הזמנתם שליחות דרך דואר ישראל ולא קיבלתם? יתכן שהמוצר שהזמנתם זרוק במחסן ללא השגחה. לפחות כך קרה ליואב ריבק שהזמין מאוורר מאתר בחו"ל דרך דואר ישראל ולאחר ששליחותו התעכבה הוא החליט לתפוס יוזמה ולנסוע לברר מה קורה עם הזמנתו במחסן בבני ברק.
להפתעתו הוא גילה "מחסן פרוץ לחלוטין" ממנו אפשר להיכנס, לצאת ואף לקחת חבילות ללא מפריע. הוא החליט לפרסם את דבר המקרה שאירע לו ברשת החברתית בצירוף תמונות המעידות כי אכן יש במקום אלפי חבילות במחסן נטוש ללא שמירה בכניסה.
"אם החבילות שלכם לא מגיעות אליכם, כמוני, אז תדעו שיש מצב גדול שזה בגלל שהן סתם זרוקות במחסן פרוץ לחלוטין שנראה כמו סניף דואר בניגריה, בלי שמירה ובלי השגחה, וכל אחד יכול פשוט להיכנס ולקחת כמו שאני עשיתי והחזרתי רק כדי לראות אם מישהו ישים לב. במקביל, אשמח לקבל את המאוורר שהזמנתי במאתיים שקל ואיבדתם כי נורא חם לי".
בשיחה עם דה מרקר סיפר ריבק: "הם תיאמו איתי כמה פעמים שליח, ולא הגיעו. זה שירות דואר שליחים של דואר ישראל. כמו UPS. אמור להיות שירות מפנק ששולח אליך את החבילה עם שליח מתואם עד הבית. בפעם השלישית שהתקשרתי אמרו לי "כשנמצא את זה נחזור אליך". בשבועיים האחרונים הפסיקו לענות לטלפון. מרוב עצבים החלטתי פשוט ללכת לשם לראות מה זה. זה נראה כמו הסניף של החברה הגרועה בעולם. כמה פקידים עצובים שמסביבם אלפי חבילות מפוזרות בלי שום היגיון או סדר".
לדבריו מדובר בחבילה ענקית שקשה מאוד לאבד, מה גם שאיבוד החבילה אינו סביר במקרה שלו מאחר והוא קיבל מהדואר הודעה כי החבילה התקבלה אצלם טרם ההליכה לסניף. הוא מסכם: "אחד הפקידים יושב מזיע ומבואס מדבר בטלפון עם מישהו שקרה לו אותו דבר כמו שקרה לי, מנסה להרגיע אותו. הרגשתי כאילו אני בסרט", הוא אומר.
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "הלקוח הגיע לסניף זמן קצר לאחר ביצוע הליך פריקת חבילות, הנעשה תחת בקרה. אנו נלמד את המקרה ובהתאם נדאג להפיק לקחים. במקביל, אנו ניצור קשר עם הלקוח ונתאם מולו מועד מסירה חדש".