מתנדב "איחוד הצלה" שהוריו טבעו למוות תרם אופנולנס להנציח את זכרם

מתנדב "איחוד הצלה" שהוריו טבעו למוות תרם לארגון אופנולנס שמנציח את זכרם • "בכל פעם שאני מבצע החייאה אני רואה את הפנים של ההורים שלי מול העיניים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לפני ארבע שנים טבעו אביו ואמו של אסף חודריאן בלגונה שליד אכזיב. בניסיון להתאושש מהטרגדיה הוא החליט להתנדב בהצלת חיים והצטרף ל"איחוד הצלה". לפני מספר שבועות תרם לארגון אופנוע אמבולנס שמנציח את זכר הוריו שעלותו כ-100 אלף שקל. עכשיו אסף רוכב עליו בנהריה והסביבה ומציל חיים. השבוע חזר אל המקום בו אירעה הטרגדיה לראשונה כשהוא רכוב על האופנוע. "זה פצע פתוח שלא יגליד אף פעם", הוא אומר. "אך ההתנדבות בהצלת חיים נותנת לי כוח להמשיך. בכל פעם שאני מבצע החייאה, אני רואה את הפנים של ההורים שלי מול העיניים"

אסף חודריאן, חובש מתנדב ב"איחוד הצלה" ששני הוריו טבעו למוות, סוגר מעגל ומציל חיים באמצעות אופנולנס (אופנוע אמבולנס) שתרם לזכר הוריו. לפני ארבע שנים אירעה טרגדיה במשפחת חודריאן. שני הוריו של אסף טבעו למוות בלגונה שליד אכזיב באופן טראגי. האם, עדה-אדלה נכנסה לקו המים שבחוף ונסחפה בזרם בעת גאות ושפל של הים וטבעה. האב, אברהם ששהה בטיילת חש להצילה וטבע גם הוא במערבולת המים. הם הותירו אחריהם שלושה בנים.

מות ההורים טלטל את בנם אסף (37). בניסיון להתמודד עם האבל ולהתאושש מהטרגדיה הוא החליט להתנדב בהצלת חיים. אסף הצטרף לקורס של "איחוד הצלה" והוכשר כחובש. לפני מספר שבועות הוא סגר מעגל כשתרם לארגון אופנולנס שמנציח את זכר הוריו שעלותו כ-100 אלף שקל. עכשיו, כחודש לאחר שהאופנוע הגיע מאובזר בכל הציוד מציל החיים שיש באמבולנס, אסף הצטרף ליחידת האופנועים של איחוד הצלה. הוא רוכב על האופנוע בנהריה והסביבה לאירועי חירום רפואיים ומציל חיים לזכר הוריו.

השבוע הגיע אסף לראשונה אל המקום בו אירעה הטרגדיה כשהוא רכוב על אופנוע החירום שמנציח את שמות הוריו. "זה פצע פתוח שלא יגליד אף פעם", אומר אסף על האסון המשפחתי, "אבל החיים חזקים מהכל, יש לי משפחה וההתנדבות בהצלת חיים נותנת לי כוח להמשיך. בכל פעם שאני מבצע החייאה, אני רואה את הפנים של ההורים שלי מול העיניים. הסיפוק שאני שואב מההתנדבות הוא אדיר, ובעיקר בטיפול במקרים של אובדן הכרה בהם אני מצליח להחזיר אדם לחיים".

ידידיה חזן ראש סניף אשר ב'איחוד הצלה' בירך את אסף על פעילותו להצלת חיים ועל תרומתו לארגון. "אנחנו מכירים את אסף כחובש מתנדב פעיל מאוד בסניף", אומר חזן. "אבל לא שיערנו שהוא חוסך כסף כדי לתרום לארגון אופנולנס עם כל הציוד שבתוכו. הדרך בה בחר להנציח את הוריו, על ידי הגשת עזרה ראשונה לזולת, היא הדרך היפה והטובה ביותר שיש. מקרים רבים בהם טיפלנו בהצלחה מעידים על היתרונות הרבים שיש באופנוע האמבולנס. האופנוע מסוגל להגיע למקרי חירום רפואיים במהירות גדולה עם כל הציוד שקיים באמבולנס רגיל, ובזכות אלו להציל חיים"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture