מהנדסי רשות המים ערכו סיור מקצועי בתאגיד המים 'מי ברק'

תאגיד 'מי ברק' נבחר לארח את סיור המהנדסים לאור זאת שמספר פרויקטים מאוד מעניינים וייחודיים בעוצמתם מבוצעים בעיר בני ברק • מנכ"ל תאגיד המים "מי ברק" דוד צלניק: "אנו ממש רואים את הסייעתא דשמיא המלווה את כל פעילות התאגיד למען אספקת צרכי הציבור"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מהנדסי רשות המים ערכו סיור לימוד מקצועי בתאגיד המים והביוב 'מי ברק'. הסיור נערך ביוזמת המהנדס הראשי ברשות המים, מר אמיר שישה, שביקר באחרונה בעיר והתפעל מהתקדמות המיזמים בעיר.

תאגיד 'מי ברק' נבחר לארח את סיור המהנדסים לאור זאת שמספר פרויקטים מאוד מעניינים וייחודיים בעוצמתם מבוצעים בעיר בני ברק בניהולו של התאגיד במימונו ובתמיכה כספית של רשות המים.

הסיור החל באתר הר הבנים שברחוב שמעיה, המהנדסים קיבלו הסבר ממנכ"ל 'מי ברק' מר דוד צלניק שהדגיש את חשיבות הפרויקט הן לביטחון מים לעיר בשעת חירום ח"ו והן לצרכי שמירת הידור שבת כמתבקש בעיר חרדית.

מנכ"ל התאגיד פירט למהנדסים את אבני הדרך המרכזיות במהלך הפרויקט ואת מערכת השיקולים וניהול הסיכונים שהתאגיד ערך – בדגש על איכות הביצוע בכל הקשור לאיכות הסביבה ובין היתר יציקת גג כפול לצורך הקמת גינה ציבורית, מניעת רעש ועוד.

מהנדס התאגיד עמוס קלצ'בסקי נתן הסבר טכני על פעולת מכון השאיבה שהינו מן המשוכללים שקיימים בארץ וענה על השאלות המקצועיות שהופנו על ידי האורחים. המהנדסים ביקרו באתר הקמת הבריכה שבנייתה נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד וקיבלו הסבר מקצועי על ידי רונן צור, המפקח על ההקמה מטעם התאגיד.

אתר שני שנבחר לסיור הינו אתר באר ט' הנמצאת ברחוב קובלסקי, באתר זה ראו מהנדסי הרשות את ההקמה של מערכת מסננים גדולת ממדים הנמצאת בעיצומה. מערכת מסננים זאת תוריד את רמת החלקיקים הנמצאים במים לרמה המאפיינת מים באיכות גבוהה מאוד בדומה לתקנים של מערב אירופה כפי שנדרש על ידי התקנים המאוד מחמירים של משרד הבריאות. האורחים עודכנו כי התאגיד עושה מאמץ לסיים את הפרויקט עוד לפני החגים הבעל"ט.

בסיור השתתף גם מתכנן הפרויקט, המהנדס הוותיק עמוס רון, שהוא אביהם של תכניות האב למים וביוב בכל גוש דן ובעל ניסיון עתיר בתחום המים במדינת ישראל מזה 60 שנה.

בסיום הסיור, המהנדס הראשי הודה למנכ"ל התאגיד ולצוות העובדים על האירוח ועל המקצועיות הרבה המופגנת באופן ההקמה של הפרויקטים. "תאגיד מי ברק הינו צוות מקצועי ורואים תוצאות מצוינות לטובת התושבים וצרכני המים".

מנכ"ל תאגיד המים "מי ברק" דוד צלניק סיכם את הסיור ואמר: "לא בכדי, הסיור המקצועי של מהנדסי רשות המים והיועץ הכלכלי נערך בבני ברק. מי ברק מנהל בו זמנית פרויקטים ייחודיים ועוצמתיים בתחום המים הן בהיקפם והן במורכבות הביצוע שלהם. אנו ממש רואים את הסייעתא דשמיא המלווה את כל פעילות התאגיד למען אספקת צרכי הציבור. ב"ה אנו שמחים על עמידה ביעדים החיוניים לכל תושב ותושב – אספקת מים באיכות וברציפות וסילוק הביוב. תאגיד 'מי ברק' – ממשיך בהיערכותו לקראת חגי תשרי הבעל"ט ולצפי משימות לשנת תשע"ה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture