור, מערך הכשרות, חוק הגיוס והפגיעה בלומדי התורה • צילום: דוד ארזני

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

העצרת שהתקיימה בבית הכנסת היזדים בהשתתפות גדולי ומאורי הדור שליט"א נערכה בברכת מרן נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן שליט"א, וזקן מועצת החכמים הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א, ובראשם ראש הישיבה הגאון הגדול רבי משה צדקה שליט"א, הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שילט"א, הגאון הגדול ראש אבות בתי הדין רבי ברוך שרגא שליט"א, הגאון הצדיק המקובל רבי דוד בצרי שליט"א ועוד.

העצרת נפתחה באמירת סליחות, כשלפני התיבה עבר הגאון הגדול רבי ברוך שרגא שליט"א, ורבים מהמשתתפים קיבלו עליהם תענית מבעוד יום.

בעצרת נשא דברים מנהמת ליבו ראש ישיבת פורת יוסף הגאון הגדול רבי משה צדקה שליט"א אשר בדבריו זעק כנגד המגמה הזדונית של שר התקשורת לחולל שינויים שיהרסו ויפגעו את השמירה מפני קווי התוכן הפסולים בפלאפונים הכשרים, וכנגד כוונתו להתערב בנהלי הקומה הכשירה.

עוד עורר מרן רה"י שליט"א על החובה הגדולה להתחזק דווקא בתקופה קשה זו בשקיעות בלימוד התורה ובתפילה, ולהתרחק ממכשירי הפלאפון שאינם כשרים בתכלית, וכמו כן עורר בדבר הפירצה בצניעות כיסוי הראש שישנן הלובשות פאות ארוכת הנוגדות את כל יסודי ההלכה והצניעות. והוסיף בכאב, כי בוודאי אילו נקיים את חובתינו להתנהג ביראה ובכשרות בכל עניינים אלו, מידה כנגד מידה יתבטלו גם הגזירות כנגד הכשרות, הגיור, הגיוס וביטול כל מזימתם.

לאחר מכן נשא דברים הגאון הצדיק המקובל רבי דוד בצרי שליט"א ראש ישיבת השלום אשר זעק מנהמת ליבו כנגד הפיתויים שמציע הצבא לאחרונה לבנות ישראל להצטרף לעבודות מחשב במערכות הצבא בעד משכורות שמינות, כשהמטרה היא להפילם ח"ו לתרבות נכר והוואי החילוני עד רדת שחת. ועוד מחה בכאב כנגד פרצת חיטוטי שכבי בתואנות שונות של סלילת כביש, כאשר דברים אלו פוגעים באמונה בהישארות הנפש ופוגעים במנוחת הנפטרים.

את המשא הסיום נשא מרן הראש"ל רבה של ירושלים הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר שליט"א אשר תיאר כיצד אנשי ממשלת הזדון באים בתואנות שווא והכפשות כנגד אנשי הכשרות שפועלים רבות בשנים במסירות רבה ועצומה. וקרא מנהמות ליבו כיצד אינם חשים בשעה שמידת הדין כה מתוחה, לבקש לפגוע בייחוס היהודי, ובקדושת הכותל, ובמתן לגיטמציה לכתות הרפורמיות המבקשות באיצטלא של יהדות לעקור את כל היהדות מהשורש ה"י.

את העצרת הנחה ביד אמן הגר"ש פרץ שליט"א רב קהילת אור הרמח"ל לציון בשכונת רמת שלמה, כאשר בסיום דבריו הביע את תחושת כל המשתתפים לעמוד איתן בנחישות ומסירות נפש כנגד הצר הצורר ממשלת השמד. ולהתחזק בתורה ותפילה כי כל כלי יוצר עלייך לא יצלח, ולהעביר ממשלת זדון מן הארץ מהרה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המונים????
בקושי 100 איש היו שם…
ולא כל דבר זה לפגוע בדת כיום מי שמנהל את הקומה בכשרה זה "ועדה" שאף אחד לא היודע מי החברים בה ומה המניעים שלהם הם חסמו קווי ווצאפים קוליים של משפחות סתם ככה כשניסיתי לפנות אליהם הם נפנו אותי
יופי הגיע הזמן שיעשו סדר בכל הנושא הזה נמאס משלטון העסקנים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture