מערך הרפואה בירושלים עובר שינוי מבורך לטובת תושבי העיר

מנכ"ל מכבי מר רן סער ערך סיור מקיף במרכזים הרפואיים החדשים של מכבי שנפתחו בשנה האחרונה ● לפי נתוני הביטוח לאומי - מעל 5000 חברים חדשים הצטרפו למכבי מתחילת 2016 במחוז ירושלים והשפלה ● חברי הנהלת מכבי הרב שטיצברג והרב פרוינד: הנהלת המחוז משקיעה רבות בשיפור השירות למען כלל החברים, עם מרכזים מתקדמים בהתאמה מושלמת לאורח חיי הקהילה החרדית

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

השינוי האדיר במערכת הבריאות בירושלים ניכר בכל רחבי העיר כאשר האחראית על המהפך היא מכבי שירותי בריאות שפתחה בשנה האחרונה חמישה מרכזים רפואיים חדשים שנותנים מענה רפואי מקצועי ואיכותי בכל רחבי העיר. בעקבות פעילות מאסיבית זו, הגיע מנכ"ל מכבי לסיור מיוחד ומקיף במרכזים הרפואיים במרחב ירושלים, מלווה בחברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, כדי לעמוד מקרוב על הפעילות הרבה וההשקעה למען כלל חברי מכבי בעיר לנוכח התנופה המאסיבית בשנה האחרונה בפעילות משותפת של מטה מכבי והנהלת המחוז. את הסיור הובילו ראש מחוז ירושלים והשפלה, מר גידי לשץ, ומנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר.
רבני קהילת בעלזא בביקור במרכז הרפואי 'פנינת חמד' בשכונת רוממה ירושלים
רבני קהילת בעלזא בביקור במרכז הרפואי 'פנינת חמד' בשכונת רוממה ירושלים
בפתח הסיור הציג ראש המחוז בפני מנכ"ל מכבי וחברי ההנהלה את תוצאות פעילות מכבי במחוז ירושלים רבתי. ראש המחוז נתן סקירה על ההתפתחות המאסיבית של מכבי בירושלים, על המרכזים החדשים שנפתחו בשנה האחרונה, ועל אלפי החברים שהצטרפו במעברים של שנת 2016, כאשר לפי נתוני הביטוח הלאומי, הצטרפו אלפי חברים חדשים למכבי בירושלים.
ראש המחוז ציין כי מכבי השקיעה הרבה מאד במהלך השנה האחרונה, בין השאר רכשה מכבי מכשירי אולטרסאונד בשווי של מאות אלפי שקלים על מנת להתאים את רפואת הנשים לצרכי המגזר החרדי ולרוח התרבות של חברי מכבי, וכך בכל אחד מתחומי הבריאות השונים.
ראש המחוז הדגיש כי "בהמשך להבטחתי על פתיחת 5 מרכזים רפואיים, נפתחו בחודשים האחרונים ברמות וברמת שלמה, ברוממה ובהר חומה ובס"ד במהלך החודשיים הקרובים יפתח המרכז הרפואי בארנונה". מר לשץ הביע שביעות רצון רבה מנתוני המעבר האחרון והוסיף כי "המגזר החרדי רוחש אמון רב בארגון שנותן לו את השירות הטוב והמקצועי ביותר תוך התאמה מושלמת לאורח חייו".
במרכז הרפואי החדש בשכונת 'רמת שלמה' בירושלים
תמונה 2 - במרכז הרפואי החדש בשכונת 'רמת שלמה' בירושלים
הסיור החל במרכז הרפואי החדש בשכונת רמת שלמה, את פני המשלחת קיבלו מנהלת המרחב הגב' אסנת דמרי, מנהל המרכז הרפואי ר' נתי בקר ולצידו ר' שמעון גולובנציץ ור' יהושע לוי מתאמי קשרי הקהילה בשכונה, ואיש החסד מראשי הקהילה ברמת שלמה הרב משה גרשוני. ראש המחוז מר לשץ סקר בפני המנכ"ל את המרכז החדש ואת השירותים הרפואיים השונים הניתנים בו ואת התאמתם לאורח החיים של התושבים. מנכ"ל מכבי שמע על שביעות רצון וקורת רוח בשכונת רמת שלמה בעקבות פתיחתו של המרכז הרפואי החדש, כאשר מאות מתושבי השכונה כבר הצטרפו למכבי שירותי בריאות.
יצוין, כי עם פתיחת המרכז הרפואי ברמת שלמה התקבל ראש המחוז בחביבות במעונם של רבני השכונה שליט"א: הרה"ג יצחק זונדל שטרן שליט"א רק קהילת פרושים, הרה"ג יצחק הבלין רב קהילת חב"ד, הרה"ג ארי' אברהם סמג'ה שליט"א רב קהילת נר יוסף, המרא דאתרא הרה"ג דוד מורגנשטרן שליט"א, המרא דאתרא הרה"ג מתתיהו דייטש שליט"א, המרא דאתרא הרה"ג שמחה רבינוביץ שליט"א, והרה"ג מרדכי פרידלנדר שליט"א רב קהילת שומרי החומות. רבני השכונה עודדו וחזקו את ידי ראש המחוז בפעילות המבורכת למען כלל התושבים.
מנהלת המרחב ציינה, כי המרכז החדש ברמת שלמה הינו מרכז רפואי גדול ומתקדם עם כל השירותים הנצרכים לקהילה החרדית והכל בהתאמה מושלמת לצורכי התושבים ובצמוד להנחייתם של רבני הקהילה שליט״א.

במרכז הרפואי החדש 'פנינת חמד' בשכונת רוממה ירושלים

רבני קהילת בעלזא בביקור במרכז הרפואי 'פנינת חמד' בשכונת רוממה ירושלים תמונה 3 - במרכז הרפואי החדש 'פנינת חמד' בשכונת רוממה ירושלים
מכאן עברו מנכ"ל מכבי וחברי ההנהלה אל המרכז הרפואי החדש בפנינת חמד שבשכונת רוממה הצמודה לקרית בעלזא בירושלים, שם קיבלו את פני המנכ"ל ופמלייתו מנהל המרחב מר טל בר אוריון, מנהל המרכז הרפואי הרב בן ציון וובר, ומתאם קשרי הקהילה בשכונה הרב אהרן לוי. גם במרכז הזה נחשפו לעוצמה אדירה של שירותי רפואה. מנכ"ל מכבי וחברי ההנהלה ציינו כי מדובר באחד הסניפים המדוגמים ביותר של מכבי בירושלים, וניכרת ההשקעה הרבה בכל פרט ופרט. מנהל המרחב מר טל בר אוריון, הציג בפני המשתתפים את שתי הקומות של המרכז החדש, כמו כן הציג את המרכז לבריאות האישה, מרכז להתפתחות הילד, מכון הפיזיותרפיה והמעבדה. מנהל המרחב סקר בפני המשתתפים את פתיחת המרכז הרפואי והדגיש כי המרכז החדש נבנה בהתאמה מלאה לאורח חיי הקהילה החרדית בעצה אחת עם רבני הקהילה.
יצוין, כי עם פתיחת המרכז הרפואי החדש בשכונת רוממה בירושלים – בבניין פנינת חמד הצמודה לקריית בעלזא בירושלים, ערכו רבני קהילת בעלזא סיור מקיף במרכז החדש, כדי לעמוד מקרוב על הפעילות הרבה וההשקעה למען חברי מכבי באזור. הרבנים שהשתתפו בסיור הם: הגאון ר' שלמה בינט, הגאון ר' אהרן זיכרמן, הגאון ר' שלום גרוס, הגאון ר' שמואל בנימין שפרינצלס, הגאון ר' אלימלך גרוס, הגאון ר' שלום ישראל דירנפלד, והגאון ר' נפתלי מושקוביץ. רבני בעלזא הביעו התפעלות לנוכח ההשקעה העצומה באיכות שירותי הרפואה, וציינו כי הם שבעי רצון מהמהלך של מכבי להביא את שירותי הרפואה המקצועיים ביותר לירושלים, ובמיוחד במרכז רפואי זה שייתן מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לתושבי קריית בעלזא והסביבה. הרבנים הדגישו כי הם התוודעו להשקעה עצומה של הנהלת מכבי במרכז רפואי מתקדם בהתאמה מושלמת לאורח חיי הקהילה החרדית". במהלך המפגש סוכם עם הרבנים על שיתוף פעולה במגוון תחומים: דובר על קיום כנסי רפואה והלכה עם רבני בעלזא בו יועלו נושאי בריאות שונים, כמו"כ סוכם על קיום פעילות מיוחדת לקידום אורח חיים בריא יותר בקרב קהילת בעלזא, וכן סוכם על קיום פגישות שותפות עם ראשי קהילת בעלזא על מנת לתת מענה מושלם לחברי מכבי תושבי קרית בעלזא הצמודה למרכז החדש ולתושבי השכונות הסמוכות.
הסיור הסתיים במרכז הרפואי החדש בשכונת הר חומה המשרת את תושביה החרדיים והדתיים של השכונה, המרכז החדש בהר חומה שברחוב הרב כדורי, הצטרף למרכז הרפואי שכבר קיים בהר חומה ברחוב הרב ליכטנשטיין, במרכזים אלו ניתנים מגוון שירותי רפואה בזמינות גבוהה לכל המשפחה: מנהלת המרחב הגב' הילה לשם קיבלה את פני המשתתפים והציגה בפניהם את המרכז החדש ואת השירותים הניתנים בו לכלל תושבי השכונה. מנהלת המרחב ציינה "כחלק מהמהלך הכולל במחוז ירושלים היא שמחה להיות חלק מההצלחה בפתיחת המרכז הרפואי החדש בהר חומה ולהנגיש לתושבי השכונה את שירותי רפואה המתקדמים והאיכותיים ביותר של מכבי שירותי בריאות", הגב' לשם הוסיפה, "כמנהלת המרכז הרפואי בקרית יובל הצמודה לשכונת בית וגן, אני ערה לצרכים הייחודיים של הציבור הדתי והחרדי ואנו מתאימים את כלל השירותים לאורח חיי הקהילה".
לאחר הסיור התקבלו מנכ"ל מכבי רן סער חברי ההנהלה, ראש המחוז, ומנהל השיווק למגזר החרדי אצל הרב עמרני שליט"א שקיבל אותם בחביבות מיוחדת לרגל שמחת הבר מצוה לבנו. מנכ"ל מכבי סקר בפני הרב את פתיחת המרפאה החדשה בשכונה ואת השירותים הרפואיים השונים בהר חומה ואת התאמתם לאורח החיים של התושבים. הרב עמרני שיבח את מכבי על השירות הרפואי המיטבי שהם מעניקים לתושבי העיר בכלל, ועודדו וחיזקו את ראש המחוז ואת הנהלת מכבי על היוזמה הברוכה בפתיחת המרכז הרפואי החדש שמכבי פתחה בשכונה. הרב עמרני הדגיש שלתושבי השכונה בהחלט מגיע לקבל את השירות האיכותי ביותר של מכבי שהיא מובילה בכל הריכוזים החרדים בארץ.
מנכ"ל מכבי מר רן סער סיכם את הסיור מנקודת מבטו ובדבריו ציין: מכבי החלה במהפך הבריאות בירושלים. אנו נתמיד להביא את שירותי הרפואה הטובים ביותר כי גם לתושבי ירושלים מגיעים שירותי רפואה איכותיים. מנכ"ל מכבי הוסיף בסיפוק כי ניתן כבר לראות את פירות ההשקעה במרכזים רפואיים של מכבי שלא מביישת את תושביה ואין זה פלא שמכבי צומחת וגדלה גם בירושלים ואלפי חברים בוחרים בכל מעבר להצטרף למכבי.
ראש מחוז ירושלים ציין "כי במרכזים הרפואיים החדשים בירושלים הושם דגש על שירות ויחס אישי לכל חבר וחבר, כמו"כ מושקעים מאמצים רבים על מנת להביא לזמינות מירבית של כלל השירותים. עוד הדגיש ראש המחוז שמגמת ההתרחבות וההתעצמות של מכבי בירושלים תימשך, בדגש על פריסת שירותים ומכונים, התאמת השירותים לצרכי החברים, השתלבות בקידום בריאות בקהילה". מר לשץ הביע שביעות רצון רבה מנתוני המעברים והוסיף כי "המגזר החרדי רוחש אמון רב בארגון שנותן לו את השירות הטוב והמקצועי ביותר תוך התאמה מושלמת לאורח חייו".
אלפי מטופלים מרוצים ברחבי הארץ מעידים על שביעות רצונם מטיפול מסור ומקצועי שקיבלו מרופאים אלו, והוסיף כי נאמנותם של חברי מכבי מעודדת אותנו ומחייבת אותנו לפעול במלוא המרץ ובצורה מיטבית לקידום הבריאות בעיר. אנו עושים זאת הן על ידי מתן שירות רפואי טוב ביותר, והן על ידי שיתופי הפעולה לרווחת תושבי העיר. כל הסקרים שנערכו בעיר מעידים על שביעות רצון גבוהה מהשירותים הרפואיים של מכבי. בסקר שביעות רצון מקיף שנערך נמצא כי מכבי מובילה בפער משמעותי על הקופות האחרות. רוב הנשאלים ציינו כי מכבי היא הקופה הטובה בעיר עם רמת השירות הגבוהה ביותר. נתונים אלו מחייבים אותנו לפעול למען החברים ולמען הקהילה. את כל השירותים הרפואיים שלנו אנו מנגישים בצורה המיטבית ביותר לאורח חיי הקהילה בעיר".
הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד ציינו כי "שמחנו להיחשף לעובדה שהנהלת המחוז והמרחב משקיעים רבות בשיפור השירות למען כלל החברים ובכללם החברים החרדים. מצאנו שירותים מותאמים, תוך התחשבות באורח החיים ובשיתוף פעולה הדוק עם רבני העיר ומורי ההוראה שליט"א", ציינו חברי ההנהלה של מכבי.

במרכז הרפואי החדש בשכונת 'הר חומה' בירושלים

במרכז הרפואי החדש בשכונת 'הר חומה' בירושלים

מנכ"ל מכבי וראש מחוז ירושלים במעונו של הגר"א עמרני שליט"א בשכונת הר חומה

תמונה 4 - מנכל מכבי וראש מחוז יירושלים במעונו של הגרא עמרני שליטא

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture