השר אזולאי במועצה הדתית באשדוד: "כולנו כאן כדי לראות איך מועצה דתית צריכה להיראות"

השר ערך סיור מקיף עם ראשי המשרד בכל המחלקות במועצה הדתית באשדוד • "יצאתי לסיור עם כל הצוות המקצועי של המשרד לכאן, פשוט כדי ללמוד יותר ויותר על מנת לעשות", אמר

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

השר לשירותי דת, דוד אזולאי, ערך ביקור מקצועי יחד עם מנכ"ל המשרד, עו"ד עודד פלוס וצוות המשרד, בכל המחלקות במועצה הדתית באשדוד.

בכניסה לבניין המועצה קיבל את פניו יו"ר המועצה הדתית, הרב עובדיה דהן, בברכת ברוכים הבאים ויחד נגשו לסיור במשרדי המועצה, במחלקת נישואין, חברה קדישא, מקוואות, כשרות ועירובין, שם קיבלו פירוט מלא על דרכי העבודה והמצב הקיים.

השר אזולאי הביע התפעלות מהפינה החמה והמתוקה בזמן ההמתנה במחלקת נישואין וכן מהספרייה שהועמדה לרשות הממתינים בה ניתן לקרוא ספרים בכל נושא הקמת הבית היהודי והכנה לנישואין.

משם המשיכו ללשכותיהם של הרבנים הראשיים הגאון רבי יוסף שיינין והגאון רבי חיים פינטו שליט"א, שקידמו את פניו בברכת ברוכים הבאים ובירכוהו שימשיך לפעול ולראות ברכה והצלחה בכל מעשי ידיו בחיזוק מערכות הדת בכל הארץ.

לאחר מכן הוזמן אזולאי ללשכתו של יו"ר המועצה, שם התרגש במיוחד בעת שכובד בכתיבת אותיות אחרונות בספר תורה שנכתב במיוחד לזכרם של נפטרים עריריים בעיר. ספר תורה זה נכתב בגודל זעיר במיוחד על מנת שיוכלו לטלטלו בהשאלה בנוח לבתי אבלים או לשמחות לכל מבקש.

קרא עוד:
[postim]

לישיבת סיכום התאספו כל פמליית השר וצוות המשרד, יחד עם השר יו"ר המועצה וראשי המחלקות השונות, באולם ההרצאות שעל יד המועצה הדתית.

7.1.16  - 006 (Large)

יו"ר המועצה הרב דהן קידם בברכת ברוכים הבאים את בואו של השר הרב דוד אזולאי ופמלייתו. בדבריו נתן סקירה בקצרה על שירותי הדת הענפים והפעילות במועצה, וציין לשבח את עובדי ועובדות המועצה על כל המחלקות השונות העושים את מלאכתם נאמנה במסירות.

השר אזולאי תיאר בהרחבה את מה שעיניו ראו בפעילות השוטפת בכל המחלקות במועצה הדתית באשדוד. "יצאתי לסיור עם כל הצוות המקצועי של המשרד לכאן, פשוט כדי ללמוד יותר ויותר על מנת לעשות, אני אומר לכם אנו רוצים ללמוד וללמוד ובשביל זה כל הצוות נמצא כאן, כדי לראות איך מועצה דתית צריכה להיראות, זאת השאיפה ואנו צריכים להגיע לטופ שבטופ, ואני אומר מקצת שבחו של יו"ר המועצה הרב דהן, פשוט להתפעל! לראות את מערכת המחשב המעולה של הנישואין, של חברה קדישא, הכשרות, אכן זה ראוי להערכה בשיתוף יחד עם הרשות המקומית והעומד בראשה ראש העיר ד"ר לסרי".

שר הדתות אף ציין לשבח את רעיון הדרכת חתנים וכלות בהתנדבות, הרעיון של פתיחת מעבדת 'בדיקת שעטנז' לציבור הרחב ואת כתיבת ספר תורה לעריריים שזה מעשה מבורך. הוא התרגש במיוחד לראות את הפעילות בקרב הטהרה בקרב קבוצת נשים מתנדבות העושות עבודת קודש נפלאה. "בע"ה נמשיך יחד כאיש אחד בלב אחד, נצא למשימה החשובה הזו ונצליח, אני מקווה שהפקתם לקחים ביום הזה, ראיתם איך מעצה דתית יכולה לתפקד, באנו לכאן לטופ! ואין לי בזה ספק, אין עוד הרבה מקומות כאלה", אמר.

7.1.16  - 008 (Large)

משם פנו לארוחת צהריים מכובדת פמליית השר ועובדי המשרד, רבני שכונות, ראשי המחלקות במועצה הדתית, חברי מועצת העיר.

במהלך הסעודה נשאו דברי ברכה וסיכום אותם השמיעו הרב הראשי הגר"י שיינין, הרב עמרם כנפו מ"מ ראה"ע, המנכ"ל עו"ד מר עודד פלוס, הגר"א סויסה רב מחלקת הכשרות, הגר"ח קלמנוביץ חבר לשכת הרה"ר רב שכונה ורב מחלקת עירובין.

את ההנחיה ערך בטוב טעם יו"ר המועצה הרב עובדיה דהן תוך כדי שהודה בשמו ובשם חברי ועובדי המועצה על הביקור המוצלח והמקצועי מתוך שאיפה ורצון להרחיב ולשפר עוד במתן שירות רחב בתחומי המועצה הדתית. הרב עובדיה דהן העניק את ספר "המועצה הדתית אשדוד" שנכתב במיוחד לכבוד השר והמנכ"ל בו מובא בהרחבה סקירה פרטנית על כל פעילות המועצה בכל המחלקות מלווה בתרשימים ובתמונות.

את היום המלא וגדוש חתמו בבית העלמין בסיור קצר ברכב ה'בימבה' אשר מפאת גודלו, יכלו להתנייד לכל פינה ופינה בבית העלמין, בסיום, ערכו תפילה וקדיש בציונו של הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל מי שהקים את עולה של תורה בימיה הראשונים של הקמת העיר, רב שכונה רובע א' וראש מוסדות וישיבת 'תהילה לדוד – תורה אור'.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture