השר דרעי עם נערי מדרשה בבית שאן: ״יש לכם יכולות. תאמינו בעצמכם״

"אתם העתיד שלנו, את כל המשאבים אנחנו משקיעים רק בכם, בחינוך. אתם העתיד שלנו. כל הפעולות שאנו עושים זה רק בשבילכם, כדי להצמיח דור חדש לתפארת" • את הדברים אמר היום יו"ר ש"ס ושר הפנים הרב אריה דרעי, בפני תלמידי מוסדות 'ישועה ורחמים' של רשת החינוך בני יוסף בבית שאן במסגרת סיור רשמי שקיים בעיר • צילום: יעקב כהן

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אל השר התלוו סגן שר הפנים הרב משולם נהרי, מנכ"ל תנועת ש"ס ורשת החינוך 'בני יוסף' הרב חיים ביטון, ומנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז.

את פני פמליית השר קיבל ראש העירייה רפי בן שטרית, רב העיר הרב יוסף יצחק לסרי שליט"א, וכן סגן ומ"מ ראש העיר מטעם ש"ס הרב פנחס בדוש, שניצח על ארגון והצלחת הביקור.

את הסיור פתח שר הפנים בסיור במוסדות החינוך "חסד ורחמים" המפארים את העיר, בניהולו של הרב שמעון נגר. באירוע קבלת הפנים שנערך בבית הספר לבנות, צפה השר בהתרגשות במאות התלמידות המתחנכות בדרך ישראל סבא. "מחמם את הלב לראות אתכן ממשיכות בדרך האמהות הקדושות", אמר השר דרעי לתלמידות. לאחר מכן סייר השר בתלמוד תורה לבנים והתרשם מרמת הידיעות של התלמידים. השר הבטיח לדאוג לתנאים טובים יותר עבור מבנה תלמוד התורה, כיאה לבני מלכים.

משם עבר השר לביקור במרכז לקשיש והתפעל מפעילות החסד והרווחה הנעשית במקום לטובת האזרחים הוותיקים. בישיבת עבודה מיוחדת שהתקיימה בבניין עיריית בית שאן, השתתפו בכירי העירייה. ראש העיר קידם בברכה את השר האורח ואמר כי צוות משרד הפנים והעוזרים קשוב ונמרץ ומטפלים בצרכי העיר. השר הרב דרעי: "בית שאן עשתה כברת דרך יפה בדרך לרשות עצמאית. אני מתרשם שהעירייה עושה הכל כדי להיות איתנה יותר. תמשיכו עם התכניות ואנחנו נמשיך בסיוע לעיר. אני משוכנע שב-2017 מצבכם יהיה טוב יותר".

בהמשך הניח השר אבן הפינה לבית מדרש "זוהר התורה" ומרכז חסד עירוני לתושבי העיר, וכן ביקר במוסדות 'חנוך לנער' של אל המעיין בניהולו של הרב פנחס בדוש. השר צפה בנערים במשחק הסנוקר והרעיף עליהם אהבה. "יש בכם יכולות", אמר השר לנערים, "תאמינו בעצמכם ותגיעו רחוק".

בארוחת צהרים שנערכה לכבוד הפמליה פתח רב העיר, הרב יוסף יצחק לסרי ואמר: "רבי אריה שומר על גחלת התורה. רואים זאת בכל המאבקים של היהדות, כמו נושא הכותל ועוד. בית שאן היא עיר מסורתית, אין כמוה ביחסים המיוחדים בין דתיים לשאינם. אין שום חנות פתוחה בשבת והכל נעשה בדרכי נועם ובאהבה".

סגן ראש העיר הרב בדוש סיפר על המהפכה הרוחנית שעברה בית שאן. "כשהגעתי לעיר, בשבתות הכבישים היו מלאים במכוניות עם מוזיקה רח"ל. כיום ב"ה, בתי הכנסיות מלאים בשיעורי תורה והרחובות שקטים. הכל בזכות הפעילות של אל המעיין בקרב נוער, צעירים ופנסיונרים".

השר הרב דרעי סיכם את הביקור ואמר: "אני יוצא מכאן בתחושה טובה. יש כאן אחדות נפלאה. המרכז הרוחני שהקמתם לצעירים הוא דבר גדול המעלה את כבודה של בית שאן. בניתם אותו בתנאים קשים וכעת יהיה לכם יותר קל. לראש העיר יש צוות טוב שלוקח את העיר למקום נכון. אני מקווה לסיים בזמן הקרוב את תכנית הצפון וכך נוכל לסייע לכם יותר".

דרעי בבית שאן (5) דרעי בבית שאן (6) דרעי בבית שאן (7) דרעי בבית שאן (8) דרעי בבית שאן (9) דרעי בבית שאן (10) דרעי בבית שאן (11) דרעי בבית שאן (13) דרעי בבית שאן (15) דרעי בבית שאן (16) דרעי בבית שאן (17) דרעי בבית שאן (18) דרעי בבית שאן (19) דרעי בבית שאן (20) דרעי בבית שאן (21) דרעי בבית שאן (22) דרעי בבית שאן (23)

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture