pixabay

טרגדיה בבני ברק: הבחור החשוב יהודה לייב לנדא נפטר מהמחלה הקשה

הבחור החשוב יהודה לייב לנדא למד בילדותו בתלמוד תורה תשב״ר ולאחר מכן בישיבת דעת תבונות בעיר. לפני כשנה וחצי הוא חלה במחלה הקשה ל״ע ומאז מצבו ידע עליות ומורדות עד לפטירתו במהלך השבת האחרונה

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו בליל השבת של הבחור החשוב יהודה לייב לנדא אשר הלך לעולמו לאחר שנות יסורים קשים ומרים עד למאוד והוא בשנת החמש עשרה לחייו בלבד.

הבחור החשוב יהודה לייב לנדא נולד לאביו הרב הגאון רבי צבי לנדא המשמש כאחד ממגידי השיעורים בישיבת יקירי ירושלים. בילדותו הוא למד בתלמוד תורה תשב״ר בבני ברק ולאחר מכן בישיבת דעת תבונות שם הוא היה אהוב אצל רבותיו ראשי הישיבה.

חבריו מספרים על בחור שמח ואצילי אשר שאף להיות גדול בישראל. מידי יום הוא בין הראשונים שהיו מגיעים להיכל הישיבה ומאותם אלה שהיו יושבים ויגעים בתורה בצורה נפלאה.

לפני כשנה וחצי חלה יהודה לייב במחלה הקשה ל״ע ורבים קרעו שערי שמים לרפואתו. מצבו ישע עליות ומורדות עד שבליל השבת הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב משפחתו ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני למדתי ביקירי ירושלים מכיר את אביו ר' צבי שליט"א אדם מיוחד עם לב זהב מבין כל בחור מאיר פנים לכל אדם ות"ח עצום המקום ינחם אותם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו