ויז'ניץ אלעד: התרגשות וציפייה לקראת ועידת "עמודי זהב"

המעמד יתקיים בעז"ה ביום חמישי פר' משפטים כ"ב שבט, במרכז האירועים "כתר הרימון" | במהלך הועידה תובע ההערכה וההוקרה למאות שותפי הנצח, שאף בימים טרופים אלו עומדים בעוז לימין ממלכת התורה והחינוך הכבירה ויז'ניץ אלעד, שזכתה אף בשנה החולפת להתפתחויות משמעותיות וציוני-דרך כבירים בדברי ימיה.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

עשור וחצי חלפו מאז הוקמו לתפארה מוסדות "צמח צדיק" ויז'ניץ אלעד, ע"י האדמו"ר ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל. 15 שנים המהווים זמן נכבד לכל הדעות. בכל זאת עדיין עומדים נרגשים ומשתאים, קברניטי המוסדות וגדולי שותפיה לקראת המעמד הכביר, שלצד ההוקרה שתובע לתמכין דאורייתא, השנה יותר מתמיד הריהי ציון דרך משמעותי במיוחד.

קרא עוד:

[postim]

וכל כך למה?! במבט ובמחשבה לאחור, קשה עד בלתי אפשרי להבין, הכיצד שרדו המוסדות שנה כה קשה ומלאת תמורות ותהפוכות. ולכן, כאשר נמצאים שוב לקראת כינוס הוקרה לתומכים ולציונם של התפתחויות חדשות 'בשטח', לא ניתן לדחוק את הרגשות, ולהימנע מלפרוץ בקריאה אדירה "נצח ישראל לא ישקר". כ-1800 תלמידים בחמישה אגפי חינוך, קהילה בת כ-500 משפחות, וכולם כמעט ולא הרגישו בקשיים היומיומיים – נס מהלך…

לאור כל זאת, אם עד היום זכתה ויז'ניץ אלעד למעגל שותפים איתן ונכבד – שותפי נצח בניווט ספינת הממלכה בין הגלים הסוערים, אזי לקראת הועידה הגדולה, ולשמע הקשיים האדירים הצטרפו נדיבי עם רבים לשלשלת 'עמודי הזהב'.

מגבית ההתרמה הגדולה לקראת הדינר הופעלה ע"י צוות נמרץ של אברכים מהקהילה. "הכיצד נוכל לראות את מעשי ידינו – מוסדותינו הק' – נתונים למרמס ולרדיפה וקברניטיה טובעים בים הרשע, ואנו נשב בחיבוק ידיים"?! זעקו העסקנים בכאב. אומרים ועושים – מתוך חפ"ק מיוחד הסתערו צוות מתרימים נרחב על המלאכה, והביאו את דבר מצב הממלכה לאזני רבים שעדיין לא זכו ליטול חלק בהשקעה כה רווחית.
לעת-עתה, נמצאים ההכנות וההתרמות בשיאם. צוות ההתרמה עדיין עובד במלוא התפוקה, במטרה לכבוש את היעדים הגבוהים אותו הציבו לעצמם. צוות ההפקה בניהול מחלקות היח"צ והפרויקטים עובדים על הישורת האחרונה – של הזמנת ושיבוץ האישים הדגולים, הפקת האירוע, עיבוד סופי לתכנים וסגירת הפרטים הטכניים הסופיים עם כל הוועדות והאחראיים בתחומם.

המעמד תתקיים כאמור ביום חמישי כ"ב שבט, תיערך אי"ה ועידת "עמודי זהב" במרכז האירועים המפואר "כתר הרימון" בבני ברק. הועידה הגדולה והמפוארת לכבודם של מחזיקי התורה ומוסדותיה, ולציון עשור וחצי של צמיחה והתפתחות איתנה, תיערך בראשות מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, המלווה את ההתפתחות מקרוב, מנווט ונושא את הצמיחה כנשוא האומן את היונק, בחביבות ובהארה מיוחדת השמורה לויז'ניץ אלעד. מרן אדמו"ר שליט"א אף יישא את משא קדשו, בה יביא את דבר המוסדות הק' וחובת התמיכה בהם, וירעיף מברכות פיהו לכל התומכים.

מנכ"ל המוסדות ויו"ר אגו"י באלעד הר' חיים מאיר כץ מוסר כי עשרות רבנים חשובים, אישי ציבור ונדיבי-עם, והמוני ידידי ואוהדי בית ויז'ניץ אלעד הבטיחו את השתתפותם המלאה. השתתפות מיוחדת נרשמת בקרב הורי וסבי התלמידים, העוקבים בהשתאות ובאכפתיות בכל מהלך השנה אחר מאמצי ההנהלות הרוחניות והגשמיות, ומביעים את הוקרתם והערכתם באמצעות תמיכה נכבדה. מהנהלת המוסדות ומהוועדה המייעצת מציינים, שהשתתפות הידידים והתומכים בועידה, נוסכת עידוד וחיזוק רב לנושאים את משא הקודש בתמידות ובנאמנות, ומסייעת בעדם לעמוד במשימות הרבות ובאתגרים הגדולים העומדים על הפרק.

בימים אלו אף פורסם בציבור השי המרהיב – עתיקא קדישא. הספר הקדוש "נועם אלימלך" צילום דפוס ראשון, הנודע מצדיקי קמאי בסגולתו המיוחדות לשמירה ולהצלחה ולהנצל מכל פגע ומחלה. ואף עתה הוסיף מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, בכתב יד קדשו הקדשה וברכה מיוחדת ונדירה שהוטבעה ע"ג הספה"ק, לכבודם של תומכי המוסדות הק'.

שי זה בכריכת עור עתיקה ומפוארת תוענק אישית לכל התומכים "עמודי הזהב" הנושאים את משא המוסדות בסכומים נכבדים. אף לשאר תומכי המוסדות הוכן שי מכובד ומיוחד.

לקראת המעמד השקיעו בהנהלת המוסדות רבות ביצירת וטיפוח הקשרים המתאימים, כשחברות מכובדות פרסו את חסותם על הפקת האירוע בפאר רב, קופ"ח מכבי, בנק פאג"י, מכון אחיה, הראל חברה לביטוח.

מהנהלת המוסדות נמסר, על ביקוש רב לקבלת כרטיס כניסה לועידת "עמודי זהב" ולקבלת הסגולה המבורכת והנדירה ועל ציפייה להתגייסות מאסיבית ונלהבת של כל מכירי ומוקירי ממלכת ויז'ניץ באלעד, שיואילו להשתתף ולחוג את ציוני הדרך וההתפתחויות המרשימות, וכן יפתחו את ליבם למען המשך הפריחה המרשימה בפיתוח, בינוי והחזקת בית היוצר לתורה ולחסידות ויז'ניץ אלעד.

הסגולה הנדירה לוגו סמלים עתיקא קדישא

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture