ח"כ מקלב נפגש עם פורום חברות התח"צ הפרטיות

ח"כ אורי מקלב למנהלי חברות התחבורה הציבורית: "ישנה חשיבות יתרה על מתן השירות לנוסעים בריכוזים החרדיים, בייחוד לקראת ל"ג בעומר שיחול במוצאי שב"ק פרשת בחוקותי • "זמינות ושירות הם הפרמטרים החשובים" הבהיר מקלב

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

חברי פורום מפעילי התחבורה הציבורית הפרטית, המאגד את כל החברות שפועלות בענף התחבורה הציבורית בישראל על פי תנאי מכרז של משרד התחבורה, נועדו לפגישת הכרות עם סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) בלשכתו בכנסת, עם כניסת המפעילים הפרטיים לשירות בערים השונות ולקראת המכרזים אשר אמורים לצאת בעתיד.

במפגש השתתפו מנכ"לים ומנהלי חברות התחבורה הציבוריות הפרטיות, בהם החברות קווים, מטרופולין, אפיקים, אגד תעבורה, נתיב אקספרס וחברת סופרבוס.

בפתח הישיבה העלה ח"כ הרב אורי מקלב את נושא השירות והתדירות בקווי האוטובוסים בריכוזים החרדיים, בייחוד בערבי ובמוצאי שבתות. ח"כ הרב מקלב סקר בפני חברי פורום מפעילי התחבורה הציבורית הפרטית את הקשיים השונים עימם מתמודד ציבור הנוסעים, בהם אי עמידה בזמנים ומחסור משמעותי בנסיעות בהם הביקוש גבוה מכבר להיצע הקיים.

מנהלי החברות הבהירו כי בכל הקשור לתגבור נסיעות בקוים קיימים, ההוראה בנושא היא של משרד התחבורה אך הבטיחו לפעול על מנת להסדיר את התקלות שהוזכרו.

קרא עוד:

[postim]

עוד הודיעו מנהלי החברות השונות כי הן מפעילות מוקד מידע טלפוני במשך 24 שעות ביממה, על מנת להשיב לנוסעים על שאלותיהם בזמן אמת. "פעמים רבות הנוסעים ממתינים בתחנות בשעות הלילה המאוחרות ודווקא אז הם נצרכים למענה במודיעין החברות", ציין ח"כ הרב אורי מקלב.

מירון תשע"ד

לקראת הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר, שיחול השנה במוצאי שב"ק פרשת בחוקותי, ציין ח"כ הרב מקלב את קשיי העבר בתחבורה הציבורית בדרך למירון, בייחוד כאשר ההילולא חלה במוצאי שבת, והביע תקווה כי היערכות מוקדמת תקטין חלק מהקשיים הצפויים.

"כאשר ל"ג בעומר חל במוצאי שבת, קיים עומס רב על האוטובוסים עם צאת השבת וכפועל יוצא מכך, מלבד העמוס באוטובוסים למירון עצמה, הרי שהלחץ מתבטא גם במעגל השני של כל האוטובוסים הנעים ברחובות הערים החרדיות", אמר.

מנהלי החברות אמורים לכנס דיון מקדים בחברתם, על מנת לתת את הדעת מראש ולמנוע עומסים בלתי צפויים על התחבורה הציבורית בליל ל"ג בעומר – מוצש"ק פרשת בחוקותי.

שירות יעיל

גם סוגיית איכות ברמת השירות של החברות והנהגים לנוסעי התחבורה הציבורית עלה בישיבה. "השירות לנוסע התחבורה הציבורית הוא החשוב ביותר בייחוד אצל חברות מפעילי התחבורה הציבורית הפרטית", אמר ח"כ הרב אורי מקלב לחברי הפורום בסיום המפגש וציין כי "בטוחני כי אתם פועלים באופן תדיר לשיפור ויעול השירות לנוסעי התחבורה הציבורית בכלל האזורים ובכלל זה בריכוזים החרדיים, יש לחדד שהמדובר בציבור אשר התניידותו מרוכזת כלל ועיקר בתחבורה הציבורית, משכך עמידה בזמנים, זמינות וטיב השירות הינם הפרמטרים הנחוצים ביותר במהפכת התחבורה הציבורית בישראל ובפרט בחברות הפרטיות אשר תופסות נתח משמעותי במפת התחבורה הציבורית בישראל".

בתום הפגישה הבהיר ח"כ הרב אורי מקלב את חשיבות התחבורה הציבורית הזמינה בחייו של כל אדם בישראל. "אדם מתכנן את מקום המגורים שלו על פי התחבורה הציבורית וזמינותה", הטעים. "כל סדר היום מבוסס על התחבורה הציבורית. שעת היציאה מהבית, שעת החזרה לבית, היציאה לקניות וכדומה – ולכן חשוב מאוד שהתחבורה הציבורית תהיה זמינה ונגישה ויעילה".

בישיבה השתתפו מנהל הלשכה לפניות הציבור של דגה"ת בירושלים, יצחק ברנר, וכן שלמה פולק, עוזרו של חה"כ הרב משה גפני.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture