היום תיערך הלוויתו של אהרן סופר ז"ל

"אם יפול עץ" • בתום שישה ימים של חיפושים אינסטנסיביים נמצאה ביער גופתו של הנעדר אהרן סופר ז"ל • ההלוויה תצא יום ששי בשעה 10 בבוקר מישיבה של הגר"צ קפלן שליט"א רח' אבן האזל 11 ירושלים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בתום ימים של דאגה, תפילה, וחיפושים קדחתניים, ולאחר שרובו של יער ירושלים נסרק ע"י מאות מתנדבים, הגיעה אמש הבשורה הקשה מכל על מציאת הבחור אהרן סופר ז"ל כשהוא ללא רוח חיים.

הלוויתו קורעת הלב, תצא יום ששי בשעה 10 בבוקר מישיבה של הגר"צ קפלן שליט"א רח' אבן האזל 11 ירושלים, לאחר מכן יטמן בבית העלמין "ארץ החיים" בחלקת בית מדרש גבוה לייקווד.

image_2עצרת תפילה במלבורן אויסטרליה. בעת החיפושים אחר הבחור אהרן סופר.

אחרי שישה ימים של חיפושים, אמש (חמישי) אחר הצהריים נמצאה גופה העונה לתיאורו של אהרון סופר בן ה-23 שנעדר מאז יום שישי בצהריים. הגופה אותרה בתוך סבך ביער ירושלים, סמוך לשכונת עין כרם, שם טייל סופר ביום שישי. ההערכה היא שהבחור ניסה לרדת בשיפוע, נפל ונהרג. עם זאת, במשטרה המתינו לבדיקת ה-DNA על מנת לקבוע שמדובר בוודאות בנעדר שעקבותיו נעלמו ביום שישי האחרון, אך לאחר שעות אושרר סופית כי מדובר בגופתו של אהרן ז"ל.

ישראל ארליך, מתנדב "איחוד הצלה", סיפר: "יצאנו לסייע בחיפושים ולאחר כשעה של הליכה רגלית איתרנו גופה בין השיחים. ככל הנראה מדובר בגופת הנעדר. עדכנתי את המוקדנים, והם הזעיקו למקום רכבי שטח וכוחות גדולים של משטרה וזיהוי פלילי".

המקום שבו נמצאה הגופה אהרן סופר 2. צילום וואלה נועם מושקוביץאחרי שישה ימי חיפושים. המקום שבו נמצאה הגופה. צילום: נועם מושקוביץ

סופר, יליד ארצות הברית, הגיע לישראל לפני שנה ולמד בישיבה בירושלים. ביום שישי יצא לטיול ביער ירושלים, ובמהלכו ניתק הקשר בינו לבין החבר שעמו טייל. מאז חיפשו אחריו עשרות שוטרים, בני משפחה ומאות מתנדבים. משפחתו הציעה פרס בסך מאה אלף שקלים למי שיספק מידע שיוביל למציאתו.

הוריו של סופר, משה וחולדה, הגיעו לישראל בתחילת השבוע מלייקווד, ניו ג'רזי, שם הם מתגוררים. ההורים הפיצו סרטון ברשת שבו קראו לאזרחי ישראל לסייע בחיפושים אחר בנם. "זה זמן קשה", אמרה האם. "אני רוצה להודות לכולם על העזרה ואני מבקשת ומתחננת, אם מישהו שמע על אהרון או ראה סימן קטן שקשור אליו, בבקשה התקשרו מיד למשטרה".

הורי הנעדר אהרן סופר בפגישה עם הורי הנער נפתלי פרנקל היד. צילום שלומי כהן (21)"עזרו לנו למצוא את בננו". תחינתם הנרגשת של ההורים.

בתחילת השבוע נפגשו ההורים עם אמו של הנער נפתלי פרנקל שנחטף ונרצח יחד עם גיל-עד שער ואיל יפרח בחודש יוני. הפגישה התקיימה בירושלים ונועדה בעיקר לחזק את זוג הורים ולעזור להם להתמודד עם האי-ודאות בנוגע לגורלו של בנם. האח יואל סופר סיפר כי פרנקל הגיעה לפגישה "כדי להעניק לנו חיזוק ועידוד". בשיחה עם וואלה! חדשות הוא אמר: "היא נתנה לנו כלים איך עובדים במצב הזה. יש חשש גדול שהוא נחטף, אבל במשטרה לא רוצים לחשוב ככה. אני רוצה לקוות שהוא נמצא בחיים. אנחנו מנסים להגביר את המודעות סביב היעדרותו, כי ככל שעוברים הימים, החיפושים הולכים ודועכים ואנחנו מודאגים".

הורי הנעדר אהרן סופר בפגישה עם הורי הנער נפתלי פרנקל היד. צילום שלומי כהן (2)משפחת סופר בפגישה. צילום: שלומי כהן

אמש דיווח העיתון "ניו יורק דיילי ניוז" כי משיחות עם גורמים ישראלים התברר כי נבחנת האפשרות שהזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מעורבת בהיעלמותו של סופר. לפי הדיווח בצהובון האמריקני, המקורות הישראליים אמרו ש"ניסיון העבר", והאופן שבו נעלם סופר, עוררו את החשש שהוא נפל לידיו של הארגון. בסופו של דבר, הערכת החוקרים מדברת על כך שככה"נ הבחור נפל מצוק גבוה או ממדרון חלקלק ולא הצליח להתקדם או להזעיק עזרה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture