שב”ק פרשת מסעי • אירועי השבת בחצרות הקודש

כמידי שבוע בחצרות האדמו”רים, הרבנים, גדולי ישראל וקהל אנשי שלומינו • מדור אירועי השבת בחצרות הקודש המעודכן והטוב ביותר - רק ב-JDN

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יום שישי:

יומא דהילולא: היום חל יומא דהילולא קדישא של אהרן כהן גדול אוהב שלום ורודף שלום, וכידוע בשם הרה"ק רבי מרדכי מנדבורנה זיע"א, שלהדליק נר ביומא דהילולא היא סגולה לפרנסה, ורבים ראו ישועות, שמו המלא להדלקת נר לעי"נ אהרן בן עמרם זכותו יגן עלינו. כמו"כ חל היום יומא דהילולא של אלעזר ואיתמר בני אהרן הכהן זיע"א.

לעלוב בני ברק: כ"ק האדמו"ר מלעלוב בני ברק שליט"א ששהה בשבועות האחרונים למנוחה בבית אביו בעיה"ק צפת, ישוב היום למעונו שבשיכון ה' בבני ברק.

סאסוב – תולדות אברהם יצחק: הבוקר תתקיים שמחת הברית מילה לנכד כ"ק האדמו"ר מסאסוב שליט"א, בן לבנו הרה"צ רבי חנוך העניך שליט"א, חתן כ"ק מרן האדמו"ר מתוטלדות אברהם יצחק שליט"א, השמחה תתקיים בהיכל ביהמ"ד סאסוב ברחוב רש"י בירושלים.

קרעטשניף סיגעט: הבוקר יתפלל כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט שליט"א את תפילת שחרית ומוסף דראש חודש בציונו של זקינו הרה"ק רבי מרדכי'לע מנדבורנה זי"ע, בסיום התפילה יערוך במקום סעודת ראש חודש.

נדבורנה אלעד: כ"ק האדמו"ר מנדבורנה אלעד שליט"א, יתפלל את תפילת שחרית ומוסף דראש חודש בציונו של הרה"ק רבי ישעיהל'יע קרעסטיער זי"ע שבהונגריה.

נדבורנה ירושלים: כ"ק האדמו"ר מנדבורנה ירושלים שליט"א, יתפלל הבוקר את תפילת שחרית ומוסף דראש חודש בציונו של התנא האלוקי רשב"י זיע"א באתרא קדישא מירון.


 

שבת קודש:

אלכסנדר: כ"ק האדמו"ר מאלכסנדר שליט"א ששוהה למנוחה בשווייץ יחד עם מס' מצומצם מחסידיו, יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים יחד עם קהל חסידיו מרחברי אירופה שיגיעו לשהות במחיצתו.

שמחת החתונה בחצרות אלכסנדר - קאמרנא - טשכנוב - דרכי תורה (86)

באבוב 45: כ"ק מרן האדמו"ר מבאבוב 45 שליט"א ששוהה במשך ימי הקיץ עם בחורי המתיבתא, במחנה מתיבתא בפראקסוויל שבהרי הקעטסיל. יערוך את התפילות והשולחנות הטהורים בהשתתפות הבחורים ורבני הישיבה.

בעלזא: כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א ששוהה למנוחה במעון קדשו בקרית יערים – טלז סטון, יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים עם מנין מצומצם של בני משפחתו ומקורביו.

ויז'ניץ: מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א ששוהה למנוחה בעיירת 'חלדודנא' שבמחוז וויליס שבבריטניה אצל בעל אכסנייתו ר' יעקב אדלר הי"ו מנגידי חצר הקודש ויז'ניץ. האדמו"ר יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים עם משמשיו ובני משפחתו יחד עם קהל החסידים מרחבי אירופה וארץ הקודש שישבתו בסמוך לאכסנייתו.

ויז'ניץ: כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א ששוהה למנוחה בעיירת מאלויה שבשוויץ, בבית האכסניה של הנגיד ר' דוד אריה גליצקי הי"ו, האדמו"ר יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים יחד עם קהל החסידים מרחבי אירופה.

לעלוב: כ"ק האדמו"ר מלעלוב שליט"א ששוהה למנוחה בבית אביו האדמו"ר זצ"ל בעיה"ק צפת, יערוך את תפילותיו ואת שולחנותיו הטהורים בצל חסידיו בהיכל בית המדרש לעלוב בעיר.

אשלג: השלום זכר להלודת הנכד לכ"ק האדמו"ר מאשלג שליט"א בן לבנו הרה"צ רבי דוד אהרן אשלג חתן הרה"צ יעקב שלום טויב ראב"ד עתלית. השמחה בהיכל בית המדרש אשלג ברחוב שד"ל 4 בבני ברק.

לעלוב ירושלים: השבת תתקיים שמחת השלום זכר לרגל הולדת הנין לכ"ק האדמו"ר מלעלוב ירושלים שליט"א, נכד לבנו הרה"צ רבי יהודה אריה בידרמן שליט"א, בן לבנו הרב זלמן בידרמן שליט"א, חתן הגה"צ רבי ישראל לייפער שליט"א. השמחה תתקיים בשולחנו הטהור של כ"ק האדמו"ר שליט"א בהיכל בית מדרשו שבשכונת בית ישראל בירושלים, כמו"כ לרגל שבת היארצייט ה- 12 של כ"ק מרן האדמו"ר מלעלוב ישרושלים זצ"ל, יגש בנו לתפילות השבת ויערוך את השולחנות הטהורים לזכרו.האדמור-מלעלוב-ירושלים-חיתן-נכד-ראשון-85

נדבורנה: כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א ששוהה למנוחה בעיירת הנופש הינטרגלם שבאוסטריה. האדמו"ר יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים יחד עם רבני החסידות וקהל חסידים מצומצם מרחבי אירופה שישבתו בצל הקודש.

נדבורנה אלעד: כ"ק האדמו"ר מנדבורנה אלעד שליט"א שיצא אמש במסע הקודש 'רב להושיע', יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים יחד עם קהל חסידיו בעיירת קרעסטיר שבהונגריה.

נדבורנה ירושלים: כ"ק האדמו"ר מנדבורנה ירושלים שליט"א, ששוהה למנוחה בעיה"ק צפת יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים באכסנייתו בעיר יחד עם בחורי קיבוץ דישיב"ג, ומס' מקורבים מצומצם.

סאטמר: כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמר שליט"א השוהה בקעמפ מחנה 'דברי יואל' עד לאחר תשעה באב, ישבות השבת ויערוך את התפילות והשולחנות הטהורים בקעמפ מחנה 'דברי יואל' בסוואן לעיק בניו יורק, בסעודת שבת יסעד יחד עם שיעור אחד מהישיבה.

סאטמאר: כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א ששוהה למנוחה בעיירת הנופש בהרי הקעסטיל בניו העמפשיר שבארה"ב, ערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים יחד עם בחורי הישיבות גדולות של סאטמאר.

שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ • מעמד סיום הש''ס בישיבק 'חכמת אליעזר' סערט ויז'ניץ בבני ברק (6)סערט ויז'ניץ: כ"ק מרן האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א ששוהה למנוחה בעיירת הנופש קפרון שבאוסטריה יחד עם מס' מצומצם מחסידיו, יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים יחד עם קהל חסידיו מרחבי אירופה שיגיעו לשהות במחיצתו.

סקולען: כ"ק מרן האדמו"ר מסקולען שליט"א ששוהה למנוחה בעיירת סיגעט יחד עם מקורביו באי ביתו וגבאיו, יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים במקום.

קאסוב ב"פ: השבת ישבות בעיה"ק ירושלים כ"ק האדמו"ר מקאסוב ב"פ הרה"צ רבי שרגא פייביש האגר שליט"א, את התפילות והשולחנות הטהורים יערוך בהיכל בית המדרש ויז'ניץ מאנסי ברחוב אדניהו הכהן 22 בעיר, את הבאטע בליל שבת קודש יערוך בשעה 23:15 בדיוק.

קרעטשניף ירושלים: כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף ירושלים שליט"א ישבות בבורמוס שבאנגליה, שם שוהה למנוחה יחד עם מספר מקורבים.

מַה שְּׁאֵלָתֵךְ • פורים טיש בחצר הקודש קרעטשניף סיגעט (7)קרעטשניף סיגעט: כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט שליט"א ששוהה השבת בציונו של זקינו הרה"ק רבי מרדכי'לע מנדבורנה זי"ע בבישטנא שבאוקריינה, יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים בצילא קדישא יחד עם כמאה מחסידיו במסגרת מסע הקודש.

צאנז: כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א ששוהה בשבועות האחרונים במעון הנופש בקיסריה, יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים יחד עם קבוצה מצומצמת מחסידיו.

תולדות אהרן: כ"ק מרן האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א ששוהה בעיירת הנופש הינטרגלם שבאוסטריה, יערוך את תפילותיו ושולחנותיו הטהורים יחד עם קבוצה מצומצמת מחסידיו מרחבי אירופה שישבתו בצל הקודש.



לשליחת תמונות ומראות קודש או עידכונים על הנעשה בחצרות הקודש שלחו ל: [email protected]

אגוטן לעכטיגען שבת

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture