ראשי 'למעשה' בראשות הגר"ע אופמן שליט"א נועדו בבית ועידת הרבנים לביצור חומת הדת

בבית ועידת הרבנים לביצור חומת הדת בארה"ק הפועל מטעמם ובשליחותם גדולי ישראל שליט"א כנגד סכנות הטכנולוגיה, אירחו את ראשי ארגון 'למעשה' העוסקים בפעילות נרחבת בקרב כלל הקהילות החרדיות בארה"ק להכוונה ופתרונות לפרנסה. לרגל הרחבת הפעילות בדאגה ועזרה לציבור

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אל מול השאלות המגיעות לפתחם של רבני הארגון, הגיעו ראשי הארגון יחד הגר"ע אופמן שליט"א, מו"ץ בהעדה החרדית וחבר וועדת הרבנים לענייני תקשורת, בכדי ללמוד ולהכיר מקרוב את פתרונות הסינון כהלכה במקומות העבודה.

הגאון רבי עמרם אופמן שליט"א, הודה תחילה במילים נרגשות לראשי בית ועידת הרבנים לביצור חומת הדת על המהפכה הקדושה והחשובה שהם מחוללים בקרב כלל הציבור החרדי, כאשר הם מעמידים אנשי מקצוע שעוזרים ומסייעים בייעוץ ומענה לכל אחד ואחד ובחינם ללא כל עלות, הגר"ע אופמן הפליג בדברי שבח על זכויותיהם של מייסדי המקום אשר מקדישים מזמנם יומם ולילה למען המערכה הגורלית על המשכיות הדור, "מפעים ומרגש לראות יהודים שיראת ה' בלבבם שקמו ופעלו בכל הכוח ועצרו את התפשטות הסכנה האיומה ה"י, אמר הגר"ע אופמן, "אשרי חלקכם שעל ידכם ראו כל המעסיקים את חובת העניין, ועל כן כיום יש נכונות בכל מקום לקבל ולעמוד על התקנות ולהתקין סינון כראוי – צריך להמשיך ולהודיע לכולם על הסכנות הרבות האורבות ל"ע בפגעי הטכנולוגיה וע"כ שכיום איכא דרכא אחרינא בכל דבר ועניין".

אנשי המקצוע של 'מוקד סיוע וייעוץ לחסימה כהלכה' הכירו בפני מנהלי ארגון "למעשה" הרב יחזקאל קליין והרב משה אשלג את מגוון מסלולי הסינון לעומקם וכן את הבעיות הרבות והמורכבות שנוצרות בהרבה מקרים כאשר לכל דבר הם משתדלים למצוא פתרון כהלכה.

ארגון 'למעשה' שנוסד על מנת להיות דלת כשרה ונכונה לזקוקים לפרנסתם, סיכמו בתום הסיור המקצועי בבית וועידת הרבנים לביצור חומת הדת על שיתוף פעולה מתמשך בכדי למנוע את פגעי הטכנולוגיה במקומות העבודה.

תחילה, העבירו האנשים האמונים במוקד המקצועי לחסימה כהלכה למנהלי ארגון 'למעשה', הנחיות מקצועיות וברורות שילוו את הארגון בהמשך הדרך כיצד יש לפעול באופן כללי בכל הנושא של סינון במקומות עבודה, לאחר מכן, סיכמו הגר"ע אופמן ומנהלי הארגון כי ב'למעשה', בנוסף לכל הפעילות הנרחבת והמסועפת הנעשית תחת פיקוח רבני צמוד, יהיה מעתה ייעוץ ומענה ע"י המוקד המקצועי לכל מי שמוכרח לצורך עבודתו בסינון ופיקוח כהלכה.

ארגון "למעשה" שבהכוונת ובברכת גדולי הדור שליט"א פועל לסייע ולעזור בצורה כשרה ובאופן מקצועי וכשר לאלו הצריכים לכך. לפני חג השבועות, אף עלו ראשי הארגון למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א להתברך מפיו וליטול עצה ותושייה לקראת הרחבת הפעילות. מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א הביע קורת רוח מרובה ובירך בחום את ראשי הארגון על עשייתם הברוכה והעניק את ברכת הדרך להמשך הפעילות הענפה.

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture