מאת Mark Warner - MRW_4445.jpg, CC BY 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=77629744

מעליב: ג'ק דורסי צפוי לעזוב את טוויטר – והמניה דווקא מזנקת

מייסד ומנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, צפוי להתפטר מתפקידו בחברה - אבל נראה כי המשקיעים דווקא מרוצים שכן מניית חברת טוויטר מזנקת בבורסה בעקבות הדיווח • אתמול צייץ דורסי, עם או בלי קשר לדיווח: "אני אוהב את טוויטר"

ג'ק דורסי, מייסד ומנכ"ל טוויטר וחברת התשלומים סקוור, צפוי להתפטר בקרוב – כך דיווחו כלי תקשורת המסקרים את התחום. למרבה המבוכה, בעקבות הדיווח, מניית חברת טוויטר בבורסה דווקא מזנקת כלפי מעלה, ונראה כי המשקיעים מרוצים מכך.

דורסי היה מי שהגה את הרעיון להקים מעין רשת תקשורת מבוססת הודעות SMS שבה חברים מעדכנים אחד את השני, והיה הראשון לפרסם ציוץ בטוויטר – ציוץ שנמכר בשנה האחרונה כ-NFT תמורת יותר מ-2.9 מיליון דולר.

יצוין כי דורסי שימש תחילה כמנכ"ל החברה, אך ויתר על התפקיד והעבירו לאוון ויליאמס באוקטובר 2008, מטעמי נוחות וחיסכון בזמן. הוא החל לשמש כיושב-ראש החברה. באוקטובר 2015 חזר לשמש כמנכל טוויטר, לאחר שהקודם בתפקיד, דיק קסטלו, עזב את תפקידו. כעת, הוא צפוי לעזוב שוב.

בשנה שעברה ניסתה קרן הגידור אליוט מנג'מנט, שמחזיקה בנתח משמעותי של טוויטר, להוביל להדחתו של דורסי בטענה שכהונתו כמנכ"ל חברת סקוור פוגעת בתפקודו. אולם, לבסוף הגיעה הקרן להסכם עם הנהלת טוויטר על המשך כהונתו של דורסי, והוא המשיך לנהל במקביל את שתי החברות.

אתמול צייץ דורסי, עם או בלי קשר לחדשות האחרונות: "אני אוהב את טוויטר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו