5 סוגי מיץ ענבים עמדו לבחינת-טעימות: מי זכה במקום הראשון?

המנצח זכה בביקורת הטובה ביותר | המומחים והטועמים: "צלול, צבעו ענברי, טעים, מתוק במידה, מאוזן בטעמיו ונטול טעמי לוואי" | המבקרים: "התמורה הטובה ביותר לאגרה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

טעמו וראו. לקראת החג בו מצוה לשתות 4 כוסות, מעניין יהא לדעת – מיהו מיץ הענבים הטעים והמומלץ ביותר. המומלץ ביותר לכל הטועמים, בכל הגילאים, שהרי גם הילדים מקפידים למזוג לעצמם 4 כוסות, ועוד אחד לאליהו הנביא.

מבדקי טעימה מיוחדים שנערכו לקראת חג הפסח, והותוצאות הוכיחו, שיש מנצח אחד ברור הניצב מעל כולם. בנקודת הזינוק ניצבו חמישה סוגים של מיץ ענבים. כל החמישה הוגשו במהלך מבדק טעימות מיוחד שנערך ע"י עיתון 'ידיעות'. במבדק שנערך בשיטת 'הטעימה העיוורת', השתתפו שף צמרת, קונדיטור מפורסם, ו…קבוצת ילדים בגילאי 7-11. לפני צוות הבודקים הוגשו חמשת סוגי מיץ-הענבים של המותגים הגדולים בישראל, בכוסות ממוספרות, ללא ציון שמות המותגים והיקבים.

מי שהגיעה למקום הראשון הייתה סדרת 'מוסקט' של 'יקבי חברון', שזכתה מכל הנבדקים לציונים הגבוהים ביותר במהלך מבדק הטעימה העיוורת, הן מהמבוגרים והן מהילדים, שדירגו את טעמו ואת מראהו כאיכותי וגבוה במיוחד, באנינות טעם מושלמת וטבעית.

בלי לדעת על איזה מותג הם מדברים, הנבדקים ציינו שהמוסקט של יקבי חברון הוא 'צלול, צבעו ענברי, טעים, מתוק במידה, מאוזן בטעמיו ונטול טעמי לוואי'. הטועמים אף זיהו בו את טעמיו המבושמים של ענב המוסקט, ובסיכומו של עניין הסיקו בהצבעה על מחירו הנוח, שהוא בהחלט 'נותן תמורה לאגרה'.

בכך קיבל מיץ ענבים מוסקט של יקבי חברון את האישור הרשמי על היותו מיץ הענבים למהדרין בעל הטעם הטוב ביותר, מה שבהחלט מסביר את הביקוש ההולך וגדל בישראל ובעולם דווקא למותג 'חברון' שהפך לסמל איכות טבעית ועשירה, הנושאת תו כשרות מהודרת.

יקבי חברון, בבעלותם של הייננים ר' אביגדור ור' יעקב שלום קליין מוותיקי הייננים הכשרים בארץ, מייצר כבר למעלה משלושים שנה מגוון רחב של יינות מובחרים, מיצי ענבים מובחרים וליקרים משובחים. יקבי חברון אף היו החלוצים בתחום, כשהטמיעה את ההקפדה על כשרות אף לנוהגים כשיטת 'בית-יוסף' כסטנדרט, כדי שכל יהודי יוכל לקדש ולהבדיל על היינות בשבת בהידור.

מבין כל היינות וסדרות מיצי הענבים המרכיבים את שוק המהדרין בישראל, מיץ הענבים 'מוסקט' הינו מהמבוקשים ביותר. הוא מופק בשני 'גוונים': הלבן – מן המוסקט הצרפתי, הנחשב הנחשב לזן איכותי ואנין במיוחד. והאדום – המיוצר מן המוסקט האלכסנדרוני, שהינו מתוק וטעים במיוחד.

מיץ המוסקט של 'חברון' מופיע בבקבוקי סטנדרט וכן בבקבוק גדול וחסכוני של 1.5 ליטר לשימוש משפחתי, בקבוק שפותח לראשונה ע"י יקבי חברון לפני כעשור שנים ומאז הפך למודל לחיקוי.

לקראת החג אף מגבירים ביקבי חברון את ייצור סדרת האיכות הפופולארית לליל הסדר – 'חברון קל'. זהו מוצר מיוחד ובלעדי של היקב, יין קליל שטעמו כיין איכותי לכל דבר, אך עם רמת אלכוהול נמוכה במיוחד של 3.5% בלבד! תמהיל איכותי זה, מאפשר למסובים להדר בשתיית ארבע כוסות של יין כעיקר ההלכה, אך בד בבד גם להמשיך ולנהל את הסדר מתוך חירות ובהרגשה טובה במיוחד. כבני חורין.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האם גם כרמל מזרחי היה בין החמישה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture