אבי כץ נבחר לאיש השיווק של 2013

איגוד השיווק הישראלי בחר באבי כץ, נשיא ומייסד קרן הגשמה לאיש השיווק של שנת 2013 בזכות השקת רשת קופיקס

איגוד השיווק הישראלי בחר באבי כץ, נשיא ומייסד קרן הגשמה – קרן השקעות קבוצתית, לאיש השיווק של שנת 2013. כץ נבחר לאיש השיווק של השנה בזכות השקת רשת קופיקס המציעה תפריט אחיד ב-5 שקלים בלבד.

קרא עוד:

[postim]

לראשונה בישראל נפתחה רשת בתי קפה המציעה את כלל מוצריה במחיר אחיד של 5 שקלים, כשהמטרה ברורה: לשבור את מחירי השוק ולעורר סערה בקרב הציבור. תוך שעות ספורות מרגע הפתיחה, כשהמקום הומה אדם, ברור היה שמדובר בהצלחה היסטרית. כלי התקשורת סיקרו בהרחבה את הרשת ואת המהלך, והציבור הישראלי המשיך להגיע ולתמוך מדי יום. בתוך כך, רשתות בתי הקפה האחרות נחשדו באותם ימים בתיאום מחירי כוס הקפה, בניסיון לא להיכנע לדרישות הקהל הרחב להוריד מחירים.

כץ, ממקימי רשתות "הכל בדולר", "ששת", "כפר השעשועים" ו"ד"ר בייבי", ממשיך גם הפעם לאתגר את בעלי העסקים בענפים השונים, כשהוא אומר בקול רם מעל כל במה: "אפשר להרוויח – גם במחירים הוגנים לצרכן".

מנימוקי ועדת השיווק של האיגוד: "רבות דובר, נכתב ונאמר על השקת רשת "קופיקס". ועדת האיגוד השיווק של האיגוד וברי האיגוד, לא יכלו להישאר אדישים למהלך ההשקה המסקרן והמפתיע של השנה בהובלתו של אבי כץ, ובחרו בו לאיש השיווק של השנה. כץ, איש עסקים יוצא דופן בנוף הישראלי, פועל בכל עסקיו לשילוב הנכון בין מחירים נכונים ושירות טוב לצרכן לבין רווחים ותוצאות, כאשר יעידו קולות התומכים הרבים על הצלחתו במשימה".

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *