ח"כ הרב ישראל אייכלר: "אל תגזלו את כבשת הרש החרדית"

גם ח"כ ישראל אייכלר משיב אש על דברי לפיד: "רק במדינת ישראל יכול לכהן שר אוצר המתייחס לילדים כתעשיה שיש לדאוג לכדאיותה הכלכלית" | עושקים הורים חרדים ואז דורשים מהם לדאוג לילדיהם

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אתמול נפתח מושב הקיץ של הכנסת בסערה ניכרת. חברי הכנסת החרדים תקפו את דבריו החריפים של שר האוצר, יאיר לפיד, שהתבטא כלפיהם וכלפי המגזר החרדי כולו, באופן קשה במיוחד. גם חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר, הגיב במלוא העוז. ערוץ 7 מביא את דבריו הנוקבים.

קרא עוד:

[postim]

"נאמר כאן משפט מפי שר האוצר, שלא היה נשמע בצרפת ובאנגליה אפילו על האוכלוסיה האיסלאמית המציפה את אירופה. ״מי שיש לו ילדים שיפרנסו אותו ההורים״. מי שמתייחס לילדים כתעשיה מיגזרית, מתתייחס ליצורים הללו כתתי-אדם. באנגליה ניסה שדרן בי.בי. סי. לרמוז בביטוי ילדי העקני (השכונה היהודית בלונדון) ופוטר באותו היום. רק במדינת ישראל יכול לכהן שר אוצר המתייחס לילדים כתעשיה שיש לדאוג לכדאיותה הכלכלית".

אייכלר תקף בדבריו את מדינת ישראל המתנכרת לילודה היהודית, שהיא עתידה של מדינת ישראל. ציין בדבריו את מה שאמר ערפאת בזמנו, "האם הפלשתינית היא הנשק הסודי לחיסול מדינת ישראל".

"מאות מליוני ערבים מסביב מעודדים את הילודה והתוצאה הדמוגרפית ברורה. אנחנו לא מתייחסים לאמהות וילדים כנשק במלחמה. ילד יהודי לא נולד להרוג וליהרג אלא לגדול ליהודי נאמן לתורתו ולעשות רצון בוראו ולהתנהג כיהודי".

על דברי לפיד, כי על ההורים לדאוג לילדיהם ולא לצפות שהממשלה תעשה זאת, עונה אייכלר: "אנו מבקשים מן הממשלה: אל תפרנסו את הילדים שלנו. אנו מאמינים שבורא האדם הוא המפרנס את ילדינו. ״נולד תינוק וככר בידו״. אתם אינכם מפרנסים ילד שמקבל קצבה של כמאה שמונים ש״ח, שלא מספיק אפילו לזוג נעליים. אנחנו נפרנס את ילדינו, בעזרת ה'. אבל אתם גוזלים את הכסף של ההורה הצעיר ביוקר הדיור ויוקר המחיה הנובע ממיסים שאתם גובים לעצמכם ולמקורביכם. אתם מריצים את מחיר הדירה במכרזים מטורפים. אתם והבנקים גוזלים מן ההורה הצעיר תשלומי משכנתא וריבית גבוהים. זה כסף שאתם גוזלים מילדיו".

בדבריו הציג גם נתונים כלכליים: "הבה וניתן לכם כמה מספרים מן הביטוח הלאומי. מתוך מליון ושמונים אלף משפחות שמקבלות קצבאות ילדים, רק 24,000 הם משפחות עם שבעה ילדים ויותר, שזה כולל חרדים ומתנחלים וערבים. בעבר היו חמשה אחוז משפחות ברוכות ילדים היום, הם שנים וחצי אחוז בלבד".

"כשהשלטון בא לגזור על קצבאות הילדים שרובם אינם חרדים, הוא מצדיק את זה ברצון לפגוע בחרדים ובערבים. תחת הכסות של הפגיעה "המוצדקת" בחרדים, הצליחו פקידי האוצר, סוכני הטייקונים, להעביר מאות מליארדים מכספי הציבור העובד בני מעמד הביניים והעניים, לידי המליארדרים שהשתלטו על כל המשק וגרים בחו"ל. זה לא קרה בשנה הזאת, זה תהליך של עשרים שנה. קשרי הון ועתון חדרו לשלטון והצליחו לגזול מן הציבור את כל כספו ויצרו ערפל קרב נגד החרדים "העושקים את קופת הציבור".

ממשיך אייכלר ותוקף: "ההורה החרדי משקיע בחינוך ילדיו כשאתם גוזלים את תקציבי בינוי בתי ספר והתקציב השוטף של החינוך החרדי, ההורה חייב לקחת מן הילד ולשלם שכר לימוד. אתם לוקחים את כספי ההורים במס הכנסה ואינכם מכירים בנקודות זיכוי של גברים עבור הילדים כפי שהיה לפני ועדת בן שחר. עכשיו אתם דורשים מהם לפרנס את הילדים עם הצרור הנקוב שהשארתם בידם ומטיפים להם לאחריות כלפי הילדים? גזלתם את כבשת הרש ומסיתים את ההמון נגד קצבאות הילדים".

מסיים חבר הכנסת הרב אייכלר, "לא מדובשך ולא מעוקצך, תפסיקו את גזל העניים והמעמד הביניים ולא נזדקק לקצבאות שלכם. יש מיסים שהולכים לצרכי כלל הציבור. אבל רוב המיסים מתחלקים שלא ביושר למי שאינו חרדי בלבד . אל תגזלו את כבשת הרש החרדית ולא נקח מכם פרוטה".

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איו מה לומר אייכלר דיבר בצורה פינומינלי כל הכבוד לו גם בידע וגם להגיד את הדברים המדויקים שצריכים להגיד

ער רעדט גיט, אפיסק אויף שרויפן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture