"אני מסורתי ולא מתבייש בכך": כץ משיב לטענות של הרפורמים נגדו

בראיון שהעניק שר התחבורה, ישראל כץ, הוא הגיב לעתירה שהגישו נגדו הרפורמים, דיבר בהרחבה על משבר עבודות הרכבת, הציע הסבר לסיבה שבגללה לא נמצא פתרון למשבר הדיור, התייחס למצב המדיני והצהיר על כוונותיו הפוליטיות העתידיות

"היוזמה של שלום איזורי כבר נרקמת אבל רק בתחום המודיעין המשותף, ושיתוף פעולה כלכלי. מדינות ערב המתונות מעוניית בסיוע של ישראל במאבק מול האיסלם הקיצוני. לא צריך בשביל זה לתת את ירושלים לפלסטינים. סיפוח מעלה אדומים, גוש עציון וביתר עילית לירושלים תבטיח רוב יהודי בירושלים בלי להזיז אדם אחד מביתו": כך מצהיר הערב (שלישי) שר התחבורה, ישראל כץ, בראיון לרדיו 'קול חי'.

במהלך הראיון התייחס כץ להצלחתו במשרד התחבורה מחד, ולכשלון המתמשך של הממשלות האחרונות בתחום הדיור מאידך. "אם היה שר שיכון מכהן כמוני 8 שנים ברציפות, מצוקת הדיור הייתה נפתר. צריכים פקידם ושרים לטווח ארוך. בעיקר במשרדים בירוקרטיים", הוא משוכנע.

על משבר השבת שבו היה מעורב בתחילת החורף אמר כץ: ,בנושא השבת, לו הייתי שר הפנים הייתי משאיר את הסטטוס קוו בכל התחומים. כך נהגתי במשבר השבת בתחבורה, עירבו אותי בזה מסיבות פוליטיות, זה בכלל עניין שקשור למשרד העבודה".

 הוא הוסיף כי במסגרת תפקידו הוא עושה הכל למנוע הרחבת חילולי שבת בתחבורה הציבורית. "הרפורמים הגישו בג"ץ אישי נגדי בטענה שדעותיי האישיות משפיעות על החחלטות שלי נגד תחבורה ציבורית בשבת. אז כן, אני בוגר ישיבה, ואיש מסורתי ואיני מתבייש בכך. נבחרתי על ידי העם".

ומה תכניותיו לעתיד? "אתמודד על ראשות הממשלה רק אחרי שנתניהו יסיים את תפקידו".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו