גם בפורים: עשרות מצבות חוללו בהר הזיתים

בוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים קוראים לפוליטיקאים להתחייב לפעול להגברת הביטחון: "דרוש תגבור כוחות מצד המשטרה לצד החמרת הענישה כלפי הקטינים הערביים המעורבים"

ההתפרעויות והאירועים האלימים בהר הזיתים ובדרכים המובילות אליו הפכו לתופעה של קבע. גם ביום הפורים התפרעו עשרות צעירים ערבים בהר הזיתים.

הצעירים הערביים השליכו אבנים, ירו זיקוקים וחיללו עשרות מצבות בחלקות גור ואפגניסטן במסע ההתפרעות.

האירועים האלימים התקיימו ככל הנראה בעקבות פיגוע הדריסה שהתקיים באותה העת בירושלים. בסמוך לביתו של המחבל בשכונת ראס אל עמוד הסמוך להר הזיתים, התקבצו עשרות צעירים הערבים ופתחו בהתפרעויות אלימות בהר הזיתים.

מהמשטרה נמסר כי היא "תגלה אפס סבלנות כלפי כל ניסיון להפר את הסדר". בוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים קוראים לראשי המפלגות השונות להתחייב כי יעמידו את נושא הביטחון בהר הזיתים בראש סדר העדיפות ויתחייבו לפעול לכך. "למרות ההבטחות השונות – האירועים האלימים וההתפרעויות נמשכות".

בוועד מוסיפים ואומרים: "אסור להשלים עם המצב שהר הזיתים נתון למתקפות פראיות של צמאי דם יהודי. המתפרעים הערבים מוכיחים כי ברצותם הם מחללים קברים ומשליכים אבנים, ולכן דרושה פעילות חזקה יותר מצד המשטרה תוך תגבור כוחות וגם החמרת הענישה כלפי הקטינים הערביים ששותפים להתפרעויות. אנו קוראים למשטרה ולראשי המפלגות להתחייב ולפעול בנחרצות על מנת למגר את ההתפרעויות, ולאפשר לרבבות היהודים לעלות בבטחה להר הזיתים".

חילול קברים בהר הזיתים. פרים תשעה (2)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו