רב להושיע מציעים לכם: חוויה שלא תשכחו זמן רב…

"מלווה מלכה"! על ציון הצדיק מקרסטיר זי"ע | הרעיון המיוחד שיחבר אתכם עם הצדיק בקרעסטיער ביום ההילולא | כל הפרטים

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

החום והקדושה שיעטפו את בני המשפחה, יחד איתכם, סביב שולחן אחד, יהיה עילאי ביותר. זה יהיה מעמד שלא תשכחו זמן רב. סעודת המלווה מלכה כיד המלך, לאור הנרות, יחברו אתכם לעולם רווי הוד קדומים, במנהגו של הצדיק מקרסטיר זי"ע.

כל ההשפעות וכל הישועות שאתם כל כך זקוקים ומצפים להם, הולכים להגיע אליכם באופן ישיר, בלי שום מעכב. הקשיים הגשמיים בימינו, אינם נותנים מנוחה לנפש המתייסרת. אנשים מחכים לישועה בענייני רפואה, לזרע של קיימא, לפתרון ממשי בפרנסה או זיווג הגון והישועה מתבוששת לבוא.

אבל יש זמנים שגורמים לכל הקשיים להנמס, להתפוגג ולקרב אותנו בין רגע אל הישועה המיוחלת. הפעם, כולנו יכולים להיות חלק מזה.

כי מי לא רוצה לנצל הזדמנות נדירה, של תאריך ייחודי ביום השנה של צדיק נשגב אשר מסוגל להשפעות גדולות?

ובנוסף, גם לקחת חלק ממשי ולבוא על קברו הקדוש כדי להיות צמוד אליו ולזכות בהשפעות מקרוב? ועולה על כולנה, להשתתף מכל הבחינות במעמד נדיר ונשגב, אשר כולו על פי המסורת שהוא העמיד?

ובכן, הצדיק מקרסטיר זי"ע, עמוד החסד בדורו, אשר האכיל רבבות איש והעניק להם מזון כדי צרכם, הדליק את השלהבת הזו באירופה החשוכה והצוננת, לפני כמאה שנה.

הנר הזה, שהוא הדליק הולך לחמם אותנו, כאן, איפה שכל אחד מאיתנו נמצא, ולקשר אותנו יחד ביום השנה שלו, אשר יחול, בתאריך ג' אייר הקרוב (3/5/14).

מי לא רוצה לזכות בכל הישועות הללו?

ובכלל, מתי בפעם האחרונה ישבתם ב'סתם' יום של חול, סביב שולחן אחד עם כל בני המשפחה והתחממתם לאור הקדושה של הצדיקים?

המעמד הנדיר, הולך להתקיים, שם, בצמוד לקברו של הצדיק זי"ע, בקרסטיר הרחוקה, כשאנחנו, בכל מקום שאנו נמצאים, נצטרף יחד, עם כל המשפחה. במשך כל השבת, ביום השנה של הצדיק מקרסטיר זי"ע, ישהו שם שליחי 'רב להושיע' בעיירת קרסטיר ויעתירו למענכם בשרשרת של תפילות על הציון הקדוש בלי הפסקה.

השיא יגיע במוצאי שבת. במוצאי שבת, יערכו שליחי 'רב להושיע' במקום, סמוך לקבר הקדוש, מעמד מלווה מלכה נדיר רווי הוד קדומים, במנהגו של הצדיק מקרסטיר זי"ע, אשר יפתחו את כל שערי שמיים ויביאו אליכם את כל ההשפעות שנכספתם אליהם כל הימים.

הנר המחמם והמאיר הזה של מסורת החסד הזו של הצדיק מקרסטיר זי"ע, הוצתה על ידו כאמור לפני כמאה שנה.

אבל הנר הזה מעולם לא נכבה. הצדיק מקרסטיר זי"ע העיד על כך – "אם ימשיכו לפעול מעשי צדקה וחסד כמו בחיים חיותי, יוכלו להמשיך ישועות כמו בחיי" אין מסר נוקב מזה, אין הבטחה מפורשת יותר מזו. כשאנחנו רוצים לקבל את ההבטחה הזו, אנחנו גם צריכים להבטיח.

בדיוק בשביל זה הגו רבני 'רב להושיע' את רעיון 'שטר ההבטחה' המיוחד. כדי לזכות בהבטחה שלו, אנו צריכים גם להבטיח בתמורה.

זה מה שאנחנו נעשה באמצעות 'שטר ההבטחה' המיוחד.

באמצעות 'שטר ההבטחה' המיוחד אתם רושמים את סכום התרומה אשר אתם מקבלים על עצמכם כדי להשביע תינוקות רעבים, בדיוק כאותה מסורת מאירה של הצדיק מקרסטיר זי"ע, "כמו בחיים חיותו".

את 'שטר ההבטחה' האישי שלכם, עסקני 'רב להושיע' יביאו לקרסטיר, יניחו על קברו הקדוש של הצדיק זי"ע ויגידו, "הנה, עשינו את שמוטל עלינו, עשה את מה שהבטחת"!

והתמורה, מובטחת – "יוכלו להמשיך ישועות כמו בחיי"

בשעת עשיית החסד, כאשר הצדיק מקרסטיר זי"ע הצית את נר מסורת החסד, כל שערי שמים נפתחו, השפעות וברכות ירדו משמיים לכל מי שנטל שם חלק.

היו שם ישועות נשגבות, אלפי סיפורי פלא אירעו שם כדבר שבשגרה ומכל קצווי אירופה נהרו אל הצדיק מקרסטיר זי"ע ולסעודת המלווה מלכה שלו. רבנים ואדמו"רים לצד פשוטי עם, מכל הסוגים ומכל הרמות, כל מי שנזקק לישועה נסע לשם.

ותמיד חזר עם הישועה הנכספת, בלב שמח. המעמד הזה הולך לחזור על עצמו. שערי שמיים הולכים להפתח שוב, בדיוק כמו אז, לפני מאה שנה.

"כמו בחיים חיותי"! יש מלים ברורות יותר מאלה?

קשיים בענייני רפואה? מחכים לזרע של קיימא? מחפשים פתרון ממשי בפרנסה? מצפים לזיווג הגון? כל הבעיות הולכות להנמס, להתפוגג והישועה המיוחלת הולכת לבוא.

בעיירה השכוחה קרסטיר, הולכת להדלק להבה של אור וחום, שתאיר לכל מקום. זה יקרה במעמד "המלווה מלכה" שיתקיים במקום, כאשר 'שטר ההבטחה' המיוחד שלכם יונח על הציון הקדוש שהעברת לתפילה ויעתירו למענכם בשעת הסעודה המרוממת.

אתה לא הולך להשאר לבד. גם אתה, תצטרף לסעודת ההשפעות הזו. גם אתה הולך לקבל זכר מנר הישועות שיודלק שם, על הציון הקדוש.

בבית הפרטי שלך, במוצאי שבת של יום השנה של הצדיק מקרסטיר זי"ע, ג' אייר, אתה תערוך את השולחן, תושיב את האשה והילדים סביב סעודה מוכנה ותקחו חלק בשפע העליון שיירד מהשמיים באותן שעות, בעקבות 'שטר ההבטחה' המיוחד שלכם.

שיאה של הסעודה יקרה כאשר גם אתם, בבית, ליד הילדים, תדליקו נר, לטובת נשמת הצדיק מקרסטיר, רבי ישעי' בן רבי משה, זכותו יגן עלינו. ואז, כפי שנהגו אבותינו משך כל הדורות, לספר סיפורי צדיקים, תנהגו גם אתם. האור והחום שיופץ באותה שעה בבית, בסביבה, בעולם, אי אפשר לתאר.

גם החסד, גם ההבטחה, גם ההשפעה וגם הסעודה.

אם תרצו, תוכלו לספר גם את סיפורי הישועות העדכניות, שאירעו רק בשנה האחרונה, בזכות הצדיק מקרסטיר, זי"ע. (שהתפרסמו כאן באתר JDN).

החום והקדושה שיעטוף את בני המשפחה, יחד איתכם, סביב שולחן אחד, יהיה עילאי ביותר. זה יהיה מעמד שלא תשכחו זמן רב. כל ההשפעות וכל הישועות שאתם כל כך זקוקים ומצפים להם, הולכים להגיע אליכם באופן ישיר, בלי שום מעכב.

השיא של סעודת המלווה מלכה שיתקיים בסמוך ציון הקדוש של הצדיק מקרסטיר זי"ע, יקרה כאשר יודלק במקום "נר הישועות", אשר ישפיע את אורו ואת קדושתו לכל העולם, בדיוק כפי שקרה לפני כמאה שנה, "כמו בחיים חיותי"!

ואת מסורת החסד, המתקפלת בתוך "נר הישועות", תקבלו הביתה, ישירות מהציון הקדוש מקרסטיר – רבני 'רב להושיע' מתחייבים ליטול שיורי שמן של "נר הישועות" ולחלקו לכל מי שישלח את 'שטר ההבטחה', כפי שאמר הצדיק מקרסטיר זי"ע ולכל מי שיתרום למען אותם ילדים רעבים, של המשפחות הנזקקות, שאין להם.

בשיורי השמן של "נר הישועות", תוכלו לזכות בשפע ברכה והצלחה, שמחה, נחת ובריאות, רפואות וישועות, זש"ק, זיווגים ופרנסה רבה, בלי שום גבול. בדיוק כפי שהצדיק הבטיח אז, כשהוא הדליק לראשונה את הנר!

חייגו עכשיו לרב להושיעו וזכו בישועות גדולות למעלה מדרך הטבע:
בישראל: 1-800-20-22-33

בארה"ב: 718-6825056

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture