נחנך המרכז הרפואי המרווח והמפואר "לאומית למהדרין" בנתניה

בטקס מפואר ורב רושם, במעמד רבני העיר נתניה, אישי ציבור וקהל רב, נקבעו המזוזות בפתח המרכז הרפואי המפואר והייחודי של לאומית שירותי בריאות "לאומית למהדרין", ברח' לילנבלום בנתניה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במעמד מפואר ורב רושם, בנוכחות רבנים, אישי ציבור, ההנהלה הארצית של לאומית שירותי בריאות וקהל רב, נחנך בשעטו"מ המרכז הרפואי החדש והמפואר "לאומית למהדרין", שנפתח לרווחת עשרות אלפי המבוטחים תושבי נתניה ברח' לילנבלום בעיר.

קרא עוד:

[postim]

את המעמד פיארו בנוכחותם רבנים, ראשי ישיבות, מרביצי תורה ואישי ציבור בעיר, המאמצים אל ליבם את פעילות לאומית בנתניה ומעודדים ומלווים מקרוב את הקמתו של המרכז החדש "לאומית למהדרין". ביניהם: הגאון רבי אליהו אילוז שליט"א רבה של אור עקיבא, הגאון רבי אליהו אילן שליט"א, הגאון רבי משה בן משה שליט"א, הגאון רבי יהודה גבאי שליט"א, הגאון רבי יוסף חיים גבאי שליט"א – בנו וממשיך דרכו של מקים עולה של תורה בנתניה הג"ר שמעון גבאי זצ"ל, הגאון רבי אשר דדון שליט"א, הגאון רבי משה דויטש שליט"א, הגאון רבי משה חיים לאו שליט"א, , הגה"צ ר' מרדכי מאיר מכילוביץ שליט"א, וכן חבר מועצת העיר הרב משה לחובר, הסופר והעיתונאי הרב קובי לוי, ועוד.

את האירוע פתח והנחה מנהל המרכז הרפואי 'לאומית למהדרין' ר' גבריאל יצחקוב, שהודה בחום לרבני העיר על תמיכתם ועידודם, ועל דלתם הפתוחה ואוזנם הקשבת בכל הקשור לפעילותה של לאומית שירותי בריאות למען תושבי העיר. כמו כן הודה להנהלה הארצית של לאומית, על ההשקעה האדירה והמשאבים הרבים שהופנו לטובת הרחבת השירות הרפואי לעשרות אלפי הלקוחות תושבי נתניה, ועל המאמץ המיוחד שהפנו לטובת הקמת המרכז החדש, שייבנה ויתנהל על הצד הטוב ביותר.

מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון, קידם בברכה את האורחים המכובדים ואמר כי הוא גאה לעמוד בראש המערכת, שזכתה להוביל את מהפכת הבריאות בנתניה. "לעשרות אלפי לקוחות בעיר הזאת, מגיע שירות מקצועי מכל הלב", אמר מר ניסים אלון. "בזכותכם ולמענכם, נמשיך בע"ה להוביל את מהפכת הבריאות בעיר, ובאמצעות המרכז החדש והמפואר הזה נמשיך לשרת את קהל לקוחותינו ולהרחיב את השירות לתחומים נוספים, דוגמת ההטבה הייחודית ברכישת משקפיים שהחלה בימים אלו".

הגאון רבי אליהו אילן שליט"א, תיאר בהרחבה את תרומתה הייחודית של לאומית שירותי בריאות לאווירה התורנית והמכובדת בקרב תושבי העיר, אותה הוא רואה במיוחד בקרב בני קהילתו. "תודתנו נתונה ללאומית שירותי בריאות, על כך שפתחה במיוחד מרכז רפואי שיותאם לקהל בני התורה, בצורה מקצועית ורחבה".

הגאון רבי משה בן משה שליט"א, הביע בדבריו את הכרת הטוב והחיבה הגדולה שהוא רוחש לצוות היקר של לאומית במרכז הרפואי החדש, ובפרט למנהל ר' גבריאל יצחקוב. הוא העלה על נס את תרומתו החיונית של המרכז החדש להתפתחות הילד שנחנך במרכז הרפואי החדש ואיחל לצוות היקר שימשיכו לעמוד לשירות הציבור בבריאות איתנה.

הגאון רבי יוסף חיים גבאי שליט"א, הביע בדבריו את שמחתו ותודתו על כך שבלב ליבה של העיר מוקם מרכז רפואי חדש ומפואר העונה על צרכיה הייחודיים של אוכלוסיית שומרי המצוות בעיר. "אני מודה על הזכות שנפלה בחלקי ללוות את הקמת המרכז הרפואי החדש, עוד משלבי התכנון הראשונים", אמר.

מנהל המחוז בלאומית מר הראל בלינדה, חתם את האירוע בדברי ברכה ותודה לרבנים, אישי הציבור והקהל הרב שגדש את המקום ואמר כי "זוהי לנו לזכות ולחובה, להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את שירותי הבריאות המתקדמים ביותר, במרכז אחד גדול ומרווח ובשירות אישי וחם".

האורחים הנכבדים והקהל הרב שנכח במקום, סיירו בינות למסדרונות המרכז החדש והמפואר והביעו את התפעלותם הרבה, מהמרכז החדש והמפואר, המתפרס על פני שלוש קומות, ואשר כולל בתוכו 800 מ"ר של רפואת משפחה, רפואת ילדים, אורולוגיה, רפואת נשים, א.א.ג, כירורגיה, גסטרו, בדיקות מעבדה, רפואה משולבת, מכון אולטראסאונד, אורטופדיה, מרפאת שיניים, מרכז התפתחות הילד, בית מרקחת ועוד.

המרכז החדש יפעל לצד ארבעת המרכזים הרפואיים הנוספים הפועלים בעיר, והוא יאגד בתוכו את כל השירותים הרפואיים וכמובן שירות אישי ויחס חם כמו שרק ב'לאומית' יודעים להעניק. "מדובר במרכז רפואי מהמתקדמים ביותר" – אומר מנהל השיווק במגזר החרדי הרב אפרים רוזנשטיין. "הקו המנחה אותנו מבקש להטמיע את כל השירותים במקום אחד, נגיש ובעל אווירה ערכית מתאימה, כדי שלתושבי האזור ולכלל עשרות אלפי הלקוחות תושבי נתניה, יהיה את כל מגוון השירותים במקום מרכזי אחד!".

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture