ירוחם: תחנת מד"א חדשה נחנכה השבוע בעיר

השבוע החלה לפעול תחנת מד"א החדשה בירוחם, שנחנכה במעמד ראש המועצה המקומית ירוחם מיכאל ביטון, מנכ"ל עמותת ידידי מד"א באנגליה, דניאל בורגר, רב מועצת ירוחם הרב יצחק שלו, בכירי המועצה, מטה מד"א, הנהלת מחוז דרום ומרחב נגב, עובדי ומתנדבי מד"א ומשפחות התורמים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במד"א ציינו אתמול (א') אירוע מרגש במיוחד. בטקס רב רושם, נחנכה תחנת מד"א החדשה בירוחם שתשרת את כלל תושבי העיר והסביבה באמצעות הון אנושי איכותי של עובדים ומתנדבים העושים לילות כימים על מנת להציל חיים.

עד היום פעלו צוותי מד"א מתחנה שנבנתה בסיוע אגודת ידידי מד"א אנגליה בשנות ה-60. התחנה החדשה נבנתה גם היא בסיוע אגודת ידידי מד"א אנגליה ונחנכה במעמד ראש המועצה המקומית ירוחם מיכאל ביטון, מנכ"ל עמותת ידידי מד"א באנגליה, דניאל בורגר, רב מועצת ירוחם הרב יצחק שלו, בכירי מטה מד"א, מנהלי מחוז דרום ומרחב הנגב, מתנדבי ועובדי מד"א ירוחם ומשפחות התורמים, ליידי בריל סטיינברג, לין אטיאס, יונתן אטיאס ורעייתו כולם ממנצ'סטר, בריטניה.

ראש המועצה המקומית של ירוחם, מיכאל ביטון, אמר בטקס: "העשייה של מד"א היא עשייה של הצלת חיים. אתם שייכים למשפחת ירוחם ולוקחים חלק בהגשמת החלום הציוני של הפרחת הנגב. העיר שלנו מתפתחת משנה לשנה והתחנה החדשה של מד"א היא נדבך חשוב ביותר לפיתוחה של העיר. אחד הסממנים החשובים ביותר של חיזוק הפריפריה, הם אנשי מד"א שבאו ממרכז הארץ, פאראמדיקים בכירים אשר הגיעו לעבוד בתחנה בירוחם. ברצוני להודות במיוחד לתורמים, על התרומה הנדיבה למען הקמת התחנה, ולמנכ"ל מד"א אלי בין, כולי תקווה שהם ימשיכו להיות חלק מהעיר ירוחם גם בעתיד."

מנכ"ל עמותת ידידי מד"א באנגליה, דניאל בורגר: "אני מאוד שמח על העובדה כי התחנה החדשה היא תחנה עם שורשים בריטים ויש בה המשך של תמיכה מאזרחי בריטניה. בשבילי באופן אישי מדובר באירוע מאוד מרגש. אני רוצה להודות לתורמים, לראש המעוצה, למנכ"ל מד"א ולכל מי שלקח חלק בפרויקט ועזר להקים ולבנות את התחנה המרשימה"

במהלך הטקס העניק אלון פרידמן, עוזר מנכ"ל מד"א ליחסים בינלאומיים ומנהל אגף הלוגיסטיקה במד"א מגן הוקרה מיוחד למשפחות התורמים והודה להם על התרומה למען הקמת התחנה: "אתם התורמים מסייעים לנו להציל חיים ולתת סיוע רפואי מתקדם לתושבי הנגב ועוזרים לנו רבות. מד"א כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל לוקח על עצמו את האחריות בכל מקום בארץ וגם בחו"ל לסייע לנזקקים ופצועים. אנו דואגים לוודא שגם בפריפריה תהיה רפואת חירום איכותית ואנו מקפידים להיות בכל מקום בדגש על ניידת של טיפול נמרץ שתוכל להעביר חולים במהירות וביעילות גם לבתי חולים מרוחקים."

רב מועצת העיר ירוחם הרב יצחק שלו ומר יונתן אטיאס קבעו מזוזה ראשונה במבנה החדש והרב הודה לתורמים ולאנשי מד"א: "הבניין הזה הוא כלי חשוב במשימת הצלת החיים ואני בטוח שהוא יעזור לעובדי ומתנדבי מד"א שבלעדיהם לא הייתה יכולה משימת הצלת החיים להתבצע."

יונתן אטיאס בנו של לורד סטיינברג ורב מועצת העיר ירוחם הרב יצחק שלו קובעים מזוזה בתחנת מדא החדשה בירוחם - צילום דוברות מדא 19.10.14

במהלך האירוע, הוצגו נתונים סטטיסטים על פעילות צוות מד"א בתחנת מד"א בירוחם. על פי הנתונים בשנת 2013 טופלו 51,996 מטופלים במרחב נגב מתוכם 1,202 בתחנת מד"א.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "אני מברך את צוותי מד"א ואת תושבי ירוחם ורוצה להודות מקרב לב למשפחות התורמים על ההשקעה הרבה בתחנה החדשה. מי ייתן ותחנה זו תדע רק אירועים משמחים. אני מבקש להודות לדניאל בורגר, מנכ"ל אגודת ידיד מד"א באנגליה, המלווה את מד"א מזה שנים רבות ואוהב את העם היהודי והישראלי בכל ליבו. תחנה זו היא מסר של אהבה ונתינה. אני מבקש להודות גם לראש המועצה המקומית של ירוחם מיכאל ביטון, על ההשקעה והעבודה הרבה שלו- למען הצלת חיים. תודה לעובדי ומתנדבי מד"א בירוחם ובישראל כולה. אתם עושים עבודת קודש".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture