התובע טען בפני בית המשפט כי במשך שלוש שנים נהגו עובדי המקום לגבות 28 שקלים, ולא 27.90, כפי שנטען בפרסומים. בית המשפט דחה את טענתו וחייבו לשלם: "ניסיון להוציא מהנתבעת כסף שלא מגיע לו"

תושב קריית מוצקין שתבע פיצרייה בעירו, בטענה כי לא החזירה לו עודף בסכום של 10 אגורות, הפסיד בתביעה שהגיש ונאלץ לשלם לפיצריה 500 שקל.

התובע טען בפני בית המשפט לתביעות קטנות בקריות כי במשך שלוש שנים הוא נוהג לקנות פיצה משפחתית במחיר מבצע של 27.90 שקלים בפיצרייה. לטענתו, כדי להבליט את המחיר האמור, הפיצרייה אף רכשה מספר טלפון מקוצר להזמנות.

לטענת התובע, הפיצרייה לא החזירה עודף של 10 אגורות בתשלום במזומן, וגם כשהתשלום נעשה בכרטיס אשראי, היא גבתה באופן קבוע 28 שקלים. עוד טען, כי כשהוא נהג להמתין בפיצרייה, הוא הבחין כי עובדי המקום נהגו לחייב גם את שאר הלקוחות באותו הסכום.

הרשם נדים מורני דחה את התביעה וחייב את התובע לשלם לפיצרייה 500 שקלים, לכיסוי הוצאות המשפט. על פי בית המשפט "מדובר בזוטי דברים שאין דרכו של בית המשפט לעסוק בעניינים זעירים וקלי ערך שכאלה".

בהחלטה אף צויין כי "החסרת 10 אגורות, שהוא סכום זעום לכל הדעות, כשמחיר הפיצה הוא 27.90 שקלים, אינה מצביעה על ניצול לרעה".

בנוסף לכך, התובע לא הציג לבית המשפט הוכחה לטענתו והותיר על בית המשפט רושם שהוא "מנצל לרעה את הליכי בית המשפט בניסיון להוציא מהנתבעת כספים שאינם מגיעים לו".