התחלואה מזנקת: 170 מאומתים חדשים לזן האומיקרון

pixabay

התחלואה מוכפלת בתוך יממה: 170 מאומתים חדשים לזן האומיקרון

משרד הבריאות מעדכן כי היום זוהו 170 מאומתים חדשים לזן האומיקרון. בסך הכול ישנם 341 מאומתים ודאיים לורינאט. עוד נמסר, כי קיים חשד גבוה אצל עוד 807 אנשים. כמחצית מהמקרים מדובר באנשים ללא סימפטומים

משרד הבריאות מעדכן כי היום זוהו 170 מאומתים חדשים לוראיינט האומיקרון, כפול ממספר המאומתים מאמש. עד כה זוהו בישראל 341 מאומתים, רובם נדבקו לאחר שחזרו מחו"ל. מתוך אותם 341 מאומתים: 95 לא מחוסנים או מחלימים, ו-246 כן מחוסנים או מחלימים.

עוד מעדכן משרד הבריאות, כי קיים חשד גבוה לעוד 807 מקרים של חשיפה לוראיינט אומיקרון שעדיין לא התקבלו תוצאות הריצוף, 432 מהם הם חוזרים מחו"ל. מבין סך המאומתים וה"חשד הגבוה", 1,148 אנשים: 528 עם סימפטומים, 600 בלי סימפטומים, ועוד 20 בתהליך בדיקה.

בעקבות התחלואה המזנקת, קבינט הקורונה יתכנס הערב בשעה 18:00 בקרייה הצבאית בתל אביב, לצורך קבלת החלטות על הגבלות חדשות. עם זאת, כזכור, רה"מ בנט מעוניין בהגבלות חריפות – אך מנוע לאחר ששר האוצר ליברמן מתנגד למתווה פיצויים שיצטרך להכין במקרה של הגבלות.

במשרד הבריאות מעדכנים בשלב זה, כי מי שנחשף למאומת לוריאנט האומיקרון או למי שהוגדר ב"חשד גבוה", צריכים לבצע בדיקת PCR ולהיכנס לבידוד למשך 14 יום עם אפשרות לקיצור בידוד ביום ה- 7 לאחר תוצאת בדיקת PCR שלילית.

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הנתונים מעידים 27.859 מהנדבקים הינם לא מחוסנים ולא מחלימים
ואילו72.14 מחוסנים או מחלימים מחצי שנה האחרונה אזי למי שלא מחוסן ומתלבט עדיין בעניין אולי נתוני משרד הבריאות בכבודו ובעצמו מכריע שבשביל בריאותנו יש פשוט לומר לחיסונים לא בא' רבתי
בברכת בריאות איתנה לכל עם ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו