שערי פרנסה ● היום- ער"ח ניסן המסוגל לפרנסה יזכו תורמי "קופת העיר" לתפילות לפרנסה

כמו כן היום מתחילים 40 יום רצופים בציונים המסוגלים לפרנסה רבי יהודה בר עילאי, רבי מאיר בעל הנס ובציון השל"ה הק' בטבריה, שמסתיימים ביום ירידת המן • שלוחי הקופה יעתירו את תפילת השל"ה הקדוש המיוחדת פרנסה בריווח, ברימנוב בראדמוסק ובציונים המסוגלים לישועות ופרנסה • תרמו עכשיו

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

היום יום שני ערב ראש חודש ניסן תשע"ד, מגיעה ההזמנות המסוגלת לפתוח שערי הפרנסה. השל"ה הקדוש חיבר תפילה מיוחדת לפרנסה בריוח שנתקנה לערב ראש חודש ניסן. כל התורמים "לקופת העיר" יזכו שיזכירו את שמותיהם עם בקשותיהם האישיות בזמן המסוגל במקומות המסוגלים לפרנסה.

כידוע, מלבד התפילה שחיבר השל"ה הקדוש, תפילה לחינוך הבנים לאומרה בערב ראש חודש סיון, תיקן גם תפילה מיוחדת לפרנסה בריווח לאומרה בערב ראש חודש ניסן.

השנה בערב ראש חודש ניסן תשע"ד, יזכו תורמי "'קופת העיר" ששלוחי הקופה, תלמידי חכמים ויראי השם, יעתירו בציון השל"ה הקדוש בעל התפילה, אחר אמירת התפילה המיוחדת לפרנסה בריווח.

שלוחי "קופת העיר" שקדנים מופלגים ובעלי הוראה, יגיעו ויעתירו בפרטות גם בציונים המסוגלים לפרנסה. השלוחים יגיעו לפולין לציון הרה"ק רמ"מ מרימנוב זיע"א שפתח שערי שפע פרנסה לדורו עשרים ושנים שנה, שם ידליקו נר על קברו לזכות תורמי "קופת העיר" וכפי שהבטיח "אחזיק טובה לכל מי שידליק נר על קברי", ויתחננו על כל שם ושם מתורמי "קופת העיר" לפי בקשתו האישית שהעביר.

כן יגיעו שלוחי "קופת העיר" לציון ה"תפארת שלמה" מראדומסק, שה"דברי חיים" מצאנז אמר עליו "מי שרוצה לזכות בפרנסה טובה שילך להתפלל אצל קברו של בעל התפארת שלמה מראדומסק". גם שם בציונו יזכירו כל שם ושם בפרטות עם בקשתו.

גם בארץ הקודש יעתירו שלוחי "קופת העיר" בציונים המסוגלים לפרנסה ולישועות בגליל בציון רבי יהודה בר אילעי ובציון רבי מאיר בעל הנס, כאשר כל התפילות בכל המקומות, יתקיימו היום ערב ראש חודש ניסן.

התפילות המיוחדות של קופת העיר ברחבי הארץ והעולם, יתקיימו ע"י רבני הקופה שליט"א, וע"י שלוחים בעלי תפילה משכמם ומעלה, יראי שמים ויראי חטא, שאומנות התפילה בפיהם ובליבם, וכפי הנהוג תמיד בקופת העיר, בדיוק גמור ובפרטות כל שם ושם עם בקשתו האישית. שלוחי הקופה, נבחרו בקפידה להיות ראויים לשלוחי עמך בית ישראל, ולהעביר נאמנה את תחינותיהם ודמעותיהם של תורמי הקופה לסייעתא דשמיא בכל העניינים.

כמו כן, החל מער"ח ניסן פותחת "קופת העיר" אפשרויות לתפילות רצופות 40 יום בשערי הפרנסה, רבי יהודה בר עילאי, רבי מאיר בעל הנס ובציון השל"ה הק' בטבריה, כאשר שלוחי "קופת העיר" הנודעים יתמידו בתפילתם לפתוח שער פרנסה בריווח ובנקל.

יצויין, כי התאריך המסיים של תפילות ה-40 יום הינו בט"ז אייר שהוא יום ירידת המן, והוא מסוגל גם כן מאוד להצלחה בפרנסה.

בקופת העיר מתקיימים כל התפילות בשלימות האופיינית של קופת העיר, ללא קולות ולא קיצורי דרך. סדר התפילות נקבע על ידי גדולי ומאורי הדור שליט"א, המכוונים את דרכה של "קופת העיר" ומפלסים נתיבותיה. לבעלי התפילה בכל המקומות נבחרו אברכים תלמידי חכמים, שכואבים בצרת הזולת, ומעומק ליבם מעתירים על כל שם ושם עם בקשתו האישית.

גדולי ומאורי הדור שליט"א המלווים ומכוונים את מערך התפילות, גילו לקופת העיר את המעלות הגדולות שבסדרי התפילה הללו, כאשר כח התפילה מוכפל כשהוא משולב בצדקה המתנהלת בנקיות ובנאמנות, ויחד עם הצירוף של כל המקומות הקדושים.

שמות לתפילות לשערי הפרנסה ניתן להעביר היום עד השעה 14:00 בצהרים, על מנת שהשמות יספיקו להגיע בזמן המסוגל לציוני הרה"ק רמ"מ מרימנוב זיע"א ולציון בעל ה"תפארת שלמה" מראדומסק זיע"א.

ניתן לתרום גם אצל הרבנים המקבלים שליט"א, במוקד שבבית מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א, במוקדים שברחבי הערים או במוקד הטלפוני 1800-39-47-47.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כתבתם בעיתון שיהיה את התפילה, איפה היא?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture