מלכות באבוב • המסע ההיסטורי לארץ ישראל • כל הפרטים בפרסום ראשון

האדמו"ר ישהה בישראל כשבועיים ימים • שבת ראשונה בירושלים במתחם שנלר • 3 בתי מלון נשכרו, למשפחות, לאברכים ולבחורי ישיבות באבוב בארה"ב • שיאו של המסע במעמד חנוכת הבית לבנין הישיבה בבני ברק • הנגיד איזי אנגלדר לקח על עצמו את מימון המסע מהחל ועד כלה המוערך ב-6.5 מיליון דולר לפחות • כל הפרטים בכתבה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

קהל חסידי באבוב בארץ ישראל מתרגשים זה חודשים ארוכים מהבשורה הטובה שקבלו על הסכמתו של כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א להגיע לביקור בישראל ברוב עם הדרת מלך לרגל חנוכת הבית לישיבת באבוב בבני ברק.

כפי המסתמן כעת מסע המלכות תצא לפועל ויצטרפו אליה כל חסידי באבוב בארה"ב ואירופה שיגיעו לשבוע ימים לישראל להשתתף במסע המלכות בראשות כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א, ההתרגשות רבה מאחר שזה תהיה המסע הראשון של האדמו"ר מיום העלותו על כסא המלכות בהם הוא יוצא כמנהג אבותיו למסעות כאלה.

כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א יגיע לארץ הקודש בטיסה ישירה לקראת ליל ט"ו בשבט ויופיע בהדרת קודש למעמד קבלת פנים ושולחן הטהור בקרית באבוב בת ים שם גם ישהה למשך כמה ימים.

למעמד קבלת פנים מצפים הוועדה המארגנת להביא אדמו"רים ורבנים, ראשי ישיבות ואנשי שם שיבואו לקבל את פני האדמו"ר.

שיאו של המסע תהיה בשבת פרשת יתרו שתתקיים בעיר הקודש ירושלים 'שבת התאחדות' של כלל חסידי באבוב בארץ ובעולם שייחרט לעד באבני הדרך של קהילת באבוב בארץ ישראל.

הוועדה המארגנת כבר שכרה את מתחם שנלר שם יוכשר השטח לבניית אוהל ענק לתפילות והשולחנות, 3 המלונות 'גרנד קורט' 'ליאנדרו' ו'פרימה פאלאס' (כ- 1300 מיטות) הושכרו במלאום על ידי הנגיד איזי אנגלדר שלקח על עצמו את המימון המלא של כל המסע כולל את העלות המלאה של הכרטיסים של מאות החסידים שיבואו לשבת ההתאחדות.

את החלוקה של האנשים בבתי המלון יבצעו הוועדה המארגנת כאשר לדרישת האדמו"ר מבאבוב שליט"א לשכן את המשפחות שמגיעים בנפרד עם האנשים שמגיעים לבד ללא המשפחה, ולכן מלון אחד יהיה אך ורק למשפחות ולבעלי בתים, ו2 הבתי מלון הנוספים לאברכים ולכלל בחורי ישיבות באבוב בארצות הברית שיבואו גם הם להשתתף בשבת עילאי זו.

במוצאי שבת או ביום ראשון יגיע כ"ק האדמו"ר מבאבוב בראשות עדת החסידים לשפוך שיח בשריד בית מקדשנו בכותל המערבי, וככל הנראה יסייר עם קבוצה מצומצת במנהרות הכותל וישא תפילה מול מקום המקדש.

המסע המיוחד יגיע לשיאו בחגיגה הגדולה של חנוכת הבית לבנין הישיבה הק' בבני ברק, פרטי המעמד המיוחד עוד לא סגורים, כאשר ההתלבטות הגדולה היא האם לעשות את המעמד בהיכל הישיבה כמעמד סגור רק לבני הישיבה וחסידי באבוב שגרים בישראל, ואז המעמד תתקיים ככל הנראה ביום חמישי, או לעשות את המעמד באוהל ענק שיוקם בקרבת בנין הישיבה בתחילת השבוע שכלל החסידים האורחים גם יוכלו להשתתף במעמד הנשגב.

האדמו"ר מבאבוב צפוי לבקר בימי שהותו בארץ ישראל במוסדותיו בבני ברק ירושלים וקרית באבוב בת ים, כמו"כ ככל הנראה יגיע לתפילה בבתי החסידים בערי הפריפרייה, וגם ישהה למנוחה בסביון למשך כמה ימים.

בשבת השניה לשהותו של כ"ק האדמו"ר מבאבוב בישראל יתקיים שבת מיוחדת שמיועדת אך ורק לתושבי ישראל והיא תתקיים באתרא קדישא מירון, לשם כך שכרו כבר עשרות דירות ובתי אכסניא במושב, לשבת המרוממת.

יצוין, שלאור דרישת כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א שהשבת השניה תהיה אך ורק לתושבי ישראל הוחלט על ידי הוועדה המארגנת שאת מימון הכרטיסים יקבלו רק אלה שאכן יחזרו אחרי השבת הראשונה ולא ישארו לכאמור לשבת השניה.

בימים אלו כאמור עדיין עמלים צוות ענק של מארגנים על התוכנית המדוייקת כאשר מקווים לא להחסיר אף פרט ולוודא שהכל יהיה על הצד היותר הטוב כראוי וכיאה למלכות באבוב, ודואגים לכל פרט ופרט כמו גם שכרו 12 רכבי יוקרה זהים שילוו את המסע המלכות.

בוועדה המארגנת מקווים לסיים את כל התוכנית והפרטים עד לראש חודש אלול ואז יצאו הודעות מסודרת בעניין, וכך גם יודיעו באופן רשמי למשפחות החסידים לא לקבוע לשבועות אלה שמחות נישואין כדי שהציבור יוכל להשתתף באופן מלא במסע המלכות ובשבת ההתאחדות.

כאמור את כל המסע על כל ההוצאות הכרוכים בה החל מחלוקת הכרטיסים שכירות הבתי מלון בניית האוהל וכו' לקח על עצמו הנגיד איזי אנגדלר המקורב מאד לחצר באבוב וידיד אישי של כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א, עד כה מחושבים העלויות בסך כולל של לא פחות מ6.5 מיליון דולר.

אנחנו נמשך ונעדכן

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
229 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הסוחרים אומרים שאם המסע עולה שש וחצי מליון דאלער כנראה הריוח הו 65 מיליען דאלער אנישט וואס האט מען פאדינט דער פאר.
ובפרט ביים העכטע באבעב……וואס זיי זענען העכטע גליציאלנערס.
אני אוהב אותם.

יש זמן כתוב שזה בט"ו בשבט תשע"ה המסע

אוי לדור שכך עלתה בימיו, כזה ניתוק בימים טרופים כאלה שאין לרבבות מה לאכול, צריך להוציא כאלו הוצאות, האם א"א לתת סכומים אלו להחיות אלפי משפחות, בפחות מכך א"א לבוא לארץ?

צדקת
הרי יוצא למסע כמנהג אביו (לא אבותיו!) ואביו זצ"ל לא היה מעוניין בפרסום, ועוילם, וכו', וצמצם הוצאות כמה שאפשר.

רוצה להגיב על תמיהת "משה"
דע לך שזהו גם פועל יוצא מגזירות עקבא דמשיחא שנגזר שתכלה פרוטה מן הכיס ולכן הסט"א רותמת לכך אפילו את הערליכע יידן והם כלל לא אשמים והינה גזירה משמיא שיוציאו כספם על דברים שאינם כל כך דחופים
ובמחשבה שניה יתכן שיצא מך הרבה כבוד שמים

למשה
אין בכך כל פלא. מי שמכיר קצת ההסטוריה של באבוב יודע שהמהרנ"צ זצ"ל אחיו של האדמו"ר שליט"א היה הדמות שכל כל כולה למען דאדה ליהודים דהיינו לא למימסד אלא לאיש הקטן והסובל ולעומת זאת תמיד היתה בבאבוב את קבוצת הבעלעבתים העשירים וכו' שלא רק שלא סייעו בעדו אלא אף הפריעו והיו נגדו וכל כל המחלוקת בבאבוב אכן חילקה בין שני סוגי הציבורים וכל מי שנכנס לשני המקומות יראה האיך שבמקום אחד עיקר הדאגה נתונה ל'מערכת' ולמימסד' וכדו' שהכל ידפוק אךכשזה מגיע לאדם פרטי שיש לו איזוהי בעיה אם זה ל"ע נוער נושר אם זה מצוקות כספיות אזי אין עם מי לדבר ובמקום השני על אף שכלל וכלל אינם משופעים בממון ואף גרוע מכך וחלק המוסדות והמערכת וכדו' אינו שפיר אך כשזה מגיע לעזרה לאיש הקטן הם מספר 1 וכשח"ו מישהוא סובל מבעיה כספית או בעיה חינוכית בבית אזי העומד בראש מוסר עצמו כפשוטו ככל יכולתו. וד"ל

איך פארשטיי נישט
מימון כרטיסים
12 רכבי יוקרה
זה בצחוק או אמיתי – מיינסט ערנסט???

מה נאמר ומה נדבר – מ-ס-כ-נ-ים !!!!!!
בתקופה קשה כזו של גזירות נוראיות ואלפי משפחות נמצאים בחרפת רעב ממש, אנו מתבשרים על בואו של הצדיק, שזה אכן יביא כבוד שמים וכו' וכו', אך זה יביא כבוד שמים גם אם לא כ-ל חסידי באבוב מחו"ל יבואו, כי מה תועלת יש בזה?.?

והאם ה -12 רכבי יקרה זה יעשה קידוש השם???????

ותן לחכם ויחכם עוד….

מה רע ??
את הסכום שהחצר השני של באבוב הוציאו בעשר מסעות לארץ ישראל, הם הולכים להוציא בנסיעה אחת (עם תוספות לשם קינוח)! העיקר שלא יישאר חייב !

נכד הקדושת ציון

חבל שפינטזו כתבה לא אמיתית מתחילתה ועד סופה בשביל להכפיש קהילה קדושה. ועכשיו עוד מוספים חטא על פשע עם תגובות שיקריות
כדאי שנעסוק בקירוב הגאולה השלמה ולא ח"ו להכפיש, כמו שכתוב מכה רעהו בסתר…

הרי עיקר הסכום יופנה לגורמים חרדיים, כמו הסעות, ארגון, מזון וכו' וכו'. מישהו שכח שתיירות זה מנוע מס' 1 לכלכלה?!

בהתחלה רציתי להגיב כמו כולם – שזה נראה רע מאוד וכו' אך במחשבה שנייה איננו יכול להגיב כלום כי מניסיון אישי מה שכתוב בעיתונות א"א לסמוך על זה בכהוא זה – לכן סייג לחכמה שתיקה!
רק בעניין האפשרות הריאלית בעיקרון שהנגיד איזי הזה יכול לממן נסיעה בעלות שכזה – מביא אותי לתגובה, שמכאן אנו רואים כמה כסף יש אצל הנגידים שאינם מוציאים! ולא יכול להיות בעולם שהם נותנים מעשר – וברור מעל לכל ספק שאם היו בוחנים את הקב"ה ונותנים מעשר כבר מזמן לא היינו צריכים ללפידים למיניהם – ואוי לגבירים שאינם משכילים!!!!

לנכד הקדושת ציון

נשמח מאד אם תוכל להביא את הפרטים הנכונים. תודה.

למשה שאלתך
הכן כן קיימת התרגשות מיוחדת אצל קהל הקודש באבוב בארה"ק ובעולם על הזכות המיוחדת לראות את מרן מלכנו שליט"א כאן בארהצה"ק
המסע תחל אי"ה בחודש שבט תשע"ה ויתארך כשבועיים
המסע תכלול ביקור אצל האדמורי"ם וגדולי מנהיגי הדור שליט"א וכן במוסדותיו הק' ירושלים בני ברק בת ים אלעד ביתר אשדוד בית שמש חיפה וברכפלד גולת התותרת תהיה בחנוכת הבית לישיבה הגדולה עץ חיים ד'באבוב בבני ברק אשר זה עתה סימו את בנייתו ברוב פאר והדר כראוי לבית אלוקים
בתכנית גם ב' שבתות בצוותא עם קהל הקודש ונסיעה למקומות הקדושים
כנראה קבלת הפנים וטיש חמשה עשר בשבט תתקיים בקרית באבוב המעטירה אשר לאחרונה מתפתחת בצעדי ענק לאחר בירורים אצל הוועדה מכינה יש לציין כי לא דובר כלל על שכירת בתי מלון או רכבי שרד או חלוקת כרטיסים לבני חו"ל מהיכן הפנטזיות הללו
בקצור עדיין לא גיבשו את פרטי המסע ובעז"ה לאחר החגים תתכנס הוועדה הממונה ותקבל החלטות המסע יהי בואו לברכה להרמת קרן התורה והחסידות

נכד
איפה המוסדות הק'
באלעד?, ביתר?, אשדוד?, בית שמש?, חיפה?, ברכפלד?
אפשר יש שם שטיבלעך, עם מנין מצומצם של בובובר,

3 ירושלים, 1.5 בני ברק, בת ים, ביתר, אלעד, אשדוד, חיפה, (קרית-גת, קוממיות,)

באיזה רחוב נמצא המוסדות הקדושים
באלעד?, ביתר?, אשדוד?, בית שמש?, חיפה?, ברכפלד?
אפשר יש שם שטיבלעך, עם מנין מצומצם של בובובר,

אין בברכפלד בימ"ד באבוב!

גם בבית שמש אין ביהמ"ד באבוב!

אליך תושב בית שמש היקר יתכן ואינך לא מודע ואם כך הדבר אז זכות לי לעדכן אותך בנעשה בפרוייקטיים
באלעד – קיימת קהילה עם עשרות משפחות מנינים לשחרית מנחה ומעריב מס' פעמים בכל יום כמו"כ קיימת כולל ערב לאברכים מצויינים וזאת למעלה מ10 שנים. יש לציין כי במהלך הקיץ עוברים עוד כ-15 משפחות לעיר.
בביתר – קיימת קהילה מאוד דומיננטי שהוקמה לפני ח"י שנים אשר שוקק חיים יומם ולילה וכולל ערב לאברכים חשובים מאוד וכן תפילות שחרית מנחה ומעריב ופעילות תורנית מגוונת.
באשדוד – קיימת קהילה כבר למעלה מ20 שנה בשכונת יד עזרה ובו מתקיימים כסדרם מניינים וכולל ערב ועוד.
בית שמש – עדיין לא הוקם שטיבל אבל מקיימים חיי קהילה לכל דבר בכל ימות השנה עקב המרחקים העצומים בעיר עדיין לא הוחלט היכן יוקם בית המדרש.
חיפה – קיימת קהילה מכובדת חדשה ומתפתחת יפה מאוד עם פעילות מלאה קקהילה לכל דבר כולל כולל ערב כבר 6 שנים ועוד היד נטויה.
ברכפלד -קרית גת- צפת – קוממיות – טבריה – קיימת גם מנין מכובד של אברכים בכל מקום עם פעילות עניפה.
הר יונה בנצרת עלית- אין סוד הדבר כי הר יונה פרוייקט נתיב פיתוח נבנה ע"י חסיד באבוב הרב שמחה גריידינגר וכבר רכשו שם חסידי באבוב 2 בנינים בקריה החדשה לצעירי האברכים הרב שמחה הבטיח כי יקים בקרוב את הבאבובער שטיבל לשם ולפארת במקום.

שימותו הקנאים

האמת היא אולי עד חודש שבט הבעל"ט יהיה בימ"ד באבוב כאן.
חסרים פחות מתשעה למנין…

מדבריו האחרונים של הנכד התברר ש"קיום קהילה" הכוונה הוא שמשפחה הראשונה! הגיע לעיר !!!
ולעניין זה מונים גם חסיד שלפני עשור התנתק מבאבוב וניהיה קאראטשינ'ער חסיד !!
תפילות שחרית מנחה ומעריב הכוונה לשב"ק !!!

ועל פי דרך זה יתכן מאוד ש12 רכבי השרד ו3 המלונות הם בכלל מפליימוביל !!!

אני נחנק מרוב צחוק כשאני קורא את דבריך המתוקים.
http://www.jdn.co.il/news/242676
פה בלינק אפשר לראות את כל הקהל הקודש של באבוב 48 בארץ ישראל.
כנסו ותבינו שכל מה שכתב הקשקשן 'הנכד', הינו דמיונות ומשאלות לב.

אבל מה שמעניין הוא, למה 'הנכד' משקר במצח נחושה, ומנסה לטשטש את העובדות כאילו מה שכתוב בכתבה פה אינו נכון, חברים שלי בתוך הקהילה שם מספרים לי כבר חודשים רבים על התכונה של המסע ושאיזי משלם הכל ויהיה כרטיסים לכולם פלוס מלונות, לא רואה הסיבה למה אתה מכחיש.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה ובהרבה כבוד שמים.

לנכד קדושת ציון

ויחלום עוד חלום אחר!!!!!!!
כל המגילה שכתבת הם זיסע זיסע חלומות, ודברי שווא ידברו

יישר כוח פארן ברענגן דעם לינק פון די יארצייט ר"ח אב, דער גרויסער טאג וואס אלע אנ"ש קומען זיך צוזאם, איין מאהל א יאר!
http://www.jdn.co.il/news/242676
מאמר העולם "איין בילד איז טויזנט ווערטער"

מען זעהט 8 לאנגע טישן אויסגעשטעלט פון מזרח ביז מעריב, צווישן דרום און צפון, דאס איז צוויי זייטן 16 שורות, מיט 15 בענקלעך,

16 מאהל 15 = 240 מענטשן כולל די בעלי בתים, אברכים, בחורים און בחורימלעך.

און דאס איז דער גאנצע עולם וואס זענען געקומען צו די צענטראלע סעודה לרגל יומא דהילולא קדישא פונעם גאנצען לאנד, בני ברק – ירושלים – בת ים – אלעד – אשדוד – ביתר – בית שמש – ברכפלד – חיפה – קרית גת – צפת – קוממיות – טבריה, ועוד

האמת עד לעצמו, קאמענטארן זענען איבעריג!!!!!!!!!!!!!!!

לשאלות הקנאים השתדל להתייחס בדייקנות בעז"ה לשביעות רצונכם.
קודם כל צר לי שהנך אינו מזדהה בשם אפילו בדוי.
אמור לי מי הם בדיוק חבריך בבאבוב שדיברת איתם ?
ההחלטה מבית האדמו"ר שליט"א להגיע בעז"ה למסע קודש התקבלה רק לפני מס' שבועות ולא חודשים כדבריך.
האם אתה שמעת מהנגיד הנכבד מקים עולה של תורה ר' איזי אנגלנדר שמחלק למאן דעו טיקעטס לאר"י הדרבה א"כ קהל הקודש ישמח מאוד מאוד נא הבא פרטים מאומתים.
אין ויכוח כי ב"ה בארצנו הקדושה מתגוררים למעלה מ650 משפחות מקהילת באבוב הפזורים בהרי הקודש.
יש לציין כי רק בשבוע האחרון יש 6 חתונות מבחורי החצר.
לגבי סעודת היא"צ שמתקיים בכל שנה בחודש מנחם אב בקרית מלך רב באבוב בבת ים משתתפים למעלה מאלף חסידים בכמה אולמות, בתמונה שהבאת נראה חלק מהקהל, בטוחני שתבוא לראות את כל מה שכתבתי עין בעין תתרשם מאוד מאוד לטובה.
צר לי מאוד שהרושם הוא כי ההתפתחות המפוארת של הקהילה הקדושה באבוב בארצה"ק מתפתחת כ"כ יפה ואינני מבין מדוע הנך משדר קצת עויינות או צרות עין חבל חבל, הצעתי אליך יקירי תבקר במוסדות היכן שתבחר מתוך הרשימה שכתבת ובעז"ה תרווה מלוא חופניים נחת בהרחבת גבולי הקדושה.
יש לציין כי כנראה יתקיימו גם 5 הכנסות ספרי תורה ברוב פאר והדר ברשת המוסדות בראשות אבינו רוענו הגה"ק האדמו"ר שליט"א
אין לי שום אינטרס לפרסם ולהביא מידע לא מאומת ח"ו
ולך ידידי היקר שיהיה לך לילה טוב והרבה הצלחה וסייעתא דשמיא ונזכה בקרוב יחד לקבל את פני משיח צדקנו ומלכנו בראשנו.

צו פארלייקענען א פאקט, איז דאס גרעסטער געלעכטער וואס רופט ארויס ביי יעדען,
וועגען דאס בילד פון סעודת הילולא ר"ח אב אין קרית באבוב:
מיר האבן זיך נאכגעפרעגט ביי עטליכע מענטשן וואס זענען געווען ביי די יארצייט סעודה, זיי אלע זאגן – אז דער גאנצע עולם איז געווען צוזאמען אויף איין פלאץ – נאר אין ביהמ"ד "בית יהושע", עס איז טאקע נאר געווען ווי שוין געשריבען ארום 240 נפשות, הכל בכל.

אויך זאגן זיי אז באבוב האט נישט קיין מוסדות התורה והחינוך אין אלעד – אשדוד – ביתר – בית שמש – ברכפלד – חיפה – קרית גת – צפת – קוממיות – טבריה, ועוד

תשאר בארה"ב בבקשה

מעניין שרובם ככולם מנכדי הקדושת ציון מסתופפים בצילו של יורש חותנו הק'

הנכד מתלונן על שהשני אינו מזדהה, אבל הנכד גם לא מזדהה.
ושלום טוען שרוב נכדי הקדושת ציון הם חסידים של חתנו של האדמו"ר האחרון זצ"ל, ולא של אחיו של האדמו"ר זצ"ל.
מכל הנ"ל ניתן להבין ששמו של הנכד זהה לשמו של הקדושת ציון זצ"ל.
שיגיע בשעה טובה ומוצלחת.

האם האדמו"ר מבאבוב ישתתף בטיש יארצייט בבעלזא?
יום היארציט של הר"ר יהושע מבעלזא זצ"ל חל בכ"ג שבט, והינו סבא רבא משותף לשני האדמורי"ם (האדמו"ר מבאבוב רב"צ, מצד אימו)

נכד הקדושת ציון שכח לציין את הקהלה החדשה בקרית צאנז נתניה, השבוע בא לגור בקרית צאנז חסיד באבוב, וא"כ אפשר לצרף מקום זה לרשימה הנכבדה של המוסדות

נכד הקדושת ציון כתב: אין ויכוח כי ב”ה בארצנו הקדושה מתגוררים למעלה מ650 משפחות מקהילת באבוב הפזורים בהרי הקודש.

זה לא אמת בכלל, יש ויכוח!, הרשימת אנ"ש השייכים למפלגה ארבעים ושמונה מונה בערך 300 משפחות הפזורים בכל ארץ הקודש

ליציב ונכון
איך יתכן כי רק בשטיבל בבני ברק קיימים למעלה ממאתיים משפחות כ"י ואתה מוזמן לבוא ולבדוק בשבת
ומה עם עוד 9 שטיבלך הפזורים ברחבי ארצה"ק
מגוחך לומר כך
מומלץ מאוד לראות כל התפתחות של קהילה קדושה באשר הוא בעין טובה

מוזר לי מאוד התגובות מחסידי באבוב (המגיע בעז"ה בחודש שבט), אתם קהילה גדולה מאוד, בלי שום ספק גדולים יותר מהמתחרה, לא יודע במספרים בדיוק בכמה, אבל גם הם מודים שאתם גדולים יותר.
אבל מה השגעונות, לעשות מעצמכם כאילו אתם גדולים יותר מסאטמאר וכו', יש לכם כמה מאות משפחות וזה באמת יפה מאוד, אבל 650 זה מעלה צחוק וגיחוך אצל כי מי שמכיר אתכם מקרוב קצת.
זה לא מוסיף לכם כבוד אתם נראים ילדותיים מאוד בזה.

אם הבעש"ט ותלמידיו היו קוראים את הכתבה הזאת כמדומני שהם היו גונזים את כל רעיון החסידות!!!
נורא כואב לראות איך שעושים מכל החסידות מפלגה עם מלך (ומלכה) ושופכים כסף לאשפה על שטויות שבין לילה היה ובין לילה עבר.. א שטיק חיצוניות בלי טיפה אחת ולו הקטנה ביותר של פנימיות..! ועוד בשם החסידות ובשם השושלת של אבותיו הק'..
לא יותר ממפגן כח וגאוה להרים את המורל מול השני…
חבל חבל.. כבר קיימים כמה וכמה מאמרים מהבעש"ט הק' על הפנים של הרבה רבי'ס וכו' איך שיראו לפני שמשיח יגיע, לא צריך להאריך.. הדברים מדברים בעד עצמם…

גמאני רוצה לבוא לשבת שהם מארגנים…
איך נרשמים בדיווק ??

לבני ברקי
כתבת: "בשטיבל בבני ברק קיימים למעלה ממאתיים משפחות כ”י ואתה מוזמן לבוא ולבדוק בשבת"
היום בבוקר שמעתי מחברי המתפלל שם, שיש רק 70 מקומות ישיבה בשטיבל ברח' חזון איש
וגם נא לרשום איפה ה9 שטיבלך הפזורים ברחבי ארצה"ק
וגם כמה ראשי משפחות חסידי באבוב מתפללים אצל כל שטיבל

לך נא וראה התמונה "בכינוס אנ"ש" בכל מכל כל בארה"ק, בר"ח אב
http://www.jdn.co.il/news/242676

אל תכתוב ששמעת מחבר שמתפלל שם כי אם זה היה באמת מישהו שמתפלל לא היה אומר לך כך.

כי מה שנכון הוא שיש יותר מ120 מקומות ישיבה בלעה"ר ואתה מוזמן לראות כמה אברכים עומדים בשעת התפילה מחוסר מקום לשבת.

ולא קרה כלום, ברוך ה' לכולם יש בלעה"ר ציבור גדול.

ל-בני ברקי/ליציב ונכון
קח 130 מקומות ישיבה -אני לארג'-, תחלק אותם לשנים -לכל ראש משפחה יש לפחות (!!!) בחור או ילד אחד שיושב לידו- , ואנחנו מגיעים ל65 משפחות (ויותר מסתבר שבממוצע יש לכל אחד 1.5-2 ילדים לידו, ואז מגיעים ל-43-32, אבל אני הולך לארג'). ואז נניח שיש עוד 40 (לארג' אמרתי !!) אברכים צעירים שעומדים מחוסר מקום, והגענו ל-105 משפחות לכל היותר בסך הכל!!!
ועל זה נאמר כל המוסיף גורע, כי מהגזמות מקבלים רק רושם שלילי!

יעצט גייען אן די "חומש סעודות" פון די כתה א' קינדער אין די באבוב'ער תלמיד תורה'ס,
דעם שבת אין בארא פארק האבן אלע געזעהן קלאר דעם קליינעם חילוק צווישן ביידע תלמוד תורה'ס,
סך הכל 9 כיתה א' קלאסן,
5 כיתות אין 48
און 4 כיתות אין 45.
127 קינדער אין 48, בליעה"ר
און 102 קינדער אין 45, בליעה"ר
רוח הקודש אומרת… כן ירבה וכן יפרוץ!!

ברעיון אתה צודק, אבל כלפי האמת שבדור שלנו זה התעסקות לצעירים שמרגישים קשר למקום אפי' כשאין ביכולתם ללמוד וללמוד, יתר מכן שאם הבעש"ט היה חי בזמננו אז היה מפיץ את תנועת החסידות הרבה יותר מחבד ומשיח כבר היה בא.

לכל הקנאים, (יש ב"ה במה לקנאות) המשמיצים, המתעניינים, וכל מי שהתבלבל מבליץ ההשמצות האדיר בשבועיים האחרונים.
לפניכם מספר נתונים הניתנים לבדיקה, שיתנו לכם קצת רקע להבין מה יש בחסידות הנפלאה הזו, שגורם לכל כך הרבה קנאה.
בשנת 2003 יצא בפעם האחרונה ספר טלפונים של חסידי באבוב בישראל,
בספר הטלפונים יש יותר משבע מאות שמות!!!
אני כותב שוב: יותר משבע מאות שמות!!!
ולמי שעדיין לא התפוצץ, אני כותב שוב בפעם האחרונה:
יותר משבע מאות שמות!!!
כל אחד יכול להשיג את הספר ולספור בעצמו,להתרשם, או לחילופין להתפוצץ.
אפילו אם נאמר שלאחר הפילוג בשנת תשס"ה. יצאו מהקהילה 50% עדיין נותרו קרוב ל400 משפחות לפי נתוני שנת 2003.
(בפועל כל מי שמכיר את המצב מקרוב, יודע שכיום תשע שנים אחרי הפילוג, אין להם אפילו מאה משפחות,
כמובן רק מי שמכיר את המצב מקרוב ולא מרכילויות, ותמונות מגמתיות שאינן משקפות דבר.)
באחת עשרה השנים האחרונות שחלפו מאז הוצאת הספר, חלה התפתחות עצומה בקהילה ב"ה.
-נפתחו בתי כנסיות באלעד, אשדוד, ביתר, בית מדרש נוסף בירושלים.
-בבני ברק המצב בבית המדרש בשבתות הפך לבלתי נסבל.
-הוקמה הישיבה הגדולה בבני ברק.
-מאות אברכים התחתנו בשנים האלו.
-בחיפה. ובבית שמש, באו לגור יותר ממנין אברכים.
-גם מקומם של ערים אחרות בכל רחבי הארץ, לא נפקד,
מכל הנתונים ניתן להסיק בבירור, שהקהילה כיום גדולה בהרבה ממה שהיתה לפני הפילוג!
כל אחד יכול להיכנס לבתי המדרשות ברחבי הארץ, ולהשוות את המצב שהיה אז מול המצב כיום.
וכל הקנאים שיתפוצצצצצצצצצו.
ובקשר לתמונות מהיארצייט בקרית באבוב:
כל מי שהיה אי פעם בחייו בבית המדרש בקריה, יודע שמדובר בבית מדרש ענק, שיכול להכיל מאות אנשים בו יחדיו.
בפעם האחרונה שזכיתי להשתתף בסעודת היארצייט (בשנת תשע"א),
בית המדרש היה מלא עד אפס מקום ולא היתה אפשרות לזוז.
(בשנתיים האחרונות לצערי, לא זכיתי להשתתף בהילולא
ויש עוד רבים כמוני שנאנסו מלהשתתף, לדוגמא במקום בו שהיתי בזמן ההילולא, היו יחד עמי עוד שני חסידים שלא יכלו להשתתף.)
כל מי שלא מאמין, מתכבד לבצע את הפעולות הבאות
-לעלות ביום ב' דר"ח אב על קו 240 מבני ברק לבת ים.
-לשלם שש שקלים וששים אגורות.
-ליסוע כשלושים דקות.
ולהתרשם או כאמור להתפוצץ.
לקראת סיום אני חוזר שוב, כל הנתונים ניתנים לבדיקה.
-ספר הטלפונים של שנת 2003.
-בית המדרש בבני ברק רח' חזון איש 16.
-בית המדרש בקרית באבוב רח' האדמו"ר מבאבוב 12 בת ים.
-בתי המדרש שנפתחו בשנים האחרונות, באלעד, אשדוד, ביתר, ובירושלים בבית המדרש החדש, ברח' זית רענן.
כל אחד יכול לבדוק את הדברים, ולהבין מה יש בחסידות הנפלאה הזו, שגורם לכל כך הרבה קנאה.

לבארא פארק
לא חידשת שום דבר.
נשארנו אם אותו יחס של 45-55 אחוז, שזה המציאות כבר הרבה שנים. צא וחשוב.
חוץ מזה, הנקודה כאן היא לא מי יותר גדול וכו', אלא הניפוח והמינוף ש48 עושים לעצמם.

ימותו הקנאים

לכל הקנאים, (יש ב"ה במה לקנאות) המשמיצים, המתעניינים, וכל מי שהתבלבל מבליץ ההשמצות האדיר בשבועיים האחרונים.
לפניכם מספר נתונים הניתנים לבדיקה, שיתנו לכם קצת רקע להבין מה יש בחסידות הנפלאה הזו, שגורם לכל כך הרבה קנאה.
בשנת 2003 יצא בפעם האחרונה ספר טלפונים של חסידי באבוב בישראל,
בספר הטלפונים יש יותר משבע מאות שמות!!!
אני כותב שוב: יותר משבע מאות שמות!!!
ולמי שעדיין לא התפוצץ, אני כותב שוב בפעם האחרונה:
יותר משבע מאות שמות!!!
כל אחד יכול להשיג את הספר ולספור בעצמו,להתרשם, או לחילופין להתפוצץ.
אפילו אם נאמר שלאחר הפילוג בשנת תשס"ה. יצאו מהקהילה 50% עדיין נותרו קרוב ל400 משפחות לפי נתוני שנת 2003.
(בפועל כל מי שמכיר את המצב מקרוב, יודע שכיום תשע שנים אחרי הפילוג, אין להם אפילו מאה משפחות,
כמובן רק מי שמכיר את המצב מקרוב ולא מרכילויות, ותמונות מגמתיות שאינן משקפות דבר.)
באחת עשרה השנים האחרונות שחלפו מאז הוצאת הספר, חלה התפתחות עצומה בקהילה ב"ה.
-נפתחו בתי כנסיות באלעד, אשדוד, ביתר, בית מדרש נוסף בירושלים.
-בבני ברק המצב בבית המדרש בשבתות הפך לבלתי נסבל.
-הוקמה הישיבה הגדולה בבני ברק.
-מאות אברכים התחתנו בשנים האלו.
-בחיפה. ובבית שמש, באו לגור יותר ממנין אברכים.
-גם מקומם של ערים אחרות בכל רחבי הארץ, לא נפקד,
מכל הנתונים ניתן להסיק בבירור, שהקהילה כיום גדולה בהרבה ממה שהיתה לפני הפילוג!
כל אחד יכול להיכנס לבתי המדרשות ברחבי הארץ, ולהשוות את המצב שהיה אז מול המצב כיום.
וכל הקנאים שיתפוצצצצצצצצצו.

ובקשר לתמונות מהיארצייט בקרית באבוב:
כל מי שהיה אי פעם בחייו בבית המדרש בקריה, יודע שמדובר בבית מדרש ענק, שיכול להכיל מאות אנשים בו יחדיו.
בפעם האחרונה שזכיתי להשתתף בסעודת היארצייט (בשנת תשע"א),
בית המדרש היה מלא עד אפס מקום ולא היתה אפשרות לזוז.
(בשנתיים האחרונות לצערי, לא זכיתי להשתתף בהילולא
ויש עוד רבים כמוני שנאנסו מלהשתתף, לדוגמא במקום בו שהיתי בזמן ההילולא, היו יחד עמי עוד שני חסידים שלא יכלו להשתתף.)
כל מי שלא מאמין, מתכבד לבצע את הפעולות הבאות
-לעלות ביום ב' דר"ח אב על קו 240 מבני ברק לבת ים.
-לשלם שש שקלים וששים אגורות.
-ליסוע כשלושים דקות.
ולהתרשם או כאמור להתפוצץ.
לקראת סיום אני חוזר שוב, כל הנתונים ניתנים לבדיקה.
-ספר הטלפונים של שנת 2003.
-בית המדרש בבני ברק רח' חזון איש 16.
-בית המדרש בקרית באבוב רח' האדמו"ר מבאבוב 12 בת ים.
-בתי המדרש שנפתחו בשנים האחרונות, באלעד, אשדוד, ביתר, ובירושלים בבית המדרש החדש, ברח' זית רענן.
כל אחד יכול לבדוק את הדברים, ולהבין מה יש בחסידות הנפלאה הזו, שגורם לכל כך הרבה קנאה.

לידיעתך אני הייתי שם כמה וכמה פעמים בביהמ"ד באבוב בני ברק יש שם ספסל מיוחד לילדים מצד שני של כל שולחן (ומה שכתבו שי מעל 130מקומות ישיבה זה לא כולל את הספסלים הקטנים של הילדים, הילדים בכלל לא יושבים בספסלים רגילים כי אין מספיק מקום) ולבחורים אין בכלל מקומות ישיבה.
אז תפסיק להיות מתמיטקאי ולהביא כביכול נתונים של חשבוניות עם חילוק וחיסור ופלוס.
תתחיל לפרגן לכולם.

לימותו הקנאים‏:
כהיום שנת תשע"ד, למה לא יצא לאור ספר טלפונים של חסידי באבוב בארצה"ק כל עשר שנים?
יש סיבה לכך. צא ובדוק!!!!
שקר לו אין רגלים!!
בקרוב יהי' רשימה מדייקות כמה מתפללים יש בכל השטיבלעך.
– ירא הקהל וישפוט –

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture