אילוסטרציה. Nasser Ishtayeh/Flash90

ניסיון פיגוע ירי בשומרון: מחבלים ירו על לוחמי מג"ב – ונמלטו; אין נפגעים

מחבלים ירו מרכב על כוחות מג''ב ששהו בסמוך ג'נין. לאחר הירי הצליחו להימלט מהמקום המחבלים היורים - ונפתח אחריהם מרדף של כוחות צה''ל ומג''ב. בצה''ל מיהרו לעדכן כי אין נפגעים בניסיון הפיגוע, בנס

מחבלים ביצעו הערב (מוצ"ש) ירי לעבר כוחות של מג"ב באזור ג'נין. במהלך ניסיון פיגוע הירי, המחבלים הצליחו לפגוע במספר ניידות של מג"ב ששהו במקום. עם זאת – בנס לא היו נפגעים. לאחר הירי, הצליחו להימלט מהמקום המחבלים היורים.

כאמור, המחבלים הצליחו להימלט ולא היו נפגעים. לאחר שנמלטו – כוחות רבים של מג"ב וצה"ל הוקפצו למרדף אחרי הרכב הנמלט. מדובר בניסיון פיגוע הירי החמישי בשומרון – בתוך פחות משבועיים. עד כה 0 מחבלים חוסלו ו-0 נלכדו.

"לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל הגיבו בירי לעבר מספר מחבלים שירו לעבר כוחותינו באזור ג'נין", נמסר מדוברות מג"ב. "מוקדם יותר הערב במהלך פעילות ביטחונית שגרתית של לוחמי מג"ב בגזרת ג'נין הגיע רכב שטח ועליו מספר מחבלים שביצעו ירי לעבר כוחותינו", נמסר בנוסף.

עוד נמסר, כי "לוחמי מג"ב השיבו בירי לעבר המחבלים, כתוצאה מהירי של המחבלים נגרם נזק לניידות בלבד, לכוחותינו שלום. כוחות ביטחון נוספים של לוחמי מג"ב וצה"ל הוזעקו לאזור בכדי לבצע סריקות אחר המחבלים, הפעילות במרחב נמשכת".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו