"המסלולים החדשים לא יותר זולים מהמסלולים הכשרים"

צוות JDN שוחח עם עשרות לקוחות החברות הוותיקות – פלאפון, פרטנר, סלקום ומירס – ורובם השיבו באותה מטבע: "אנחנו לא ממהרים לעבור לחברות החדשות, המסלולים שלנו, הכשרים, מאוד זולים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

למרות התחרות הקשה בין חברות הסלולר וההכרזות על מבצעים חסרי תקדים, לקוחות הסלולר בישראל עדיין סקפטיים ולא ממהרים לעבור לחברות החדשות. בדיקת JDN מגלה כי לקוחות החברות הוותיקות לא ממהרים לשדרג את מסלולי הסלולר שלהם.

"החברה הסלולרית היחידה שמבטיחה קווים כשרים היא גולן טלקום", סיפר שלמה ל-JDN. "אני נרשמתי לחברה, רק בגלל שניתן לחייג ל-29 מדינות בחו"ל בחינם. המסלול הכשר שיש לי כעת מאוד זול ואני לא עובר את החבילה, אבל שיחות לחו"ל זה משהו שאני מרבה להשתמש, אז כדאי לי לעבור".

עוד באתר:

[postim]

שלמה לא לבד. עשרות משתמשי סלולרי כשר סיפרו לנו כי יש להם חבילה של 1,000 – 1,500 דקות לחיוג למספרים כשרים וטלפונים נייחים בתשלום חודשי נמוך, והם לא עוברים את החבילה. "אני לא מתקשר למנויים לא-כשרים", סיפר אברהם יוסף. "רוב אנשי הקשר שלי הם חרדים, אנשים עם מכשירים כשרים, אליהם אני יכול להתקשר במסגרת החבילה שיש לי. אנשים שנותנים לי מספר לא כשר – אני מבקש מהם מספר בזק, כדי לא לשלם על השיחה.

"לפעמים יוצא שאני צריך להתקשר למספר לא כשר, אז אני ממש מקצר בשיחה, כי חבל על הכסף. בסוף החודש, בדרך כלל, החשבונית שלי לא מגיעה למאה שקלים, לפעמים הרבה פחות מזה", סיכם אברהם יוסף.

שלמה זלמן: "יש לנו במשפחה 6 מכשירים כשרים וכולם עם אותו מסלול. הילדים שלי יודעים לא להתקשר למספרים לא כשרים, וכולנו בבית מקפידים מאוד להתקשר רק למספרים כשרים או לנייחים. אנחנו בחברת סלקום, משלמים על כל מכשיר פחות מ-50 שקלים, ואף פעם לא חורגים מהחבילה".

לדברי שלמה זלמן, "אין טעם לעבור למסלולים אחרים, כי התרגלנו לזה שאפשר להתקשר רק למספרים כשרים. אנחנו חוסכים מאוד בחשבון הסלולרי ובינתיים אין חברה אחרת שנותנת לנו אלף חמש מאות דקות למנויים כשרים ונייחים במחיר כל כך אטרקטיבי".

חטוף והזמן כי מחר לא יהיה?

צוות JDN שוחח עם עשרות לקוחות החברות הוותיקות – פלאפון, פרטנר, סלקום ומירס – ורובם השיבו באותה מטבע: "אנחנו לא ממהרים לעבור לחברות החדשות, המסלולים שלנו, הכשרים, מאוד זולים".

שמואל, לקוח סלקום זה 6 שנים, הסביר מדוע הוא לא ממהר לקנות קו חדש: "לדעתי כדאי להמתין תקופה, לראות איך הלקוחות מתייחסים לחברות החדשות".

לדבריו, "צריך לבדוק עוד חודשיים-שלושה אם יש להם תקלות, איך השירות, והכי חשוב, אם אין 'טעויות' בחשבוניות בסוף החודש. שילמנו עד עכשיו, נמשיך לשלם עוד קצת".

נצלו את התחרות כדי לשלם פחות

אחרי יום עמוס בשורות בענף הסלולר, ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה לגזור קופון ממשלתי על פתיחת שוק הסלולר לתחרות.

בצעד לא שגרתי, משרד ראש הממשלה פרסם את ההודעה הבאה ברשת החברתית: "המהפכה בשוק הסלולר כבר מאפשרת לכל אחד ואחת מכם לשלם הרבה פחות ממה ששילמתם עד עכשיו. נצלו את התחרות כדי לשלם פחות".

'כלכליסט' מדווח כי לפני כמה חודשים שיבח נתניהו את מאמציו של שר התקשורת משה כחלון בנושא, וביקש משאר השרים "להיות כחלונים" בתחומים עליהם הם אמונים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שטיות

כדי להישאר בשוק צריכה גולן טלקום להשיג 7% מהשוק בתוך פרק זמן מסוים.
חבר'ה יקרים !
איפה התודעה הצרכנית שלכם.
עד היום גזלו אותנו כל חברות הסלולר, גם הוט כחברת תקשורת גזלה אותנו.
סוף סוף קמה חברה, שאצלה אין בעיות בחשבונית, ולמה? משום שההסכם שלה פשוט והכל ללא הגבלה, אז אין מה לבדוק.
החברות הגדולות והישנות שילמו הון עתק לאין סוף פקידות שכל תפקידן היה להסביר את החשבונות הבלתי ברורים, בכוונה.
גולן טלקום דאגה להוציא את הידיים החמסניות של כל חברות הסלולר מכיסנו.
ואני שומע פה תגובות כמו, נראה, נבדוק, נשקול….
אם גולן טלקום לא תעמוד ביעד, שהוא 7% מהשוק היא תסגור את העסק, ואז כולנו נראה איך המחירים נוסקים במהירות כלפי מעלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture