אין להכניס נער יהודי ל"כור היתוך" של התרבות הרעה | דעה

שלוחא דרבנן ח"כ הרב ישראל אייכלר בטור נוקב אודות כוונות הזדון של חוק הגיוס ● "אין מקומו של גיוס חובה במדינה דמוקרטית" ● "במשך שנים רבות לא נוכל לחבר את הקרע בין יהודים דתיים שנתנו יד לגזירות נגד אחיהם החרדים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

נתחיל מהסוף. אין סמכות מוסרית לשלטון התרבות הרעה להשחית את נפשו של אף ילד יהודי בהכנסתו ל"כור היתוך" שהעביר על דתם ואמונתם מליוני יהודים, במשך יובל שנים. גם אם הנער אינו חרדי, גיוס החובה לתרבות זרה לו ולהוריו, הוא מעשה אנטי דמוקרטי בעליל. מי שהוא והוריו בוחרים בתרבות הרעה, אין יד ישראל תקיפה למנוע ממנו לעבור על כל העבירות שבתורה. אבל מכאן ועד לנסיון לכפות את הגיוס למסגרת חילונית, שהאוירה המופקרת השוררת בה, ניתקה יהודים מדת של תורה, על אחת כמה וכמה. במדינה רב תרבותית ורב לאומית שנוצרה במדינת ישראל, אין לאף אדם שום זכות לכפות "כור היתוך" תרבותי, שהופך אותו למשהו אחר, שהוריו מתביישים בתרבותו. מישטר דמוקרטי חייב לאפשר "חופש דת" לכל הדתות, כולל הדת היהודית המקורית. אין לך סתירה לחופש דת, מכפיית תכנית לימודים על מוסדות חינוך חרדים ו/או גיוס יהודים חרדים לצבא חילוני. כל זאת גם במדינה שאיננה יהודית, כמו מדינת ישראל.

עצם גיוס החובה לצבא, הוא שריד לתקופת הצארים ברוסיה והעריצים במדינות ערב. אין מקומו של גיוס חובה, במדינה דמוקרטית הזקוקה לצבא מקצועי שרוצה לשמור על הבטחון ולא להנציח את המישטר הצבאי. "כור ההיתוך" והאוירה האנטי דתית, פועל לא רק בצבא החילוני אלא גם בבתי הספר "הממלכתיים" להשחתת המידות היהודיות. הורים הבוחרים מרצונם בבתי הספר ובתרבות הרעה, אין לנו אלא להצטער על עתידם הנורא. לפי תוצאות החינוך ברחובות בהן שולט הרוע והפשע, אין צורך בחיזוי עתידות. מה יעשה הבן ולא יחטא. ניזכר רק באבות אבותיהם אצילי הנפש ואדירי הרוח, שמסרו את נפשם, להיות יהודים שונים מכל אומות העולם השפלות.

עצרת תפילה וזעקה במנהטן נגד גזירת הגיוס צילום מאיר הלטובסקי  (80)

ים של תרבות מפריד בין הורים שנשבו בתרבות הסביבה הקלוקלת במידות הרעות, לבין הורים המבקשים לילדיהם חינוך טהור בחממה טהורה של אמונה וקדושה ושבירת המידות. דמעות של אמהות במשך דורי דורות, שהתפללו על תינוקותיהם, שלא יהיו כגויים כמשפחות הארצות, מגינות על נפש צאצאיהם. בתי הספר "הממלכתיים" הפכו למקור של אלימות ומידות אכזריות שכמותן מוצאים רק אצל אומות העולם ולא אצל המוסריות שבהן. זאת כפיה אנטי אנושית ואנטי יהודית לקחת בכוח ילדים מחונכים, להורים מוסריים, ולכפות עליהם חינוך רע ומשחית לכל המידות הרעות שבעולם. זה קורה בחינוך ובתרבות שפירותיה ניכרים בצבא ובאזרחות.

מחמת המציק אנו מנועים מלפרט את ההשחתה המוסרית, המתחוללת בתרבות הרחוב הישראלי ובצבא החילוני. די להתבונן בשיחם ושיגם, של בוגרי "כור ההיתוך" גם ובעיקר ביחסם בין אדם לחבירו ולמשפחתו ולסביבתו הקרובה. אין שום צורך לבחון אותם בענין הדתי. כבר אמר אבי האומה הישראלית, שהתייצב אל מול כל העולם התרבותי בימיו. "רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני" רח"ל. "ויגד לאברם העברי: "כל העולם כולו מעבר אחד, והוא מעבר אחד". השבט העברי החזיק מעמד למעלה משלשת אלפים שנה, בגלל שעמד מעבר השני לשאר בני התרבויות הזרות. בכל הדורות נשרו מעץ החיים היהודיים, כל מי שנדבק בחיידקי התרבות הנכרית. רק מי ששמר על ההבדלה בין קודש לחול בין אור לחושך בין ישראל לעמים, זכה להימנות על נצח ישראל וגם להגיע לארץ ישראל.

לכן לפני כל ויכוח על חובתם וזכותם של לומדי התורה להגן על עם ישראל בתורתם ותפילתם, צריך לבטל את "כור ההיתוך" המשחית מנפש עד בשר. לפני שסוגרים את "כור ההיתוך" אסור להתקרב לאוירה התת-תרבותית, השוררת שם, גם ובעיקר מי שאינו עוסק בתורה. אם מדינה זקוקה לבטחון, היא צריכה צבא מקצועי שעוסק בבטחון ולא ל"חינוך מחדש" של "עם חדש" ומנותק. כמו שהמדינה זקוקה לרפואה ומעסיקה בשכר מלא, רופאים העוסקים ברפואה, היא צריכה כבישים ומעסיקה חברות בניה בכסף מלא, כך היא צריכה צבא מקצועי בלי גיוס חובה. אין שום זכות מוסרית לשום מדינה "לחנך מחדש" בני אמונה אחת ולהעבירם לדת אחרת. המדינה היחידה שמגייסת בנות בחובה, היא צפון קוריאה הקומוניסטית, מלבד הגיטו העברי במדינת ישראל כמובן…

עצרת תפילה וזעקה במנהטן נגד גזירת הגיוס צילום מאיר הלטובסקי  (39)

כשמדברים על דת אחרת, כוונתנו לציונות העויינת את היהדות. וכבר כתב אחד מסופרים הציונות בראשיתה: "הציונות והיהדות הן אויבות זו לזו. כשיהודי אינו רוצה ביהדות הוא הופך לציוני" (ח. ה.) מי שכופה על יהודי להתבולל בתרבות הרעה של הציונות החילונית, מנסה להעבירו על דתו. אין לשום מדינה זכות להעביר עם עתיק יומין, על דתם ואמונתם. זאת בדיוק מטרת חוק הסנקציות הפליליות, בגיוס החובה לצבא החילוני.

החלת החוק הפלילי על לומדי התורה, אם וכאשר לא יתמלאו ה"יעדים" של המתגייסים, מטרתה לדחוס את החרדים ל"כור ההיתוך" עד שזעקתם תיבלע בבור שאול התחתית. שלטון האנטישמיות של הלפיד הבוער ומשתפ"יו הלאומיים, שורף את כל הגשרים המאפשרים לנו לחיות בארץ הקודש. חוק הגיוס בכפיה, ככל החוקים האנטי יהודיים שנחקקו לאחרונה, מטרתם אחת: להכחיד את התרבות היהודית ולהוציא את נערי ישראל לתרבות הרעה רח"ל. זאת שיטה סובייטית שיש להגדיר את היהודים כ"עבריינים" ו"חוליגנים", כדי לשבור את רוחם התרבותית.

תשובת החרדים תהיה מוחצת, עד מסירות נפש. לא נכניס את נערי ישראל ל"כור היתוך" של ההפקרות השוררת במסגרות הציוניות, שכבר ניתקו מליוני יהודים מדרך האבות, שמסרו נפשם על שמירת התורה והמצוות. ב"כור ההיתוך" הזה עם שלם אבד את שמירת השבת וקיום המצוות בדרך אבותיהם. למעלה מחמישים אחוז מהמתגייסים הדתיים והמסורתיים, ביובל האחרון, הפכו למנוכרים לתורת ישראל. הציונים הדתיים שלא חשו בסכנה והכניסו את בניהם למחנות ה"חינוך מחדש" הציוני, מבכים את אסון ההתנתקות הזאת, של חלקים גדולים מצאצאיהם, גם בעולם הזה ובעיקר בעולם הבא.

מרגע קבלת חוקי הגיוס בכפיה האנטי דתית בכנסת, הליכוד ושותפיו המתבוללים והלאומנים, הפכו לראש המחץ של כפיה אנטי דתית, בשירות הבג"צ והריפורמים, לעקירת התורה. שליטי הרשע נלחמים נגד ילדים חרדים והורים חסרי הגנה. יש להם נשק שלטוני דיקטטורי והם לא מהססים להשתמש בהם. לכן עלינו להיאבק נגדם בכל הכלים החוקיים, העומדים לרשותנו בארץ ובעולם כולו.

הטרגדיה הנוראה ביותר בנצחון הלפיד הבוער שהכריז "הציונות חזרה" היא ההצלחה להכריז טריז ולנתק את הציונות הדתית מבני היהדות הנאמנה. אין היום הבדל בין מרצ והערבים, לבין הליכוד והמתנחלים, המיוצגים בכנסת על ידי נתניהו ולפיד, בנט וליברמן וליבני. במשך שנים רבות לא נוכל לחבר את הקרע בין יהודים דתיים שנתנו יד לגזירות נגד אחיהם החרדים. אויבי היהדות הצליחו לגרום לצעירי המחנה הציוני דתי לראות בחרדים אויבים. וזאת כבר סכנה בטחונית ולא רק חברתית. ראינו את זה באיבה הנוראה בבית שמש, בה חברו כל הציונים נגד היהדות החרדית והיו לה לאויבים. הרשעים כים נגרש השקט לא יוכלו גם לאחר הכרעת הבחירות והם מבקשים לחלק את בית שמש ולאחריה את ירושלים ויפו וחיפה ורמלה ולוד.

ניצחונה של היהדות הנאמנה בבית שמש, נותנת לנו תקוה ועוז, כי לא יטוש ה' את עמו ונחלתו ללא יעזוב. מי שעשה ניסים לאבותינו הוא יגאל אותנו מגלות מלכות אחשוורוש והמן של ימינו, כבימים ההם בזמן הזה.

קהל הרבבות בעצרת המיליון  (129)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture