'ועידת ש"ס השלישית' יצאה לדרך: "ההבטחות שלנו אינן סיסמאות"

מאות נציגי התנועה ברשויות המקומיות יעבירות את הסופ"ש הקרוב במלון רמדה בירושלים, שם יהנו מהרצאות ותכניות שונות במסגרת ועידה שארגנה המפלגה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר סיעת בכנסת ח"כ הרב יואב בן צור בכינוס תנועת ש"ס במלון רמדה: "אני מברך על קיום הכנס החשוב הזה בתקופה בה תנועת ש"ס מתחזקת ומובילה מהפכה חברתית, בהנהגתו של יו"ר התנועה ושר הפנים, הרב אריה דרעי. בימים אלו יותר מתמיד, אנו מוכיחים לציבור הישראלי כולו כיצד הבטחותינו הרבות אינן סיסמאות של בחירות, אלא ביטוי לעשייה מוצלחת, עמה איש לא יכול להתווכח ואותה איש לא יכול להכפיש" 

במהלך נאומו שיתף ח"כ בן צור בפועלו למען חיזוק הקשר בין דת ומדינה ובעשייתו החברתית ואמר: "במסגרת פעילותי כח"כ וכיו"ר סיעת ש"ס, הובלתי ואמשיך להוביל שורה של חוקים שמטרתם לעשות צדק חברתי, להוציא את השקופים והשכבות המוחלשות  מן
המעגל הבלתי נראה. ולצערנו – הבלתי נספר. בתוך כך, אני מוביל רפורמה להסדרת תהליכי גבייה הוגנים בהוצאה לפועל, הכוללת שורה של הצעות חוק וביניהן: מניעת עיקול כספי ערובה שמטרתם לשחרר חייבים ממעצרים, (בגין החובות), ביטול ריבית פיגורים לחייבים העומדים בצו התשלומים, במטרה לאפשר לכמה שיותר אזרחים בעלי חובות לעבור תהליך שיקום כלכלי ולחזור למוטב. יתר על כן, יזמתי את הצעת החוק להצמדה הדרגתית של קצבאות הנכים לשכר המינימום ואת הארכת הקצבאות לסוכרתיים עד גיל 18, שאושרה כתקנה בביטוח הלאומי"

"במסגרת הצעות החוק, הגשתי גם את הצעת החוק לקידום זכויות חברתיות ושירותי רווחה לאנשים עם אוטיזם, מתוך שאיפה להוביל רפורמה בתחום, שתאפשר לכל אדם בעל אוטיזם לקבל אבחון, שירותים חברתיים, ומענה מקצועי מהמדינה ע"פ מצבו האישי. כמו כן, כינסתי ואמשיך לכנס מפגשי שולחנות עגולים עם כ-18 ראשי ארגוני ונציגי נכים, ח"כים מכל סיעות הבית וזאת על מנת לייעל את שלבי גיבוש החוק"

"מתוקף הרגישות הציבורית הרבה לסוגיית המיסים וייעודם, יזמתי והגשתי את חוק יסודות התקציב, המחייב את המדינה לפרסם דו"ח מפורט לציבור על הכנסותיה והתנהלותה עם מיסים.  חוק זה יטיב עם הציבור ויקל עלינו בניהול משאות ומתנים קואליציוניים"

"על מנת לטפל במצוקת נהגי האוטובוסים, להגדיל את מספרם, ולייעל את תפקוד התחבורה הציבורית, יזמתי הצעת חוק שתכיר בתפקידם של נהגי האוטובוסים כעבודה מועדפת לחיילים משוחררים, ותעודד צעירים להשתלב בעיסוק זה"

"חברי היקרים, על מנת לשמר ולחזק את הקשר בין דת ומדינה, אני מוביל עשייה פרלמנטרית ושורה של תיקוני עוולות בתחומי דת ומדינה.  בתוך כך, יזמתי את הצעת החוק למתן פטור מתשלומי ארנונה לישיבות ולבתי מדרש, שבע"ה תאפשר ותעודד לימוד תורה ללא רדיפה ע"י פקידי העירייה, כמו כן קידמתי את הפטור מהיטל גניזה לתשמישי קדושה, על מנת למנוע מצבים בהם בתי כנסת ותפילה נקלעים לחובות כבדים ומוסתים מייעודם"

"כיו"ר השדולה להסדרת הליכי גבייה הוגנים בהוצאה לפועל, הובלתי את הצעת החוק למניעת עיקול מיטלטלין מבתי תפילה, וזאת על מנת למנוע סיטואציות בהן רכוש הנתרם לצורך הנצחה ממשפחות לבתי תפילה, נקלח בברוטליות ע"י המדינה. לצד נושאים אלו, הגשתי הצעות רבות לסדר בתחומי דת ומדינה הכוללות את נושא השבת והשמירה עליה, את שינוי הייעוד של בית הכנסת, תפארת ישראל, שהושהה  לבחינה מחודשת ע"י שר השיכון, יואב גלנט"

"על מנת להעניק מענה בתחומי דת והלכה לרבנים ספרדיים מכל העולם וביוזמתו הברוכה של יו"ר התנועה, הרב דרעי, ליוויתי את כנס הרבנים הספרדי הראשון בישראל שהתקיים בשיתוף ההסתדרות הציונית העולמית"

"מורי ורבותיי, מורשתו של מר"ן, הרב עובדה יוסף זצוק"ל מלווה אותנו בעשייה למען הציבור הישראלי, שהרי מנהיג דגול מוסיף להשפיע בהעדרו ובלכתו. ולכן, לצד החקיקה החברתית וע"פ רוח תנועת ש"ס, צוות לשכתי ואני (בדומה ליתר לשכות השרים והח"כים של התנועה), מטפלים במאות פניות ציבור המגיעות אלינו מידי יום. בזכות פניות מציבור העיוורים ולקויי הראייה, קידמתי יחד עם משרד הרווחה את פרסום אישורה של טכנולוגיית אורקם המהפכנית, הממירה טקסטים לקבציי שמע. ומשפרת באופן משמעותי את איכות חייהם של העיוורים".

"יחד עם זאת, אני רואה חשיבות רבה להסדיר ולתקן עוולות הפוגעות ודורסות את הציבור החרדי, כדוגמת הדרה תעסוקתית של טובי בנינו ממקומות עבודה.  בתוך כך, נפגשתי עם שר הכלכלה הנכנס, ידידי ח"כ אלי כהן במטרה לבנות תכנית יסודית לטיפול ארוך טווח בנושא. ובשבועות הקרובים אקים פורום סטודנטים ונציגים נוספים של הציבור החרדי שיפעל יחד איתי למיגור התופעה הפסולה וישלב שימוש בכלים פרלמנטריים"

לסיכום, ציין ח"כ בן צור את יום ההוקרה לתורמי כליה אלטרואיסטים, שיזם בכנסת בשיתוף עם הרב ישעיהו הבר העומד בראש ארגון "מתנת חיים", במטרה לבחון דרכים להקל על התורמים והמושתלים מהבירוקרטיה המאטה תהליכים ומסכנת חיים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חזק וברוך אני גאה באנשים שעושים למען הזולת חזק ואמץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture